Hulp nodig na het zien van al dit gruwelijks? :quote:Return of the Lipmonsters. Collageen gone bad
Spammie.
zelfs Nikki Cox is ervoor gevallen
Victoria B.
siliconen zakken in ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 09:50 schreef PM-girl het volgende:
Die Pamela, met die lippen! (is toch Pamela?)
ze had toch ook al neptieten?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:15 schreef Stansfield het volgende:
Nikke cox wat heb je gedaan!!!
Dat is het ook. Het is harstikke seksiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef rena het volgende:
Ze denken dus echt dat zulke lippen mooi zijn![]()
Afschuwelijk onnatuurlijk![]()
Een vroegere vriendin doet letterlijk een boekje open:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:29 schreef Moja het volgende:
Van Jennifer Aniston wist ik het niet eens.
quote:JENNIFER Aniston had plastic surgery and liposuction as she sought fame, an ex-friend claimed yesterday. Nancy Balbirer, who shared a flat with Aniston, has written a novel whose thinly veiled main character appears to be the former Friends star.
Jane, a "famous sitcom actress" who complains of her Greek nose, is in a show where mates live together.
In the book - The Underminer: Or, the Best Friend Who Casually Destroys Your Life - Jane has a nose job and hairline work in Hollywood.
Actress Balbirer, 40, says Aniston had her fired from Friends.
Aniston's spokesman denied she had plastic surgery and said of Balbirer: "She sounds like an opportunist."
Gebruik in het vervolg http://www.tinypic.com/ svp, imageshack doet weer eens gek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef SEMTEX het volgende:
Beiden hebben volgens mij een tienrittenkaart bij Ome Plastisch Ch. ; Eddie Murphy en z'n Ex-vrouw:
[afbeelding]
omg te GOOR GEWOONquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef Turbomuis het volgende:
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[afbeelding]
Vivica Fox
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:33 schreef Paladina het volgende:
Die deuk zit er (helaas) dus echt wel, ook te zien op andere fotos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Perez Hilton:
[afbeelding]
Swimmingpool.comquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef Turbomuis het volgende:
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[afbeelding]
Vivica Fox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nou niet alleen boobies... Dr hele gezicht ziet er nu uit alsof ze een omgebouwde isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Tori heeft nieuwe boobies.
Mèn, dat hoofd! Alsof ze zo van de barbie-productielijn is af komen rollenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
Wat. de. fuck. Je kan veel zeggen, maar die chirurg is wel enorm goed.
Die chrirurg is een ziek stuk slachtafval dat hij meewerkt aan deze vergruwelijking van mensenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
Wat. de. fuck. Je kan veel zeggen, maar die chirurg is wel enorm goed. Haar benen zijn prachtig. Maar ja, oud worden hoort erbij en dat maakt het wel behoorlijk verspookt en ziek.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:09 schreef shredder het volgende:
[afbeelding]
?
WTF?! Dat is zo'n oude Hollywood-film/blootster! Ik dacht dat die allang dood wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik vind net nog meer.:
Wow, dat vind ik echt eng. Het lijkt echt alsof ze haar ontwaakt hebben uit de dood of datze ooit ingevroren is en weer ontdooid daarna. The horror
.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:15 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Tori heeft nieuwe boobies.
Wat dacht je van photoshop?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:38 schreef coolbabe het volgende:
75?! Hoe kan haar huid er nog zo ontzettend goed uitzien dan?
lepore is hierbij uitgeroepen tot de top 5 van lelijkste mensen ooit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:28 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk niet bij dezelfde chirurg geweest, Lepore doet wel mee in de boobrace.
Wie is dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:28 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk niet bij dezelfde chirurg geweest, Lepore doet wel mee in de boobrace.
waarschijnlijk heb je wel gelijk jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef Rebels het volgende:
Nou ik ging er gewoon een beetje van uit dat het een man was..
Ik weet het niet eens zeker... hahahaha
Anders is het wel echt een gedrocht!
Maakt niet uit. 'Het' is eng!quote:
Zegt meer over jou...quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:41 schreef JaJoah het volgende:
Gvd, je zult die goed geconserveerde blonde net maar zitten vol te pompen, lig je rustig van je sigaret te genieten (terwijl ze nog wat ligt na te dampen van de hevige sex die je net gehad hebt) ... vertelt dat grafwijf dat ze gvd 75 is
Slik je van de schrik je sigaret in
Maar als het een lekker wijf was en je goede sex hebt gehad, wat maakt het dan uit hoe oud ze is........?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:41 schreef JaJoah het volgende:
Gvd, je zult die goed geconserveerde blonde net maar zitten vol te pompen, lig je rustig van je sigaret te genieten (terwijl ze nog wat ligt na te dampen van de hevige sex die je net gehad hebt) ... vertelt dat grafwijf dat ze gvd 75 is
Slik je van de schrik je sigaret in
OMG mss wel de gedachte dat het je oma had kunnen zijn...??quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar als het een lekker wijf was en je goede sex hebt gehad, wat maakt het dan uit hoe oud ze is........?
Nee, en dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zegt meer over jou...![]()
![]()
zou jij er overheen kruipen?![]()
Ruby Wax, een aflevering waarin ze een feestje bezocht in the Playboy Mansion. Mamie had het met allerlei bekende kerels gedaan. Burt Reynolds had toch maatje pink, was 't niet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:34 schreef saksia het volgende:
Ik heb haar een paar jaar terug op tv gezien en toen kon je haar leeftijd (of in ieder geval dat ze een beetje versleten is) er enigszins wel aan afzien, haar stem en de manier waarop ze bewoog... die foto's zijn ook zwaar geretouched.
quote:
Hij is er wel geweest, zoiezo zijn kuiten, want die gingen hangen. En zijn ogen ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:22 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld van wat er gebeurd als je niet naar de plastisch chirurg gaat![]()
Ach hij laat tenminste niet aan zich verbouwen, hij wordt gewoon ouder, en ik vind dat je dat moet accepteren. Voor zijn leeftijd is zijn lichaam echt niet de ergste die je je kan wenzen.quote:
Dus volgens jou heeft Arnie geen plastische chirurgie ondergaan? Dat betwijfel ik ten zeerste. Volgens mij heeft ie toch wel wat aan z'n gezicht laten verbouwen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:02 schreef Duimstok het volgende:
[..]
Ach hij laat tenminste niet aan zich verbouwen, hij wordt gewoon ouder, en ik vind dat je dat moet accepteren. Voor zijn leeftijd is zijn lichaam echt niet de ergste die je je kan wenzen.
quote:
Hier gaat het topic helemaal niet over.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:22 schreef Rebels het volgende:
ok ok, tijd voor een ander plaatje dus![]()
Heeft niet alles met het topic te maken maar toch funny!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |