Een vooruitblik op Gwen Stefani in de toekomst, als die zich níet laat verbouwen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:02 schreef DrDentz het volgende:
ja nouja als je kijkt op ongetouchte foto's zie je ook wel dat ze niet echt jong meer is
[afbeelding]
Misschien. maar iig niet in extreme matequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:56 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Dus volgens jou heeft Arnie geen plastische chirurgie ondergaan? Dat betwijfel ik ten zeerste. Volgens mij heeft ie toch wel wat aan z'n gezicht laten verbouwen.
wheheh plofkop!quote:Op zondag 9 april 2006 04:00 schreef Manono het volgende:
lil kim, van:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
naar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat het letterlijk een dagtaak is om zo in vorm te blijven.quote:Op zondag 9 april 2006 08:10 schreef MLF het volgende:
[afbeelding]
vergeet niet dat ie ongeveer 60 is he
eensch.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:02 schreef Duimstok het volgende:
[..]
Ach hij laat tenminste niet aan zich verbouwen, hij wordt gewoon ouder, en ik vind dat je dat moet accepteren. Voor zijn leeftijd is zijn lichaam echt niet de ergste die je je kan wenzen.
Hij was er zelf ook niet zo gelukkig mee, las ik op de 'ohnotheydidn't'-communityquote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef wizarddragon het volgende:
Verbouwd, geretoucheerd of niet. Ik vind Film- en BlootLegende Mamie van Doren toch wel redelijk uitzien voor iemand die 75 is.
Kenny Rogers:
[afbeelding]
Die bovenste is niet Pamela Anderson hoor. Maar: nee nee nee die pruik! die oog make-up! die wenkbrauwen! die LIPPEN!quote:
Wie heeft het over Pamela Anderson dan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:02 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Die bovenste is niet Pamela Anderson hoor. Maar: nee nee nee die pruik! die oog make-up! die wenkbrauwen! die LIPPEN!
Zou ze blind aan het worden zijn
Pamela Peaks..quote:
Je zou denken dat nog overdrevener niet kan, maar de plastisch chirurg kan dat ook nog regelen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:46 schreef MissBliss het volgende:
Ik denk dat mevrouw Peaks haar uiterlijk gebaseerd heeft op mevrouw Anderson.. Ze heeft er wel wat van weg, alleen dan nóg overdrevener dan Pammie al eruit ziet
oh ja, zij zat ook in die aflevering van Ruby Wax in amerika waar ze op bezoek gaat op de mansion van Hugh Heffner. Daar kon je haar leeftijd ook goed zien hoor, maar dat is alweer een paar jaar (lees ontelbare ingerepen) geleden...quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:02 schreef DrDentz het volgende:
ja nouja als je kijkt op ongetouchte foto's zie je ook wel dat ze niet echt jong meer is
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:44 schreef elskreeft het volgende:
ja laten we deze catwoman voor de 799e keer nog eens plaatsen!!
anders post je de foto even.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:48 schreef Catootje het volgende:
Vandaag bij perezhilton.com een ontzettende foto van LaToya, met daaronder een foto van Janet met enorme gepompte tieten...maar die steekt dus echt normaal af bij die creeeeeeepy family
OMG ik kom niet meer bij roflquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Deze foto van LaToya stond al in Celebs onflatteus op de kiek #23 :
[afbeelding]
die jackson neusjes argh!!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef buitenbeentje het volgende:
Deze foto van LaToya stond al in Celebs onflatteus op de kiek #23 :
[afbeelding]
Wat een verminking idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |