Hoiquote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef WithMe het volgende:
Serge, Dāvide en Sonny vond ik verschrikkelijk.![]()
Er hadden gewoon 9 dames naar de liveshows gemoeten.
Zo mee eens! Davide vond ik ook een ramp, net zoals die Sonny gast.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef WithMe het volgende:
Serge, Dāvide en Sonny vond ik verschrikkelijk.![]()
Er hadden gewoon 9 dames naar de liveshows gemoeten.
Die s.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Svensational het volgende:
FAQ cq. regels van het sTom_sTom- hartje PeRi forum.
quote:
Ja! Dat had ik al gezien! Je bent gewoon jaloers!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef Svensational het volgende:
FAQ cq. regels van het sTom_sTom- hartje PeRi forum.
Ophouden.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef Svensational het volgende:"Ik ben he-he-helemaal idolaat van jou."
Was dit een comedy-act of serieus bedoeldquote:Op zondag 19 februari 2006 12:46 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] "Ik ben he-he-helemaal idolaat van jou." [afbeelding]
Ik moest iig lachenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Was dit een comedy-act of serieus bedoeld
Serge? ik mag toch hopen van niet zeg. Liever Harm dan (#*($)# Serge. Vreselijk figuur, met een vervelende stem en performance.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:33 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat 3 idolssterren een contract krijgen van de platenmaatschappij. Floortje, Angelique en Serge.
Maar de bakvissengeneratie geeft grof geld uit aan dat soort figuren. Kassa $$$.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serge? ik mag toch hopen van niet zeg. Liever Harm dan (#*($)# Serge. Vreselijk figuur, met een vervelende stem en performance.
Ja, de enige man die wel verder had mogen komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef PeRi het volgende:
Ik mis Christon. Hij had zo ver kunnen komen.
Mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, de enige man die wel verder had mogen komen.
Helaas wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef chansadres het volgende:
Harm verkoopt geen enkele plaat. Serge verkoopt wel platen. Zo simpel is het!
Ik hoop echt dat we niks meer van die gast horen, ook niet als ringtone oid.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar de bakvissengeneratie geeft grof geld uit aan dat soort figuren. Kassa $$$.
Het zou me niks verbazen dat Serge z'n ringtones nog op de radio laat horen....
Me2.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Harms stem veel plezieriger om aan te horen (meestal dan) dan Serges.
MERLEquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Dāvide, Sonny.
Dat ben ik wél met je eensquote:Op zondag 19 februari 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Merle is ok, die wildcardshow had ze moeten winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |