Dat is gewoon fotosoep! Die gast ziet er nog best goed uit hoor voor zijn leeftijd. Als je Terminator 3 ziet, dan is ie nog gewoon goed gespierd zoals we hem kennen en dat is maar 3 jaar geledenquote:Op zondag 9 april 2006 08:10 schreef MLF het volgende:
[afbeelding]
vergeet niet dat ie ongeveer 60 is he
quote:the site says they think he got an upper eye lift and a nose job... what do we think?
bron
Oh, zo oud al?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:44 schreef rena het volgende:
Je hebt dan wel foto's uit 2002 te pakken, MBNu ziet hij er iets minder slecht uit, hij zal wel iets minder botox spuiten tegenwoordig
![]()
Bij deze de naaktfoto. Ter illustratie. Want het lijkt me vreselijk om te bestaan bij de gratie van airbrush/photoshop. Kijk die navel, zelfs die is (vreselijk zichtbaar) bijgewerkt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:00 schreef Fokkertje35 het volgende:
In mijn niet te stuiten fascinatie voor Mamie van Doren, hier haar nieuwste foto. En ze doet ook weer naakt. www.mamievandoren.com
Ik denk niet dat het over haar gaatquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:27 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Staat er nou 'talent' op het ID plaatje om haar nek?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Bij deze de naaktfoto. Ter illustratie. Want het lijkt me vreselijk om te bestaan bij de gratie van airbrush/photoshop. Kijk die navel, zelfs die is (vreselijk zichtbaar) bijgewerkt...
[afbeelding]
k ben niet begonnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef SPK het volgende:
Moet dit nou net voor mn rijst kerrieschotel
You MUST be fucking kiddin' me. Wat is dit erg zeg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
Vast al vaker geplaatst, maar toch: Jackie Stallone, moeder van...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
echt zonde, hij was een lekkere vent, nu absoluut niet meerquote:
Zo weet je in ieder geval wel weer wat de voorkant is.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zijn ze er gewoon opgeplakt met servettenlijm ofzo.
Doet me denken aan die Hatchet Face uit Cry Babyquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
Vast al vaker geplaatst, maar toch: Jackie Stallone, moeder van...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat die laat doen, want het gebeurt heel subtiel, maar ze ziet er idd een stuk gekunstelder uit dan vroeger. Maar als ze er een paar jaar geleden nog zo uitzag:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:58 schreef Paladina het volgende:
Jeetje ja, wat is ze veranderd zeg.... hier nog een voor en na:
[afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |