Arghquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
Vast al vaker geplaatst, maar toch: Jackie Stallone, moeder van...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef SEMTEX het volgende:-->
[afbeelding]
tevens had Jordan te melden dat ze niet snapte waarom vrouwen nog kleine tieten hadden, da's toch helemaal niet vrouwelijk, vond ze?
nee van die enorme siliconentieten, dat is vrouwelijkquote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef SEMTEX het volgende:-->
[afbeelding]
tevens had Jordan te melden dat ze niet snapte waarom vrouwen nog kleine tieten hadden, da's toch helemaal niet vrouwelijk, vond ze?
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs de wenkbrouwen lijken op elkaar.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:22 schreef Rinaas het volgende:
Volgens mij is ze bijna 40, maar dat betekent nog niet dat je er zo scary uit hoeft te zien.. toch..
WTFquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
Nicole Kidman, where did it go wrong?
[afbeelding]
[afbeelding]
Aah wat zonde nou, dat vond ik nou zo'n mooi meisjequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Turbomuis het volgende:
uit 'onflatteus op de kiek':
Brittany Murphy
[afbeelding]
Wtf zijn die dingen bij haar mondhoeken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:29 schreef -Mellow- het volgende:
Mandy Moore
[afbeelding]
En een goed voorbeeld is Meg Ryan. Vroeger had ze zo'n leuk gezicht, maar met die domme pruilbek ziet ze dr echt niet uit
[afbeelding]
Vergane glorie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen Celeb?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:27 schreef Cheiron het volgende:
Ik zat gisteren even duf te zappen toen ik deze tegenkwam. Geen celeb, maar de moeder van een nieuwslezer of correspondent van CNN. Auch
[afbeelding]
Woops. Ben duidelijk geen geen sho-regularquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:50 schreef Andoire het volgende:
[..]
Geen Celeb?
Dat is Gloria Van der Bilt hoor!![]()
(je weet wel, van de parfum en make up en zo. Was ooit een grote naam)
(haar zoon, de CNN reporter, ziet er met dat grijze haar ongeveer evenoud als zn moeder, als je snel kijkt)
botox is uitgewerkt, schat ik zo inquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde..quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
idd, zonde, hoor, en dan te bedenken dat ze er geen jaar jonger door uitziet, eerder ouder dan net vóór de verspokingquote:
En met zo'n aparte natuurlijke schoonheid was ze vast niet heel lelijk oud geworden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, zonde, hoor, en dan te bedenken dat ze er geen jaar jonger door uitziet, eerder ouder dan net vóór de verspoking
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:38 schreef Turbomuis het volgende:
uit 'onflatteus op de kiek':
Brittany Murphy
[afbeelding]
Ff googlen leverde dit op: http://www.awfulplasticsurgery.com/quote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef lady-wrb het volgende:
oei, dat is bijna mannelijk
waar halen jullie toch al die foto's vandaan? ik kom zulke dingen nou nooit tegen.
(voel me een beetje schuldig met al dat gelurk hier en geen substantiële bijdrage kunnen leveren enzo )
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:24 schreef rameijer het volgende:
Is die laatste foto niet bij Madame Tussaud gemaakt?![]()
Nou dan gaan we die even opzoeken hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:50 schreef Andoire het volgende:
[..]
Geen Celeb?
Dat is Gloria Van der Bilt hoor!![]()
(je weet wel, van de parfum en make up en zo. Was ooit een grote naam)
(haar zoon, de CNN reporter, ziet er met dat grijze haar ongeveer evenoud als zn moeder, als je snel kijkt)
ja alsof ze 2 kale mannen in een soort houdgreep onder haar oksels heeftquote:
Bwaaarghquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef SEMTEX het volgende:
Terugkomend op Fergie: die heeft idd ook aan zichzelf laten knutselen en dat terwijl ze zegt dat ze altijd 'true' aan zichzelf blijft
[afbeelding]
-Tevens onflatteus-
huuuuh, hoe oud is zij danquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef SEMTEX het volgende:
Terugkomend op Fergie: die heeft idd ook aan zichzelf laten knutselen en dat terwijl ze zegt dat ze altijd 'true' aan zichzelf blijft
[afbeelding]
-Tevens onflatteus-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |