quote:Op zondag 19 februari 2006 12:09 schreef ik80 het volgende:
ik hoef niet meer te wachten, vanmorgen een heel mooi tweede streepje gezien!!
Hij was nog wel licht, maar duidelijk aanwezig!
Same here..maar zeker van harte gefeliciteerd !!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef lunastar het volgende:
gefiliciteerd IK80, lekker vlug, ben beetje jaloers![]()
maar gun het je van harte....
Ook ik voel hetzelfde.... Van harte gefeliciteerd ik80.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef lunastar het volgende:
gefiliciteerd IK80, lekker vlug, ben beetje jaloers![]()
maar gun het je van harte....
En beantwoordquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Beaker het volgende:
@ Leonieke ik heb ff een vraag voor je in "de pil " topic
ik heb hem sinds ik gestopt ben met de pil (8 jaar geslikt) nog steeds elke maand gevoeld,heb soms het idee dat die eierstok dwars door me heen wil,ik vind het een rot gevoel.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef Mariposa het volgende:
Glossy, voel je de eisprong echt zo duidelijk, en voelde je dat altijd al? Of is dat pas iets van de laatste tijd? Ik ben erg benieuwd wat mij wat dat betreft te wachten staat, ik slikte 8,5 jaar de pil
de 1 voelt het wel en een ander voelt het nooit.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:08 schreef Mariposa het volgende:
Vervelend dat het zo'n rot gevoel is.
Ik ben benieuwd of ik er ook wat van ga voelen. Als ik een normale cyclus zou hebben zou dat volgende week dinsdag zijn. Dus volgende week maar even mijn buik in de gaten houden
Waarom moet jij eigenlijk bloedprikken? En niet gewoon testen? (of heb ik iets gemist..)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
faja en ticootje hoe is het met jullie???
Hier beginnen de zenuwen te komen, donderdag bloedprikken op hcg... ik heb schrik om te bellen, dat het nega gaat zijn... terwijl ik me wel altijd voorhou dat het niet gelukt is... Maar mijn temp is al 10 dagen boven de 37.. maar kan ook door al die hormonen zijn..
Dames ik duim voor jullie allemaal heel hard![]()
![]()
![]()
Ik heb de 11de insiminatie gehad, en voor test is het nog te vroeg, maar in het ziekenhuis van Genk is het de gewoonte 14 dagen na pregnyl bloed te prikken ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom moet jij eigenlijk bloedprikken? En niet gewoon testen? (of heb ik iets gemist..)
Genk? Genk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef lunastar het volgende:
[..]
Ik heb de 11de insiminatie gehad, en voor test is het nog te vroeg, maar in het ziekenhuis van Genk is het de gewoonte 14 dagen na pregnyl bloed te prikken ...![]()
![]()
Yep ik woon in Waterschei, Genkquote:
Ik doe het rustig aan eigenlijk, ik vrij nog wel gewoon hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
faja en ticootje hoe is het met jullie???
Hier beginnen de zenuwen te komen, donderdag bloedprikken op hcg... ik heb schrik om te bellen, dat het nega gaat zijn... terwijl ik me wel altijd voorhou dat het niet gelukt is... Maar mijn temp is al 10 dagen boven de 37.. maar kan ook door al die hormonen zijn..
Dames ik duim voor jullie allemaal heel hard![]()
![]()
![]()
Ik heb een ex uit waterschei!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef lunastar het volgende:
[..]
Yep ik woon in Waterschei, Genk
![]()
ah zo... zo zie je maaar dat het een kleine wereld is...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een ex uit waterschei!
Heb er een jaar lang elk weekend gezeten![]()
ikzelf ben afkomstig van Dadizele (West-Vlaanderen, tegen de Franse grens ongeveer, Dadipark, Flora Lux...) maar mijn ex leren kennen via Internet en zo mijn grenzen wat verlegd. Toen wel gemerkt dat het niet lukte tussen ons en ondertussen woon ik sinds een paar weken officieel (al anderhalf jaar niet-officieelquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef lunastar het volgende:
[..]
ah zo... zo zie je maaar dat het een kleine wereld is...
ben normaal oorspronkelijk van leopodsburg... maar sinds dat ik getrouwd ben hebben we een huisje in waterschei
vanwaar ben jij dan??, als je het wilt zeggen natuurlijk![]()
voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat niet in de buurt van die legerbasis?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef lunastar het volgende:
[..]
ah zo... zo zie je maaar dat het een kleine wereld is...
ben normaal oorspronkelijk van leopodsburg...
Ben om 8u moeten gaan, maar mag straks om 13u30 bellen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
lunastar hoe laat moet je morgen bloedprikken en wanneer krijg je dan de uitslag? Spannend hoor
ah zo leonieke... ik heb een liefje gehad van west-vlaander... Van beernem... maar de afstand was inderdaad te ver.. zeker als je altijd de trein moet nemen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
ikzelf ben afkomstig van Dadizele (West-Vlaanderen, tegen de Franse grens ongeveer, Dadipark, Flora Lux...) maar mijn ex leren kennen via Internet en zo mijn grenzen wat verlegd. Toen wel gemerkt dat het niet lukte tussen ons en ondertussen woon ik sinds een paar weken officieel (al anderhalf jaar niet-officieel) in Ninove en zijn we heel druk op zoek naar een geschikt huis in de streek van Ninove.
yep leopoldsburg is een legerdorpje, nu minder dan vroeger... vroeger zagen we veel legermannen in onze voortuin oorlogje spelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Is dat niet in de buurt van die legerbasis?
Ze hebben er wel een heerlijke frieterie (of hoe jullie dat ook schrijven), als we in België zijn rijden we er nogal eens door heen richting Antwerpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:15 schreef lunastar het volgende:
[..]
yep leopoldsburg is een legerdorpje, nu minder dan vroeger... vroeger zagen we veel legermannen in onze voortuin oorlogje spelen![]()
He balen Lunaquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef lunastar het volgende:
nou negatief zoals verwacht dames... dus hier wordt het afwachten naar d eongi"s
he balen zeg luna had het zo gehoopt voor jequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:51 schreef lunastar het volgende:
nou negatief zoals verwacht dames... dus hier wordt het afwachten naar d eongi"s
Jeetje Luna, dat is ook niet wat je wilt horen (of zien). Hopelijk gaat de follikel vanzelf weg, en wel zo snel mogelijk, zodat je er geen last meer van hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:11 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
hier ff updatje bezoek gyn
Yep toch PCO, is het niet gek dat mn hormonen dan wel juist goed zijn? De gyn zegt dat mn eierstokken eigenwijs zijn en wat anders doen dan mn hormonen aangeven. Vreemd lijf dat van mij. Hopelijk kan de Clomid de eierstokken weer tot orde krijgen. Nu maar eerst even mn ongi afwachten. Staat voor a.s. zaterdag, maar de vorige keer had ik een cyclus van 8 weken dus daar ga ik eigenlijk ook maar van uit, dus nog 5 weekjes wachten denk ik en dan aan de Clomid.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Diaan toch PCOGelukkig zijn je hormonen wel goed, dus dat is alvast een lichtpuntje. Nu maar hopen dat je eierstokken snel naar je luisteren
Het is precies als bij mij Diaan. Ook bij mij was het echobeeld van PCO (inclusief de verdere lichamelijke bijverschijnselen) en mijn hormonen waren niet noemenswaardig anders dan normaal. Mijn gyn zegt doorgaans tegen mij dat ik onbetrouwbare eierstokken hebt en jij hebt dus eigenwijze eierstokkenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yep toch PCO, is het niet gek dat mn hormonen dan wel juist goed zijn? De gyn zegt dat mn eierstokken eigenwijs zijn en wat anders doen dan mn hormonen aangeven. Vreemd lijf dat van mij.
Zou denken dat de pil te licht is en misschien hoord het er ook wel bij omdat je deze mnd pas weer begonnen bentquote:Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef Beaker het volgende:
Mijn cyclus ging zonder pil best goed 30 - 35 dagen(nadat het twee jaar was weggeweest)
Nu slik ik de Yasmin sinds 21 dagen (mijn eerste strip) en heb sinds dag 1 zere borsten (had dit ook zonder de pil, dus door pilgebruik moest ook dit minder worden) en nu heb ik alweer wat bruine afscheiding terwijl ik mijn laatste tablet vanavond moet innemen.
Kan dit al na zo kort pil gebruik, of zijn deze klachten wel al heel snel?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Suzzieee Beaker, ik slik nu ook Yasmin..
Inmiddels al bijna 4,5 jaar! Die veranderingen komen mij bekend voor!
Ik had ook wat afscheiding, maar na een dag was dat over!
Sterkte!![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef Martineke het volgende:
...
Bright welcome backfijne vakantie gehad? en uhh goed "geklust" op je vakantie?
dat kan allemaal nog wel dat pendelen maar tis gelukkig rustig hahahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:11 schreef bixister het volgende:
glossy, beterschap! hoe moet dat nou met al dat gependel van je?!of kan 't ook met links.
Ik vind het een prima idee, ik heb er ook al eerder aan gedacht en vraag me soms ook af hoe lang iemand bezig is. Bij mij mag je april 2005 neerzetten.... al was het tot januari 2006 een groot geluk geweest dat het was gelukt omdat wij tot die tijd nog niet samenwoonden. Maar ach dat maakt ook niet zoveel uit...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een voorstel. Ik heb er al vaker over zitten denken en nu bedenk ik het me dus weer, is het een idee om achter de namen in het llijstje in de OP met kleine lettertjes te zetten sinds wanneer iemand bezig is? (Als je dat zou willen dan natuurlijk, is niet verplicht.)
Niet dat het nou heel erg belangrijk is, maar ik vraag me dat dus wel eens af als er idd gesproken word over de MMM. Mss is het 'handig' (klinkt zo stom) om het erbij te zetten.
Wat denken jullie?
Heel veel succes Ticootje.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Ticootje het volgende:
nou, wij gaan door naar de gyn... op 8 maart is de afspraak. Ik denk dat een paar van jullie het verhaal bij de dokter wel kennen.....
Ik weet nu niet wat mijn NOD is voor volgende keer. Ik wacht even de afpraak af bij de gyn.
uhmm ... tja, het schijnt dat we alweer in maart levenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
5 feb? Of 5 maart?
Wat vreemd trouwens dat jullie pas na 3 jaar door kunnen...
Er is toch tussen zelf proberen en IVF/ICIS/IUI toch nog wel het eea te doen?
Of is dat dan alleen als er cyclus problemen zijn?
Bright dat is allemaal wel erg vaag en balen zeg. Maar ik weet van mijn gynaecoloog dat er ook preparaten zijn die ervoor zorgen dat je meerdere keren per maand een eisprong hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef Bright het volgende:
[..]
uhmm ... tja, het schijnt dat we alweer in maart leven![]()
Maak er maar 5 maart van
Er kan ook eerst nog een kijkoperatie plaatsvinden, maar dat gaat nu nog onder gehele narcose.
Ze zijn bezig met een pilot om een sneetje in de vagina te maken en onder plaatselijke verdoving de boel daarvandaan te bekijken. Dat kan over een half jaar misschien al algemeen worden toegepast, dus wie weer wachten we daarop.
Maar aan de andere kant, weinig kans dat er dan iets verkeerds uit komt.
En nee, er zijn geen cyclus-problemen en er vindt ook echt een eisprong plaats (volgens urineonderzoek)
Dikke knuffelquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef elle_driver het volgende:
Ik ben op 27 feb. ongesteld geworden. Zet mijn NOD maar op 30 maart.
Ik heb dat gevoel ook altijd gehad en voorlopig schiet het nog niet erg op....maar we blijven moed houden.Heb gelukkig wel het gevoel dat het wél gaat lukken......some dayquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Mariposa het volgende:
.Aan de andere kant ben ik bang dat het bij ons ook lang kan gaan duren. Dat gevoel heb ik altijd al een beetje gehad, dat het bij ons niet zo makkelijk zou gaan. Hebben anderen dat ook gehad?
We zitten nu al bij zo'n arts hoor. (Sinds we bijna 1 jaar bezig zijn)quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Mariposa het volgende:
Bright, vervelend, vreemd en had ik al gezegd dat het vervelend is. Ik dacht ook altijd dat de grens op 1 jaar proberen was, voor je ze naar een fertiliteitsarts/poli stuurden. Ik vind 3 jaar wel erg lang hoor. Dus nu moet je alleen maar afwachten, echt balen zeg.
Dank!quote:Ik zie helaas, dat er al veel mensen vanaf 2004 al bezig zijn. Wat moet dat naar zijn. Bij deze druk ik jullie allen een hart onder de riem
Nou, laat ik het zo zeggen: we hebben nu eigenlijk wel spijt dat we na de geboorte van Elise eerst een tijd 'voorzichtig aan' hebben gedaan. Niet dat dat nu zoveel had uitgemaakt ivm borstvoeding etc. maar voor je idee heb je nu een kans gemist.quote:Ik ben ergens 'bang', dat ik met de eerste cycli meteen zwanger zal zijn, en dat vind ik weer lullig tegenover degenen die al zo lang bezig zijn. Aan de andere kant ben ik bang dat het bij ons ook lang kan gaan duren. Dat gevoel heb ik altijd al een beetje gehad, dat het bij ons niet zo makkelijk zou gaan. Hebben anderen dat ook gehad?
Onzekerheid, ja. Je kunt je nog zo goed verdiepen in de materie, het blijft altijd een wonderlijk iets, iets ook waar je niet echt het idee hebt er controle op te hebben. Maar ook iets bijzonders, iets dat boven het vermogen van 'de mens' ligt. En daarom zo wonderbaarlijk dat er toch steeds weer kinderen worden geboren!quote:Verder denk/hoop ik dat ik over 2 weken 'gewoon' ongesteld zal zijn (net als met de pil bedoel ik). Ik denk dat ik iets van steekjes bij iets boven mijn lies gevoeld heb en hoop nu natuurlijk dat dat samenhangt met een eisprong. Ik heb trouwens nog geen slijm-test kunnen doen. Wel heb ik veel meer last van 'vloed'. Komt dat ook bekentd voor?
Pffff, ik voel me soms zo onzeker met wat ik kan verwachten, ik voel me soms net een klein kind dat alles wilt wetenSorry, als het vervelend is.
Zelf was ik ook bang dat het lang zou duren (omdat ik zo graag wilde), maar was al in de derde maand zwanger! Oftewijl: wees niet al te bang. Helaas zijn er veel vrouwen bij wie het langer duurt, maar ik geloof dat 90% in een jaar zwanger is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef Mariposa het volgende:
(...)
Ik ben ergens 'bang', dat ik met de eerste cycli meteen zwanger zal zijn, en dat vind ik weer lullig tegenover degenen die al zo lang bezig zijn. Aan de andere kant ben ik bang dat het bij ons ook lang kan gaan duren. Dat gevoel heb ik altijd al een beetje gehad, dat het bij ons niet zo makkelijk zou gaan. Hebben anderen dat ook gehad?
Verder denk/hoop ik dat ik over 2 weken 'gewoon' ongesteld zal zijn (net als met de pil bedoel ik). Ik denk dat ik iets van steekjes bij iets boven mijn lies gevoeld heb en hoop nu natuurlijk dat dat samenhangt met een eisprong. Ik heb trouwens nog geen slijm-test kunnen doen. Wel heb ik veel meer last van 'vloed'. Komt dat ook bekent voor?
Pffff, ik voel me soms zo onzeker met wat ik kan verwachten, ik voel me soms net een klein kind dat alles wilt wetenSorry, als het vervelend is.
Voor mij een beetje hetzelfde verhaal, alleen dan de 5e maand. Ik had de angst heel erg dat het niet zou lukken, oa door familiegeschiedenissen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:20 schreef cattie het volgende:
[..]
Zelf was ik ook bang dat het lang zou duren (omdat ik zo graag wilde), maar was al in de derde maand zwanger! Oftewijl: wees niet al te bang. Helaas zijn er veen vrouwen bij wie het langer duurt, maar ik geloof dat 90% in een jaar zwanger is.
Zelf was ik ook heel onzeker over wat er allemaal in mijn lichaam gebeurde, ik heb daarom een soort "dagboekje" bijgehouden, wat mij opviel op een dag schreef ik op en als ik dan ongesteld werd kon ik terugrekenen wanneer ik mijn eisprong moest hebben gehad en wat ik toen voelde. Dat werkte heel goed voor mij! Maar ja, ik heb makkelijk praten, want zwanger worden bleek bij mij dus gelukkig heel makkelijk, ik had geen onregelmatige cyclus enzo.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Iedereen hier veel sterkte!![]()
Januari 2005.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
elle_driver, wat onwijs balen zeg!
Had je toevallig mijn vraag iets terug gezien over het toevoegen van de datum wanneer je begonnen bent? Wil je dat er bij?
had het niet verwacht,alleen wel een beetje gehoopt ,zou een leuk verjaardags kadootje voor me zelf zijn geweest(ben bijna jarig over 11 nachies) ,en dat de duiveltjes wel uit me waren na me val van maandag .maar nee de duiveltjes bleven en kwamen vandaag langs .quote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef PM-girl het volgende:
Ooo, GLossy, wat jammer. Op naar April!
Ben jij ook van de 16e? Ik ook!! Dan is het idd helemaal jammer, ik kan me voorstellen dat je het graag als verjaarscadeautje had gekregen!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef glossy het volgende:
[..]
had het niet verwacht,alleen wel een beetje gehoopt ,zou een leuk verjaardags kadootje voor me zelf zijn geweest(ben bijna jarig over 11 nachies) ,en dat de duiveltjes wel uit me waren na me val van maandag .maar nee de duiveltjes bleven en kwamen vandaag langs .
op naar april (RONDE 6)
ja ik ben ook de 16de jarig.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ben jij ook van de 16e? Ik ook!! Dan is het idd helemaal jammer, ik kan me voorstellen dat je het graag als verjaarscadeautje had gekregen!
Sterkte en probeer toch te genieten!
dank jequote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Glossy balen ...... dikke knuffeltoch alvast een hele fijne verjaardag gewenst.
thxquote:
30 jaar.... hmmm ga je borst maar nat maken hahahaha.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef glossy het volgende:
[..]
dank jeben benieuwd wat er allemaal uitgevreten word,word 30 dus je weet maar nooit
![]()
@ Bright: je kunt overgang testen ook bij de Etos kopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:39 schreef minoes_ het volgende:
Bright,ik heb ook gewoon een eisprong,maar daar kijken ze niet naar.Ze meten het FSH follikel stimulerend hormoon is dat.Als de waarde daarvan te hoog is,het moet normaal tussen de 3 en de 8 zijn,dan ga je richting overgang.
en dan heb ik mijn "startdatum" nog niet eens doorgegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef Merisse het volgende:
[..]
Wel confronterend die bezig vanaf datums in de OP. Marie, Suzie, Spekkie, Brightik schrik er gewoon van dat jullie allemaal al zo lang bezig zijn.
Dat heb ik dus ook Merissequote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef Merisse het volgende:
Wel confronterend die bezig vanaf datums in de OP. Marie, Suzie, Spekkie, Brightik schrik er gewoon van dat jullie allemaal al zo lang bezig zijn.
Voor het eerst sinds een tijdje dat mn lichaam een keer lief voor me isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:30 schreef Lishe het volgende:
Wat is het weer spannend hier.... al die positieve voorgevoelens, wauw! Mijn duimen draaien.
Diaan, wat lief van je lijf om toch zomaar ongesteld te worden. Sterkte met de kuur, daar kunnen heeeele mooie kindjes van komen... Succes!
Ja hele goedkope testen....dus vandaar dat ik het nog niet voor de volle 100% vertrouw.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:38 schreef Githa het volgende:
Wat is een midstream test dan? ... merk ofzo
Mijn vorige cyclus was mn 1e cyclus na de miskraam en die was maar 25 dagen. Ik ben nu gewoon uitgegaan van een cyclus van 28 dagen (zoals ik normaal had).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Meimeltje! Gefeliciteerd!Wat goed zeg!
En gewoon flink voor je NOD ook nog zeg! Of had je die ruim gezet?
ja ik ben vriendlief van meimeltje , samen M&Mquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef leonieke het volgende:
Oeh jij bent vriendlief!
Ik kan me voorstellen dat je superhappy bent.
Proficiat
LOL.....hij kwam met 3 testen thuis.....misschien wel speciaal voor julliequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
morpheus jij ook van harte gefeliciteerd! Wat goed dat je die test hebt gehaald voor ons!!
haha , oud thee kransje ook hier , haha ik verplichte meimeltje om de echte te gebruiken want waren toch 3 digitale testen , maakt het nog spannender dan wachten op een streeptje , hoopte zo erg dat woordje "niet zwanger" niet zou verschijnen , je ziet het eerst 20-30 seconde knipperen en het staat er.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
morpheus jij ook van harte gefeliciteerd! Wat goed dat je die test hebt gehaald voor ons!!
M&M Gefeliciteerd !!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja ik ben vriendlief van meimeltje , samen M&M
blijft toch de moederschapsgevoelens die dan al tot leven gaan komen , voor ons mannen is dat niet te bevatten wat een vrouw voor beleving heeft qua momenten tijdens het wachten op het 2de streepje en ondertussen al weten , mijn lichaam veranderd qua gevoelensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:07 schreef Randa_v het volgende:
Meimeltje, raar gevoel he als je al zo lang denkt dat het raak is.Had ik ook al ruim van te voren dat gevoel vorig jaar.
Gefeliciteerd
dan ga ik donderdagochtend testen, mocht het nog nodig zijn danquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
Van Slaapmeisje willen we ook heel gauw een positieve test!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
oja modjes ... zet bij begindatum maar januari 2003 neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |