Dat is gewoon fotosoep! Die gast ziet er nog best goed uit hoor voor zijn leeftijd. Als je Terminator 3 ziet, dan is ie nog gewoon goed gespierd zoals we hem kennen en dat is maar 3 jaar geledenquote:Op zondag 9 april 2006 08:10 schreef MLF het volgende:
[afbeelding]
vergeet niet dat ie ongeveer 60 is he
quote:the site says they think he got an upper eye lift and a nose job... what do we think?
bron
Oh, zo oud al?quote:Op maandag 29 mei 2006 13:44 schreef rena het volgende:
Je hebt dan wel foto's uit 2002 te pakken, MBNu ziet hij er iets minder slecht uit, hij zal wel iets minder botox spuiten tegenwoordig
![]()
Bij deze de naaktfoto. Ter illustratie. Want het lijkt me vreselijk om te bestaan bij de gratie van airbrush/photoshop. Kijk die navel, zelfs die is (vreselijk zichtbaar) bijgewerkt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:00 schreef Fokkertje35 het volgende:
In mijn niet te stuiten fascinatie voor Mamie van Doren, hier haar nieuwste foto. En ze doet ook weer naakt. www.mamievandoren.com
Ik denk niet dat het over haar gaatquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:27 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Staat er nou 'talent' op het ID plaatje om haar nek?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Bij deze de naaktfoto. Ter illustratie. Want het lijkt me vreselijk om te bestaan bij de gratie van airbrush/photoshop. Kijk die navel, zelfs die is (vreselijk zichtbaar) bijgewerkt...
[afbeelding]
k ben niet begonnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef SPK het volgende:
Moet dit nou net voor mn rijst kerrieschotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |