Idd, zéér goeie zet geweest. Ik zat echt nog in spanning. "Het zou toch niet he...!!"quote:Op zondag 19 februari 2006 02:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, als er iets was wat het publiek niet verwachte, ws het floortje op die kruk.
daarna kon het met angelique nog alle kanten op. briljante zet van de regie om het zo te doen, met de juiste reclame break... zo maakten ze een niet zo verassende uitslag verassend en spannend
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
En bij haar moeder ook. Bijna iedereen mag haar dan een janksmoel vinden, ik vind het echt mooi om te zien hoe ze meeleeft.
bij mij thuis iedereen ook. mijn pa zat echt zo van "heel nederland moet nodig eens de oren laten uitspuiten." ik zo heel onschuldig "ja, dit klopt gewoon voor geen meter"quote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd, zéér goeie zet geweest. Ik zat echt nog in spanning. "Het zou toch niet he...!!"
Op 4 maart kunnen we het waarschijnlijk van erg dichtbij meemaken.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoor
tja, uiterlijk is toch wel iets waar mensen op letten, maar ik vind haar betrokkenheid echtquote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoor
In het begin van de liveshows had het niet zo gewerkt. Met nog maar een handjevol kandidaten kunnen ze veel beter mindfucken (bij gebrek aan een beter woordquote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bij mij thuis iedereen ook. mijn pa zat echt zo van "heel nederland moet nodig eens de oren laten uitspuiten." ik zo heel onschuldig "ja, dit klopt gewoon voor geen meter"
ik kon er eigenlijk wel van genieten. als ze dit maar vaker hadden gedaan, zo'n verassingselement
ja, denk het wel jaquote:Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Op 4 maart kunnen we het waarschijnlijk van erg dichtbij meemaken.![]()
daarom, het moet wel onverwachts blijven. switch het eens in de tijd, of pas soms een andere manier van bekend maken toe. hou het spannend en onverwacht.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In het begin van de liveshows had het niet zo gewerkt. Met nog maar een handjevol kandidaten kunnen ze veel beter mindfucken (bij gebrek aan een beter woord). Moet ook geen gewoonte worden, want dan ga je het verwachten..
Jah, achteraf zijn de aanwijzingen altijd wel duidelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 02:38 schreef WithMe het volgende:
Ik vond het eigenlijk al vreemd dat er drie mensen op een kruk moesten.
klopt, en dt is juist het mooie eraan.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah, achteraf zijn de aanwijzingen altijd wel duidelijk. Ze hadden ook niet gezegd dat zij degenen waren met de minst aantal stemmen. Het was overduidelijk dat er iets niet klopte, maar op het moment zelf slaat de twijfel toe
Trusten.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
klopt, en dt is juist het mooie eraan.
maareh, fijne nacht verder nog, ik ga toch echt slapen![]()
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee, ligt er een beetje aan of ik de laatste trein nog kan halen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:03 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.
Ja precies, we moeten direct wegquote:Op zondag 19 februari 2006 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan haasten na de uitslag.
Mijn laatste trein gaat om 23:48, richting Utrecht, zegt NS.nl.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:03 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.
Hm, tenminste, dat was laatst. En dat is nu veranderd. Zie ik. Kut.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn laatste trein gaat om 23:48, richting Utrecht, zegt NS.nl.
Die trein gaat nog steeds hoor, of hebben ze je aansluiting veranderd?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm, tenminste, dat was laatst. En dat is nu veranderd. Zie ik. Kut.
Vanaf Noord? De 23:48? Die geeft ie niet meer aan hier.. 23:31 laatste en dan pas om 05uur nog iets weer.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die trein gaat nog steeds hoor, of hebben ze je aansluiting veranderd?
Alleen naar Utrecht gaat de laatste om 0.48quote:Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vanaf Noord? De 23:48? Die geeft ie niet meer aan hier.. 23:31 laatste en dan pas om 05uur nog iets weer.
Ja okay, maar voor mijn aansluiting de laatste om 23:31quote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen naar Utrecht gaat de laatste om 0.48
Nou, ik had haar toch liever gezien dan Renske, Ariel en Serge, de drie die in feite haar plek afnamen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die zoiets hebben van 'Goh, wat jammer dat Clarissa niet in de finale zat.' Want dat was toen een groot drama, toen ze 2x niet door was, ik vond het ook wel jammer, maar ik heb nu niet zoiets van dat ik denk dat ze iets had kunnen toevoegen ofzo. Ik was er ook van overtuigd dat zij door zou gaan, en niet Angelique. Maar daar ben ik wel blij mee dat dat niet is doorgegaan..
Nee, Clarissa heeft mij geen moment kunnen boeien.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die zoiets hebben van 'Goh, wat jammer dat Clarissa niet in de finale zat.'
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee, Clarissa heeft mij geen moment kunnen boeien.
Soms vraag ik me wel af wat Sonny ons had kunnen brengen. Bij vlagen was ie best okay. Heel soms.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Merle het niet heeft gehaald.
Dat snap ik dan weer wel. Die Ariel had zo'n verschrikkelijke irritante stemquote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee.
Snap trouwens nog steeds niet waarom de jury haar verkoos boven Ariël.
Je hebt echt iets gemist, joh. Het was zo spannend bij de uitslag!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Heb even geen zin en tijd om terug te lezen, kijken of zoeken...
Wie is er gisteren uit gegaan is?
Eén optreden van haar was al beter geweest dan al die optredensvan Sergequote:
Ik vond Clarissa zowel een irritante stem als een op de zenuwen werkend overmatig enthousiasme hebben.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel. Die Ariel had zo'n verschrikkelijke irritante stem![]()
Is dat niet Charissa?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vond Clarissa zowel een irritante stem als een op de zenuwen werkend overmatig enthousiasme hebben.
Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Dàvide, Sonny.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef PeRi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens meer wie er nog meer in de wildcardshow zaten..
Sonnyquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Dàvide, Sonny.
Charissa was (is) de zwangere.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Of vergis ik me nou?
Wie was wie?
En Clarissa was die bruine, die tot 2 keer toe niet door de workshop kwam (workshop en Wildcard, waar ze ring-ding-ringeding zong ofzo)quote:
Ohja, Aisata en Davide vond ik ook wel tof. Naja Davide meer grappig en schattig en Aisata vond ik het echt jammer. Maja zoveel boeit het nu ook weer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef WithMe het volgende:
Serge, Dàvide en Sonny vond ik verschrikkelijk.![]()
Er hadden gewoon 9 dames naar de liveshows gemoeten.
Zo mee eens! Davide vond ik ook een ramp, net zoals die Sonny gast.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef WithMe het volgende:
Serge, Dàvide en Sonny vond ik verschrikkelijk.![]()
Er hadden gewoon 9 dames naar de liveshows gemoeten.
Die s.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Svensational het volgende:
FAQ cq. regels van het sTom_sTom- hartje PeRi forum.
quote:
Ja! Dat had ik al gezien! Je bent gewoon jaloers!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Svensational het volgende:
FAQ cq. regels van het sTom_sTom- hartje PeRi forum.
Ophouden.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef Svensational het volgende:"Ik ben he-he-helemaal idolaat van jou."
Was dit een comedy-act of serieus bedoeldquote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] "Ik ben he-he-helemaal idolaat van jou." [afbeelding]
Ik moest iig lachenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Was dit een comedy-act of serieus bedoeld
Serge? ik mag toch hopen van niet zeg. Liever Harm dan (#*($)# Serge. Vreselijk figuur, met een vervelende stem en performance.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:33 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat 3 idolssterren een contract krijgen van de platenmaatschappij. Floortje, Angelique en Serge.
Maar de bakvissengeneratie geeft grof geld uit aan dat soort figuren. Kassa $$$.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serge? ik mag toch hopen van niet zeg. Liever Harm dan (#*($)# Serge. Vreselijk figuur, met een vervelende stem en performance.
Ja, de enige man die wel verder had mogen komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef PeRi het volgende:
Ik mis Christon. Hij had zo ver kunnen komen.
Mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, de enige man die wel verder had mogen komen.
Helaas wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
Harm verkoopt geen enkele plaat. Serge verkoopt wel platen. Zo simpel is het!
Ik hoop echt dat we niks meer van die gast horen, ook niet als ringtone oid.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar de bakvissengeneratie geeft grof geld uit aan dat soort figuren. Kassa $$$.
Het zou me niks verbazen dat Serge z'n ringtones nog op de radio laat horen....
Me2.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Harms stem veel plezieriger om aan te horen (meestal dan) dan Serges.
MERLEquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat ben ik wél met je eensquote:Op zondag 19 februari 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Merle is ok, die wildcardshow had ze moeten winnen.
Past idd wel bij Serge.quote:
Helaas, is nog niet bekend.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het thema van volgende week eigenlijk al genoemd?
zeker!!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Merle is ok, die wildcardshow had ze moeten winnen.
Bigband is altijd leukquote:Op zondag 19 februari 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop bigband.
[afbeelding]
Voor de sfeer, en voor Harm z'n poepgezicht.
quote:
Hoe zag Merle er ook alweer uit? Er deed toch ook een Karlijn oid mee? jonge meid, die vond ik wel okay.quote:
Nee, ik heb alleen de reacties daarvan gelezen op het vertrek van Serge, dat zei mij al genoeg.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hebben jullie het forum @ idols site al eens gelezen, hilarisch!
Merles workshop optreden:quote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe zag Merle er ook alweer uit? Er deed toch ook een Karlijn oid mee? jonge meid, die vond ik wel okay.
Hebben jullie het forum @ idols site al eens gelezen, hilarisch!
Beide erg mooi gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Merles workshop optreden:
Bring Me Some Water van Melissa Etheridge. Welke goed was, maar beetje braafjes.
En d'r wildcard optreden:
Een nummer van stevie wonder, naam kwijt
Supermooi en leuk!
Door zijn zwoele "driving home for christmas"quote:Op zondag 19 februari 2006 17:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beide erg mooi gedaan. Hoe kwam Serge toch aan die wildcard?
Merle was zo schattigquote:Op zondag 19 februari 2006 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NIET! Merle zag er niet uitik vond dat zo'n raar wijf
Liedje twee is erg goed hoor! titel weet ik ook niet. Thanks voor de links!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Merles workshop optreden:
Bring Me Some Water van Melissa Etheridge. Welke goed was, maar beetje braafjes.
En d'r wildcard optreden:
Een nummer van stevie wonder, naam kwijt
Supermooi en leuk!
Die vond ik echt drie keer niksquote:
Ach, ze ziet er wel schattig uit.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vond ik echt drie keer niks.
Vond ik ook nietquote:Op zondag 19 februari 2006 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vond ik echt drie keer niks.
Die praatte zo irritantquote:
Iedereen zit OS te kijken?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is het een beetje een saaie avond?
Het schaatsen is toch wel al afgelopen?quote:
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is het een beetje een saaie avond?
Nu gaan ze ijsdansen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het schaatsen is toch wel al afgelopen?![]()
Oeh yeah, bash mequote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu alle echt slechte kandidaten eruit zijn heb ik ook niet meer iemand om lekker even te bashen.
Je bent geen slechte kandidaatquote:
Wat maakt dat uit, je zit al de hele tijd een hele goede te bashen!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu alle echt slechte kandidaten eruit zijn heb ik ook niet meer iemand om lekker even te bashen.
Het kon erger, en ik heb aardige dingen over d'r gezegd.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, je zit al de hele tijd een hele goede te bashen!![]()
quote:
He, als ze er naar vragen kan je ze best doorverwijzenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:08 schreef chansadres het volgende:
Niet hier! Doei!
Daar dus he, hier slechts neutrale of positieve postsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik me daar ff afreageren op dit zielige programma...
Wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik me daar ff afreageren op dit zielige programma...
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Doen er nog wat Friezen mee, of hoe zit dat?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok. Dan hoef ik het dus niet te volgen
Mag Drenthe ook danquote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Doen er nog wat Friezen mee, of hoe zit dat?
Ja, wel jammer dat de dichtstbij wonende Idol nu Raffaëla is.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Close enough
Wat op zich al best erg is.
Ja, en ze is zo vrolijkquote:
Iedereen blijquote:
Mijn school ligt naast de dansschool van Sergequote:Op zondag 19 februari 2006 21:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat de dichtstbij wonende Idol nu Raffaëla is.![]()
Tof, kan je elke dag zulke taferelen waarnemen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Mijn school ligt naast de dansschool van Serge
ROFL !!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof, kan je elke dag zulke taferelen waarnemen.
[afbeelding]
![]()
OMGquote:Op zondag 19 februari 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik ben toch ook een Idolquote:Op zondag 19 februari 2006 21:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat de dichtstbij wonende Idol nu Raffaëla is.![]()
Ik neem het je niet kwalijkquote:Op zondag 19 februari 2006 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Arm van Floortje is rechts nog ook te zien. (sorry Erik, kon/wilde het niet wegpoetsen)
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Bron?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef Martijntj het volgende:
Komende week BigBand!
dat dacht ik al.... was vorig jaar ook zoquote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef Martijntj het volgende:
Komende week BigBand!
Tja, alles is beter dan Nederlandstalig.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef Martijntj het volgende:
Komende week BigBand!
Deze show was toch best om aan te horen?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, alles is beter dan Nederlandstalig.
Ik vond dat liedje van Maud toen magistraalquote:Op maandag 20 februari 2006 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Big Spender van Marlies zo leuk.
Dat zou cool zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef Martijntj het volgende:
Komende week BigBand!
Daar ben ik wel idolaat van jaquote:Op maandag 20 februari 2006 11:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje van Maud toen magistraal.
Alleen Floortje en Raffaela. Bij de rest heb ik weggezapt.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze show was toch best om aan te horen?
Deze bedoel ik: Klikquote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ik wel idolaat van ja.
Ik weet welke je bedoelt, maar omdat je magistraal zei, moest ik aan idolaat denkenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:26 schreef nikky het volgende:
Een schouderklopje voor Lynx666 en Yeahinho. Yeahinho zorgt al sinds de start van IDO voor alle banners en veel avatars. Lynx666 is momenteel druk bezig om heel IDO van een bewegende avatar te voorzien. Ook past hij verschillende banners aan.
Klasse voor de inzet
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef superhero87 het volgende:
Iedereen was zeker weer Hyper zaterdag toen Harm eruit werd gestemd![]()
Maar vorige week zaterdag kon je echt niet overtreffen toen Serge eruit werd gestemd, dat was echtquote:
Zeiken is een groot woord, ik had gewoon een negatieve mening. En ik heb nog steeds mijn favorieten en minder favorieten, dus de discussie is nog lang niet afgelopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:36 schreef leichje het volgende:
Hé THA ERIK baal je er nu niet van dat ierdereen waar je lekker over kon zeiken eruit is , of zit je nog steeds in je "overwinningsroes "doordat Serge eruit is
Nou Raffaélla eruit dan ben ik echt blij.Vorige week vond ik het wat minder want Serge had er TOEN van mij nog niet uitgehoeven , maar Harm wel het is wel eindeljik een exit waar ik het eens mee was alleen een beetje laat net zoals bij Marescha.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Maar vorige week zaterdag kon je echt niet overtreffen toen Serge eruit werd gestemd, dat was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik noem het ook zeiken om het extra te benadrukken dat het een negatieve mening is , ik bedoel er niets slechts mee ik loop ook vaak genoeg te zeiken om van alles en nog wat. Ik vind wel dat je staandvastig bent in je mening , dat respecteer ik ook je loopt niet mee met de rest.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeiken is een groot woord, ik had gewoon een negatieve mening. En ik heb nog steeds mijn favorieten en minder favorieten, dus de discussie is nog lang niet afgelopen.
Ik denk niet dat iedereen hier op het forum blij zal zijn wanneer Raffa eruit zal gaan... Ik zie liever Ellen gaan, het is goed geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef leichje het volgende:
[..]
Nou Raffaélla eruit dan ben ik echt blij.Vorige week vond ik het wat minder want Serge had er TOEN van mij nog niet uitgehoeven , maar Harm wel het is wel eindeljik een exit waar ik het eens mee was alleen een beetje laat net zoals bij Marescha.
Dus zaterdag Raf eruit dan Floortje en de finale tussen Ellen en Angelique en dan zal de laatste wel winnen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:45 schreef leichje het volgende:
[..]
Ik noem het ook zeiken om het extra te benadrukken dat het een negatieve mening is , ik bedoel er niets slechts mee ik loop ook vaak genoeg te zeiken om van alles en nog wat. Ik vind wel dat je staandvastig bent in je mening , dat respecteer ik ook je loopt niet mee met de rest.![]()
![]()
Ik denk ook niet dat iedereen blij is als Raf gaat.I In ieder geval één persoon die niet blij is dan.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen hier op het forum blij zal zijn wanneer Raffa eruit zal gaan... Ik zie liever Ellen gaan, het is goed geweest![]()
En net die week vloog ze er uitquote:Op maandag 20 februari 2006 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Big Spender van Marlies zo leuk.
Ja, maar dat ligt toch niet aan mijn meningquote:Op maandag 20 februari 2006 12:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
En net die week vloog ze er uit
Zonde, want idd, ze deed het erg leuk toenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
En net die week vloog ze er uit
Nou wie weet (grapje ) je invloed is misschien groter als jij weet ,misschien heb jij er wel voor gezorgt dat Serge eruit is HA HA Maar wie is nu je favoriet want ik lees steeds alleen maar wie je niet goed vindt ?????quote:Op maandag 20 februari 2006 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt toch niet aan mijn mening?
Ja, het is op het forum nog niet zo bekend, hoor, ik ben bescheiden met mjin meningquote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef leichje het volgende:
[..]
Nou wie weet (grapje ) je invloed is misschien groter als jij weet ,misschien heb jij er wel voor gezorgt dat Serge eruit is HA HA Maar wie is nu je favoriet want ik lees steeds alleen maar wie je niet goed vindt ?????
Ja je bent erg bescheiden daarmee dat hebben we allemaal wel door hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is op het forum nog niet zo bekend, hoor, ik ben bescheiden met mjin mening.
Maar Raffaela!! Dát is mijn Idol!!
Ja ik baalde enorm toen ze met I'm not so tough zo slecht zong. Maar daarmee verpest je hetniet meteen bij mij. En ze heeft het nu weer een aantal keer ruimschoots goed gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef leichje het volgende:
[..]
Ja je bent erg bescheiden daarmee dat hebben we allemaal wel door hoor.
Maar is dit serieus want je bent altijd erg kritish met het beoordelen van iedereen dat je neem ik aan ook wel gezien hebt dat Raf. toch de eerste liveshows ver beneden het peil zat van de workshop.
Terwijl er toen toch al andere waren die weer boven dat niveau uitkwamen.
JAAAAA ik las het!! Super leukkkkquote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bron?
En als dat zo is, dan vind ik het echt tof, ik hou van bigband.
Waar danquote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
JAAAAA ik las het!! Super leukkkk![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Lynx666 het volgende:Bigband
Van vorig jaar ook een van mn favoriete thema's
En rock, en love.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar goed idols 1 had weer thema's die 2 en 3 niet hadden. juist daardoor blijft het afwisselend (alleen nederlandstalig en de keuze van zijn elk jaar gebruikt)
In het leven, of in Idolsquote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar ontkom je ook bijna niet aan.
beidequote:
Was er dan bij Idols 2 geen lovequote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik kan me tijdens Idols 2 geen love show herinneren, en rock? is dat al eens eerder geweest dan?
dacht ik alquote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rock is nog nooit eerder geweest, love alleen ook bij Idols 1.
Bigband!
Bij Idols 2 was er op Valentijnsdag een workshop.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
weet zeker dat Idols 1 in ieder geval geen rock had, heb het net opgezocht, en herinner me nog dat ik bij idols 2 rond valentijnsdag verbassd was dat ze geen loveshow deden
Alleen IDO heeft datquote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, al die bewegende avatars zijn echt wel vrolijk om te zien in een topic.
Gezelligquote:
Dan ben ik hier helemaal alleenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef WithMe het volgende:
Maar op 4 maart wordt hier nauwelijks gepost.
Nee toch? Chansadres is er toch ookquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef WithMe het volgende:
Deel 100 tijdens de finale zou mooi zijn.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee toch? Chansadres is er toch ook?
Kijk, dat is het juist. Ik kan niet meegaan. Want ik heb 4 maart een wedstrijd waar ik pas om 8 uur van terug benquote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
D'r zijn nog 2 plekken over (toch?). Als die kaarthouders dan gewoon chansadres en fir3 meenemen
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk, dat is het juist. Ik kan niet meegaan. Want ik heb 4 maart een wedstrijd waar ik pas om 8 uur van terug ben
Mijn god, ik dacht dat ik de enige was die het was opgevallen. Maar die hebben een geboren afwijking volgens mij. En dat snap ik niet hè, de oudste had het ook en dan nog als ouders zijn nog een kind nemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef BVO het volgende:
Die twee prijswinnaars trouwens afgelopen week, die in die vip-box zaten![]()
.
Ik zag het ook ja... Ik vond het sneu om naar te kijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn god, ik dacht dat ik de enige was die het was opgevallen. Maar die hebben een geboren afwijking volgens mij. En dat snap ik niet hè, de oudste had het ook en dan nog als ouders zijn nog een kind nemen..
Nog 1 plek, wat ik kan zien. WithMe heeft nog niks ingevuld. Kan misschien iets regelen. Als hij nog een plaatsje vrij heeft *hoopt*quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
D'r zijn nog 2 plekken over (toch?). Als die kaarthouders dan gewoon chansadres en fir3 meenemen
Kan helaas niet mee, heb een verjaardag.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb ook geen idee.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij heb ik dan iets gemist. Wat was er met die twee in die vip box?
Kan het me niet echt voor de geest halen...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
Het waren mongooltjes, tenminste, zo zagen ze eruit. Twee meisjes waren het.
Gaat lukken, ik voel het!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef WithMe het volgende:
Deel 100 tijdens de finale zou mooi zijn.
Van teletekst pagina 316.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Fir3fly het volgende:
Over welke reactie hebben jullie het nu?![]()
Ok ff kijkenquote:
Ik heb er toch wel even om moeten lachen. Wat een huiliequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef WithMe het volgende:
Ze overschrijden alle ethische grenzen.![]()
Pagina 316 staat altijd vol met huilies. Toen Serge eruit ging ook al een opmerking over 'het enige echte idool' dat was weggestemd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er toch wel even om moeten lachen. Wat een huilie![]()
Pagina 316quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Pagina 316 staat altijd vol met huilies. Toen Serge eruit ging ook al een opmerking over 'het enige echte idool' dat was weggestemd.![]()
Verder ook niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef chansadres het volgende:
Ellen en Alice liggen wel verdomd dicht tegen elkaar aan qua naam (niet qua performance)
quote:
Het verbaasde me ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Je bent een nog fanatiekere fan van Ellen als dat ik voor Raff ben.
Zo fanatiek ben ik toch niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef chansadres het volgende:
Ellenfans zijn gewoon iets fanatieker omdat ze weten dat ze al hun kracht moeten geven om haa er in te houden
Wie nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik toch niet?ik vind Alice gewoon verschrikkelijk
![]()
Jaa, maar ik vond t toch wel knap van dr dat ze gewoon er nog steeds voor ging :p ookal werd ze elke week de grond in gestamptquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:30 schreef chansadres het volgende:
Alice was echt zo een emo-meisje waar je medelijden mee moet krijgen omdat de jury zo streng was
Alice was gewoon dieptriest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vond Alice ook wel een beetje zielig
dat lijkt me echt geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik bid zo erg dat we zaterdag een big-band groepsnummer krijgen met alle 4 de dames
Lady Marmeladequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat lijkt me echt geweldig![]()
ik vind het jammer dat het 3 nummers zijn..... dan zijn ze zo kortquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lady Marmelade?
Ik denk dat het zaterdag
1 nummer van nu
1 klassieker
1 musicalnummer
word
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat het 3 nummers zijn..... dan zijn ze zo kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |