HQ versie: klikquote:Zij was een beetje misselijk, gewoon een beetje misselijk. Dat gebeurt ons allemaal, oehoehoe
Dat gebeurt ons allemaal...
Ze blijft lekker.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 04:03 schreef Duiveltja het volgende:
Silvie van der Vaart.
[afbeelding]
[..]
HQ versie: klik
Zo lang ze maar niet gaat praten, want dan heb je het idee dat ze het tegen achterlijke mensen heeft. Maar dat heeft meer met haar zelf te maken denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
Anna Nicole Smith:
[afbeelding]
En een achteraanzicht:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens perezhilton.com heeft Brit na de keizersnede een infectie gekregen (misschien dat ze daarom haar kind telkens als een basketbal op de grond laat stuiteren)..waardoor ze het gewicht minder snel verliest.
Mind you tijdens De Toxic video was ze al wat steviger dan toen ze net begon.
Britney kan er mede door make up en goed haar echt leuk uitzien, maar in het dagelijks leven zoals hier zou ze mij echt niet opvallen.
ik weer...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:59 schreef bladibladibla het volgende:
Mijn God...
Als er iemand blij moet zijn met persoonlijke visagisten en computerprogramma's als fotoshop is het Britney Spears wel. Dat mens ziet er altijd zo verschrikkelijk uit als ze 'gewoon' over straat loopt.
kruiskequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ik weer...
Je ziet ook alleen maar foto's van Britney waarop ze raar kijkt... Ze kan ook gewoon leuk uitzien als ze op straat loopt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is/was ook zwanger he..
quote:
1 kruiskequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Meg Ryan.................. bléééék
[afbeelding]
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |