Ik heb gelezen dat het mooier verteld word dan dat het in het echt is. Wel jammer, want IS/VR/OS op je objectief in nu nog best wel duur....en daar werkt het wel heel goedquote:Op maandag 20 februari 2006 15:55 schreef Esto het volgende:
Ik heb even gauw een klein vraagje als dat mag
Ben beetje rond aan het snuffelen naar camera's en toen kwam ik dit tegen:
Helpt dat nou echt? Zo'n anti-tril ding op je camera?
Ah oke!! Dank uquote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het mooier verteld word dan dat het in het echt is. Wel jammer, want IS/VR/OS op je objectief in nu nog best wel duur....en daar werkt het wel heel goed
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
In het meest ideale geval krijg je dan 90-60-90
dan krijg je iets van 70-120-90quote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe een vraagje... Hoe meet je dat bij eehhh vrouwen met eehhhh Cocker-Spaniël oren??Taille/Middenmaat/Heupen?
![]()
Mits voorzien van een ideale lengte van 1.75mquote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In het meest ideale geval krijg je dan 90-60-90
Ik kan uit eigen waarneming vertellen dat je inderdaad een prettig gevulde borstpartij hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Ow mijn god... omdat ik kleiner ben moet ik dus een nog smallere taille en kont hebben.
Ik ben mislukt..
Ik ben langer, maar krijg het ook niet gecompenseerdquote:Op maandag 20 februari 2006 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Ow mijn god... omdat ik kleiner ben moet ik dus een nog smallere taille en kont hebben.
Ik ben mislukt..
misbakselquote:Op maandag 20 februari 2006 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben mislukt..
Dan zijn wij gewoon de niet barbies in deze wereldquote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ik ben langer, maar krijg het ook niet gecompenseerd
ik heb er op dpreview eens wat over zitten lezen en het kwam er op neer dat het redelijk werkt tot op een bepaalde hoogte en dan voornamelijk bij groothoek lenzenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:55 schreef Esto het volgende:
Ik heb even gauw een klein vraagje als dat mag
Ben beetje rond aan het snuffelen naar camera's en toen kwam ik dit tegen:
[..]
Helpt dat nou echt? Zo'n anti-tril ding op je camera?
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Kleintje het volgende:
De buurman komt zo 2 kruiwagens hout brengen.
Dan ga ik het huis maar verwarmen met de open haard...
TIP: Koop een Canon of een Nikon, dan kan je op meets speulen met de mooie spullen van anderen, en dan wil je die ook..hmm.. nee wacht.. koop maar die Dynax, dan word je ook niet hebberig van anderen hun spullenquote:
Ik hou wijslijk mijn mond over mijn verhoudingenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:41 schreef Kleintje het volgende:
Ow, dat wat ik boven te kort kom, dat compenseer ik wel met wat ik beneden teveel heb
Whehequote:Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
TIP: Koop een Canon of een Nikon, dan kan je op meets speulen met de mooie spullen van anderen, en dan wil je die ook..hmm.. nee wacht.. koop maar die Dynax, dan word je ook niet hebberig van anderen hun spullen
Denk eens na welke objectieven jij heel graag zou willen, kijk hoeveel die bij Nikon kosten en dan bij Minolta, misschien helpt dat je keuze?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef Esto het volgende:
WheheIk zit te twijfelen tussen een Nikon D70 en die Dynax 5D
Maarja, heb nog wel paar maandjes de tijd, eerst nog even hard sparen! Ben al op de helft
konica minolta is in de problemen en sony neemt de boel over, neem aan dat die de service ook overnemenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:12 schreef Puckzzz het volgende:
De Minolta aanbiedingen schieten ineens als paddestoelen uit de grond, maar kan je er nog voor service terecht als er wat mee is?
je bent bang dat je echte naam gepubliceerd word ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb kriebels in mijn buik. Vind het eng... durf niet meer.
Wat als ik de foto's niet van te voren mag zien?
Wat als ze zeer foute foto's gaan plaatsen waarop ik niet Kleintje/Eveline/mijn camnaam ben.
Wat dan???
Jee, wat een twijfels opeens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |