Hoi dames
hier ff updatje bezoek gyn
Vandaag dus voor echo geweest.... NU blijkt op de echo nog steeds een folikel te zien... nu vertelde de gyn dat het eitje wel gesprongen is maar neit verder is geraakt, dus zwanger konden we niet geraken... het was een grote folikel, want ze heeft het mij laten zien... nu weet ik ook waarom ik constant die steken had, er zat iets wat niet weg wou... Nu heeft ze ons een maand rust opgegeven, maar dit waren we toch al van plan en als ik dan terug ongi wordt moet ik op dag 2 terug voor nog eens echo om te kijken of de folikel weg is... is die niet weg dan zal er iets moeten gebeuren,maar zullen we niet met onze volgende iui-poging kunnen beginnen. Is ze weg mogen we verder met iui maar ipv clomid te slikken zullen we dan waarschijnlijk met spuitjes moeten beginnen... OOk vertelde ze mij dat ik niet moest paniekeren als ik overtijd ga nu, want mijn cyclus is nu dus door het geval in de war... maar normaal kan het volgens haar niet langer dan een paar dagen zijn en ik zou zeker ongi worden.... dus nu is het maar aftellen naar deze ongi en dan naar de volgende ongi....
het wordt ipv beter hier bij ons slechter....
MAAR genoeg over mij...
dames en heer ik blijf heel hard voor jullei duimen... het wordt tijd dat er weer eens goed nieuws komt
dus heir toi toi toi
groetjse