Hulp nodig na het zien van al dit gruwelijks? :quote:Return of the Lipmonsters. Collageen gone bad
Spammie.
zelfs Nikki Cox is ervoor gevallen
Victoria B.
siliconen zakken in ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 09:50 schreef PM-girl het volgende:
Die Pamela, met die lippen! (is toch Pamela?)
ze had toch ook al neptieten?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:15 schreef Stansfield het volgende:
Nikke cox wat heb je gedaan!!!
Dat is het ook. Het is harstikke seksiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef rena het volgende:
Ze denken dus echt dat zulke lippen mooi zijn![]()
Afschuwelijk onnatuurlijk![]()
Een vroegere vriendin doet letterlijk een boekje open:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:29 schreef Moja het volgende:
Van Jennifer Aniston wist ik het niet eens.
quote:JENNIFER Aniston had plastic surgery and liposuction as she sought fame, an ex-friend claimed yesterday. Nancy Balbirer, who shared a flat with Aniston, has written a novel whose thinly veiled main character appears to be the former Friends star.
Jane, a "famous sitcom actress" who complains of her Greek nose, is in a show where mates live together.
In the book - The Underminer: Or, the Best Friend Who Casually Destroys Your Life - Jane has a nose job and hairline work in Hollywood.
Actress Balbirer, 40, says Aniston had her fired from Friends.
Aniston's spokesman denied she had plastic surgery and said of Balbirer: "She sounds like an opportunist."
Gebruik in het vervolg http://www.tinypic.com/ svp, imageshack doet weer eens gek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef SEMTEX het volgende:
Beiden hebben volgens mij een tienrittenkaart bij Ome Plastisch Ch. ; Eddie Murphy en z'n Ex-vrouw:
[afbeelding]
omg te GOOR GEWOONquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef Turbomuis het volgende:
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[afbeelding]
Vivica Fox
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:33 schreef Paladina het volgende:
Die deuk zit er (helaas) dus echt wel, ook te zien op andere fotos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Perez Hilton:
[afbeelding]
Swimmingpool.comquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef Turbomuis het volgende:
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[afbeelding]
Vivica Fox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nou niet alleen boobies... Dr hele gezicht ziet er nu uit alsof ze een omgebouwde isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Tori heeft nieuwe boobies.
Mèn, dat hoofd! Alsof ze zo van de barbie-productielijn is af komen rollenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
Wat. de. fuck. Je kan veel zeggen, maar die chirurg is wel enorm goed.
Die chrirurg is een ziek stuk slachtafval dat hij meewerkt aan deze vergruwelijking van mensenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
Wat. de. fuck. Je kan veel zeggen, maar die chirurg is wel enorm goed. Haar benen zijn prachtig. Maar ja, oud worden hoort erbij en dat maakt het wel behoorlijk verspookt en ziek.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:09 schreef shredder het volgende:
[afbeelding]
?
WTF?! Dat is zo'n oude Hollywood-film/blootster! Ik dacht dat die allang dood wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik vind net nog meer.:
Wow, dat vind ik echt eng. Het lijkt echt alsof ze haar ontwaakt hebben uit de dood of datze ooit ingevroren is en weer ontdooid daarna. The horror
.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Tori heeft nieuwe boobies.
Wat dacht je van photoshop?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:38 schreef coolbabe het volgende:
75?! Hoe kan haar huid er nog zo ontzettend goed uitzien dan?
lepore is hierbij uitgeroepen tot de top 5 van lelijkste mensen ooit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:28 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk niet bij dezelfde chirurg geweest, Lepore doet wel mee in de boobrace.
Wie is dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:28 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk niet bij dezelfde chirurg geweest, Lepore doet wel mee in de boobrace.
waarschijnlijk heb je wel gelijk jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef Rebels het volgende:
Nou ik ging er gewoon een beetje van uit dat het een man was..
Ik weet het niet eens zeker... hahahaha
Anders is het wel echt een gedrocht!
Maakt niet uit. 'Het' is eng!quote:
Zegt meer over jou...quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:41 schreef JaJoah het volgende:
Gvd, je zult die goed geconserveerde blonde net maar zitten vol te pompen, lig je rustig van je sigaret te genieten (terwijl ze nog wat ligt na te dampen van de hevige sex die je net gehad hebt) ... vertelt dat grafwijf dat ze gvd 75 is
Slik je van de schrik je sigaret in
Maar als het een lekker wijf was en je goede sex hebt gehad, wat maakt het dan uit hoe oud ze is........?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:41 schreef JaJoah het volgende:
Gvd, je zult die goed geconserveerde blonde net maar zitten vol te pompen, lig je rustig van je sigaret te genieten (terwijl ze nog wat ligt na te dampen van de hevige sex die je net gehad hebt) ... vertelt dat grafwijf dat ze gvd 75 is
Slik je van de schrik je sigaret in
OMG mss wel de gedachte dat het je oma had kunnen zijn...??quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar als het een lekker wijf was en je goede sex hebt gehad, wat maakt het dan uit hoe oud ze is........?
Nee, en dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zegt meer over jou...![]()
![]()
zou jij er overheen kruipen?![]()
Ruby Wax, een aflevering waarin ze een feestje bezocht in the Playboy Mansion. Mamie had het met allerlei bekende kerels gedaan. Burt Reynolds had toch maatje pink, was 't niet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:34 schreef saksia het volgende:
Ik heb haar een paar jaar terug op tv gezien en toen kon je haar leeftijd (of in ieder geval dat ze een beetje versleten is) er enigszins wel aan afzien, haar stem en de manier waarop ze bewoog... die foto's zijn ook zwaar geretouched.
quote:
Hij is er wel geweest, zoiezo zijn kuiten, want die gingen hangen. En zijn ogen ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:22 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld van wat er gebeurd als je niet naar de plastisch chirurg gaat![]()
Ach hij laat tenminste niet aan zich verbouwen, hij wordt gewoon ouder, en ik vind dat je dat moet accepteren. Voor zijn leeftijd is zijn lichaam echt niet de ergste die je je kan wenzen.quote:
Dus volgens jou heeft Arnie geen plastische chirurgie ondergaan? Dat betwijfel ik ten zeerste. Volgens mij heeft ie toch wel wat aan z'n gezicht laten verbouwen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:02 schreef Duimstok het volgende:
[..]
Ach hij laat tenminste niet aan zich verbouwen, hij wordt gewoon ouder, en ik vind dat je dat moet accepteren. Voor zijn leeftijd is zijn lichaam echt niet de ergste die je je kan wenzen.
quote:
Hier gaat het topic helemaal niet over.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:22 schreef Rebels het volgende:
ok ok, tijd voor een ander plaatje dus![]()
Heeft niet alles met het topic te maken maar toch funny!
[afbeelding]
Een vooruitblik op Gwen Stefani in de toekomst, als die zich níet laat verbouwen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:02 schreef DrDentz het volgende:
ja nouja als je kijkt op ongetouchte foto's zie je ook wel dat ze niet echt jong meer is
[afbeelding]
Misschien. maar iig niet in extreme matequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:56 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Dus volgens jou heeft Arnie geen plastische chirurgie ondergaan? Dat betwijfel ik ten zeerste. Volgens mij heeft ie toch wel wat aan z'n gezicht laten verbouwen.
wheheh plofkop!quote:Op zondag 9 april 2006 04:00 schreef Manono het volgende:
lil kim, van:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
naar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat het letterlijk een dagtaak is om zo in vorm te blijven.quote:Op zondag 9 april 2006 08:10 schreef MLF het volgende:
[afbeelding]
vergeet niet dat ie ongeveer 60 is he
eensch.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:02 schreef Duimstok het volgende:
[..]
Ach hij laat tenminste niet aan zich verbouwen, hij wordt gewoon ouder, en ik vind dat je dat moet accepteren. Voor zijn leeftijd is zijn lichaam echt niet de ergste die je je kan wenzen.
Hij was er zelf ook niet zo gelukkig mee, las ik op de 'ohnotheydidn't'-communityquote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef wizarddragon het volgende:
Verbouwd, geretoucheerd of niet. Ik vind Film- en BlootLegende Mamie van Doren toch wel redelijk uitzien voor iemand die 75 is.
Kenny Rogers:
[afbeelding]
Die bovenste is niet Pamela Anderson hoor. Maar: nee nee nee die pruik! die oog make-up! die wenkbrauwen! die LIPPEN!quote:
Wie heeft het over Pamela Anderson dan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:02 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Die bovenste is niet Pamela Anderson hoor. Maar: nee nee nee die pruik! die oog make-up! die wenkbrauwen! die LIPPEN!
Zou ze blind aan het worden zijn
Pamela Peaks..quote:
Je zou denken dat nog overdrevener niet kan, maar de plastisch chirurg kan dat ook nog regelen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik denk dat mevrouw Peaks haar uiterlijk gebaseerd heeft op mevrouw Anderson.. Ze heeft er wel wat van weg, alleen dan nóg overdrevener dan Pammie al eruit ziet
oh ja, zij zat ook in die aflevering van Ruby Wax in amerika waar ze op bezoek gaat op de mansion van Hugh Heffner. Daar kon je haar leeftijd ook goed zien hoor, maar dat is alweer een paar jaar (lees ontelbare ingerepen) geleden...quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:02 schreef DrDentz het volgende:
ja nouja als je kijkt op ongetouchte foto's zie je ook wel dat ze niet echt jong meer is
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef elskreeft het volgende:
ja laten we deze catwoman voor de 799e keer nog eens plaatsen!!
anders post je de foto even.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:48 schreef Catootje het volgende:
Vandaag bij perezhilton.com een ontzettende foto van LaToya, met daaronder een foto van Janet met enorme gepompte tieten...maar die steekt dus echt normaal af bij die creeeeeeepy family
OMG ik kom niet meer bij roflquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Deze foto van LaToya stond al in Celebs onflatteus op de kiek #23 :
[afbeelding]
die jackson neusjes argh!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Deze foto van LaToya stond al in Celebs onflatteus op de kiek #23 :
[afbeelding]
Wat een verminking idd.quote:
Dat is gewoon fotosoep! Die gast ziet er nog best goed uit hoor voor zijn leeftijd. Als je Terminator 3 ziet, dan is ie nog gewoon goed gespierd zoals we hem kennen en dat is maar 3 jaar geledenquote:Op zondag 9 april 2006 08:10 schreef MLF het volgende:
[afbeelding]
vergeet niet dat ie ongeveer 60 is he
quote:the site says they think he got an upper eye lift and a nose job... what do we think?
bron
Oh, zo oud al?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:44 schreef rena het volgende:
Je hebt dan wel foto's uit 2002 te pakken, MBNu ziet hij er iets minder slecht uit, hij zal wel iets minder botox spuiten tegenwoordig
![]()
Bij deze de naaktfoto. Ter illustratie. Want het lijkt me vreselijk om te bestaan bij de gratie van airbrush/photoshop. Kijk die navel, zelfs die is (vreselijk zichtbaar) bijgewerkt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:00 schreef Fokkertje35 het volgende:
In mijn niet te stuiten fascinatie voor Mamie van Doren, hier haar nieuwste foto. En ze doet ook weer naakt. www.mamievandoren.com
Ik denk niet dat het over haar gaatquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:27 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Staat er nou 'talent' op het ID plaatje om haar nek?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Bij deze de naaktfoto. Ter illustratie. Want het lijkt me vreselijk om te bestaan bij de gratie van airbrush/photoshop. Kijk die navel, zelfs die is (vreselijk zichtbaar) bijgewerkt...
[afbeelding]
k ben niet begonnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef SPK het volgende:
Moet dit nou net voor mn rijst kerrieschotel
You MUST be fucking kiddin' me. Wat is dit erg zeg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
Vast al vaker geplaatst, maar toch: Jackie Stallone, moeder van...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
echt zonde, hij was een lekkere vent, nu absoluut niet meerquote:
Zo weet je in ieder geval wel weer wat de voorkant is.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zijn ze er gewoon opgeplakt met servettenlijm ofzo.
Doet me denken aan die Hatchet Face uit Cry Babyquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat die laat doen, want het gebeurt heel subtiel, maar ze ziet er idd een stuk gekunstelder uit dan vroeger. Maar als ze er een paar jaar geleden nog zo uitzag:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:58 schreef Paladina het volgende:
Jeetje ja, wat is ze veranderd zeg.... hier nog een voor en na:
[afbeelding] [afbeelding]
Arghquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef SEMTEX het volgende:-->
[afbeelding]
tevens had Jordan te melden dat ze niet snapte waarom vrouwen nog kleine tieten hadden, da's toch helemaal niet vrouwelijk, vond ze?
nee van die enorme siliconentieten, dat is vrouwelijkquote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef SEMTEX het volgende:-->
[afbeelding]
tevens had Jordan te melden dat ze niet snapte waarom vrouwen nog kleine tieten hadden, da's toch helemaal niet vrouwelijk, vond ze?
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs de wenkbrouwen lijken op elkaar.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:22 schreef Rinaas het volgende:
Volgens mij is ze bijna 40, maar dat betekent nog niet dat je er zo scary uit hoeft te zien.. toch..
WTFquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
Nicole Kidman, where did it go wrong?
[afbeelding]
[afbeelding]
Aah wat zonde nou, dat vond ik nou zo'n mooi meisjequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Turbomuis het volgende:
uit 'onflatteus op de kiek':
Brittany Murphy
[afbeelding]
Wtf zijn die dingen bij haar mondhoeken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:29 schreef -Mellow- het volgende:
Mandy Moore
[afbeelding]
En een goed voorbeeld is Meg Ryan. Vroeger had ze zo'n leuk gezicht, maar met die domme pruilbek ziet ze dr echt niet uit
[afbeelding]
Vergane glorie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen Celeb?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:27 schreef Cheiron het volgende:
Ik zat gisteren even duf te zappen toen ik deze tegenkwam. Geen celeb, maar de moeder van een nieuwslezer of correspondent van CNN. Auch
[afbeelding]
Woops. Ben duidelijk geen geen sho-regularquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:50 schreef Andoire het volgende:
[..]
Geen Celeb?
Dat is Gloria Van der Bilt hoor!![]()
(je weet wel, van de parfum en make up en zo. Was ooit een grote naam)
(haar zoon, de CNN reporter, ziet er met dat grijze haar ongeveer evenoud als zn moeder, als je snel kijkt)
botox is uitgewerkt, schat ik zo inquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde..quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
idd, zonde, hoor, en dan te bedenken dat ze er geen jaar jonger door uitziet, eerder ouder dan net vóór de verspokingquote:
En met zo'n aparte natuurlijke schoonheid was ze vast niet heel lelijk oud geworden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, zonde, hoor, en dan te bedenken dat ze er geen jaar jonger door uitziet, eerder ouder dan net vóór de verspoking
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Turbomuis het volgende:
uit 'onflatteus op de kiek':
Brittany Murphy
[afbeelding]
Ff googlen leverde dit op: http://www.awfulplasticsurgery.com/quote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef lady-wrb het volgende:
oei, dat is bijna mannelijk
waar halen jullie toch al die foto's vandaan? ik kom zulke dingen nou nooit tegen.
(voel me een beetje schuldig met al dat gelurk hier en geen substantiële bijdrage kunnen leveren enzo )
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:24 schreef rameijer het volgende:
Is die laatste foto niet bij Madame Tussaud gemaakt?![]()
Nou dan gaan we die even opzoeken hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:50 schreef Andoire het volgende:
[..]
Geen Celeb?
Dat is Gloria Van der Bilt hoor!![]()
(je weet wel, van de parfum en make up en zo. Was ooit een grote naam)
(haar zoon, de CNN reporter, ziet er met dat grijze haar ongeveer evenoud als zn moeder, als je snel kijkt)
ja alsof ze 2 kale mannen in een soort houdgreep onder haar oksels heeftquote:
Bwaaarghquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef SEMTEX het volgende:
Terugkomend op Fergie: die heeft idd ook aan zichzelf laten knutselen en dat terwijl ze zegt dat ze altijd 'true' aan zichzelf blijft
[afbeelding]
-Tevens onflatteus-
huuuuh, hoe oud is zij danquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef SEMTEX het volgende:
Terugkomend op Fergie: die heeft idd ook aan zichzelf laten knutselen en dat terwijl ze zegt dat ze altijd 'true' aan zichzelf blijft
[afbeelding]
-Tevens onflatteus-
Ik denk iedereen die hier niet genoemd wordtquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef Nilith het volgende:
Zijn er eigenlijk ook celebs die er wel serieus op vooruit gaan?
Demi Moore. Die lijkt wel opnieuw geborenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef Nilith het volgende:
Zijn er eigenlijk ook celebs die er wel serieus op vooruit gaan?
Nou nee, ik vind haar gezicht erg 'hard' geworden qua uitdrukking en zo.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Demi Moore. Die lijkt wel opnieuw geboren
[afbeelding]
Ik vind haar er met de tijd beter uitzien.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Demi Moore. Die lijkt wel opnieuw geboren
[afbeelding]
Demi Moore vind ik nu ook een mooie vrouw, veel mooier dan vroeger.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:12 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ik vind haar er met de tijd beter uitzien.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:57 schreef StefanP het volgende:
[..]
Demi Moore vind ik nu ook een mooie vrouw, veel mooier dan vroeger.
Ja duh, dat is een man.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:08 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Leuk hey, fotoshop, en dan dat maanlandschap op de benen gruwelijk vergeten
Ik vind die wangen echt heel lelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:54 schreef apestaartje het volgende:
Deze foto is nog veel erger:
[afbeelding]
inderdaad..quote:
De wangen zitten zo onnatuurlijk hoogquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:38 schreef Laton het volgende:
[..]
inderdaad..
om met theo maassen te spreken.. "Meid wat probeer je toch te bewijzen.. slik dat voedsel toch gewoon door !! "![]()
Nu weet ik het !quote:
omg wat lelijk, en dan denken dat je zo hoge jukbeenderen en een smal gezicht creëert.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:54 schreef apestaartje het volgende:
Deze foto is nog veel erger:
[afbeelding]
Het ziet er uit als 2 enorme uitgezakte wallenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef milagro het volgende:
[..]
omg wat lelijk, en dan denken dat je zo hoge jukbeenderen en een smal gezicht creëert.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:08 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Leuk hey, fotoshop, en dan dat maanlandschap op de benen gruwelijk vergeten
dat zou ik niet weten, misschien tussen het zonnebanken doorquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:43 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Diegene die nu nog durft te zeggen dat ze niet aan plastische chirugie doet...![]()
links staat een leuk jong meisje, rechts staat een stuk bruin plasticquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:40 schreef apestaartje het volgende:
Tja, als je deze vergelijking ziet, denk je echt: 'Is dat wel dezelfde vrouw op beide foto's?' Ze heeft ook zo'n overdreven bruine kleur gekregen.
(Links vind ik d'r zowaar nog knap, ook.)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het ziet er uit als 2 enorme uitgezakte wallen.
nee dat idee had ik ook al, haar verhoudingen kloppen niet!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:59 schreef Aventura het volgende:
Haar verhoudingen kloppen niet, ze heeft een reusachtig lichaam en dan zo'n relatief klein hoofd. En dan ook nog zo'n lijzig kapsel. Heeft ze geen stylist ofzo?
Ik heb gehoord dat ze altijd de Vogue las, dat verklaart haar verlopen uiterlijk. Zie maar wat het met je doet:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:58 schreef weathergirl het volgende:
Even over Fergie, ik hoorde vanavond op Radio 538 bij Niels Hoogland dat Fergie een tijd lang verslaafd is geweest aan Crystal Meth. Dat verklaart haar oude en verlopen uiterlijk.
In een Oprah show lieten ze niet zo lang geleden zien wat een paar jaar Crystal Meth met iemand doet... http://www.oprah.com/tows(...)e_20050513_115.jhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |