Idd, zéér goeie zet geweest. Ik zat echt nog in spanning. "Het zou toch niet he...!!"quote:Op zondag 19 februari 2006 02:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, als er iets was wat het publiek niet verwachte, ws het floortje op die kruk.
daarna kon het met angelique nog alle kanten op. briljante zet van de regie om het zo te doen, met de juiste reclame break... zo maakten ze een niet zo verassende uitslag verassend en spannend
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
En bij haar moeder ook. Bijna iedereen mag haar dan een janksmoel vinden, ik vind het echt mooi om te zien hoe ze meeleeft.
bij mij thuis iedereen ook. mijn pa zat echt zo van "heel nederland moet nodig eens de oren laten uitspuiten." ik zo heel onschuldig "ja, dit klopt gewoon voor geen meter"quote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd, zéér goeie zet geweest. Ik zat echt nog in spanning. "Het zou toch niet he...!!"
Op 4 maart kunnen we het waarschijnlijk van erg dichtbij meemaken.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoor
tja, uiterlijk is toch wel iets waar mensen op letten, maar ik vind haar betrokkenheid echtquote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoor
In het begin van de liveshows had het niet zo gewerkt. Met nog maar een handjevol kandidaten kunnen ze veel beter mindfucken (bij gebrek aan een beter woordquote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bij mij thuis iedereen ook. mijn pa zat echt zo van "heel nederland moet nodig eens de oren laten uitspuiten." ik zo heel onschuldig "ja, dit klopt gewoon voor geen meter"
ik kon er eigenlijk wel van genieten. als ze dit maar vaker hadden gedaan, zo'n verassingselement
ja, denk het wel jaquote:Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Op 4 maart kunnen we het waarschijnlijk van erg dichtbij meemaken.![]()
daarom, het moet wel onverwachts blijven. switch het eens in de tijd, of pas soms een andere manier van bekend maken toe. hou het spannend en onverwacht.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In het begin van de liveshows had het niet zo gewerkt. Met nog maar een handjevol kandidaten kunnen ze veel beter mindfucken (bij gebrek aan een beter woord). Moet ook geen gewoonte worden, want dan ga je het verwachten..
Jah, achteraf zijn de aanwijzingen altijd wel duidelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 02:38 schreef WithMe het volgende:
Ik vond het eigenlijk al vreemd dat er drie mensen op een kruk moesten.
klopt, en dt is juist het mooie eraan.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah, achteraf zijn de aanwijzingen altijd wel duidelijk. Ze hadden ook niet gezegd dat zij degenen waren met de minst aantal stemmen. Het was overduidelijk dat er iets niet klopte, maar op het moment zelf slaat de twijfel toe
Trusten.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
klopt, en dt is juist het mooie eraan.
maareh, fijne nacht verder nog, ik ga toch echt slapen![]()
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee, ligt er een beetje aan of ik de laatste trein nog kan halen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:03 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.
Ja precies, we moeten direct wegquote:Op zondag 19 februari 2006 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan haasten na de uitslag.
Mijn laatste trein gaat om 23:48, richting Utrecht, zegt NS.nl.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:03 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.
Hm, tenminste, dat was laatst. En dat is nu veranderd. Zie ik. Kut.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn laatste trein gaat om 23:48, richting Utrecht, zegt NS.nl.
Die trein gaat nog steeds hoor, of hebben ze je aansluiting veranderd?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm, tenminste, dat was laatst. En dat is nu veranderd. Zie ik. Kut.
Vanaf Noord? De 23:48? Die geeft ie niet meer aan hier.. 23:31 laatste en dan pas om 05uur nog iets weer.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die trein gaat nog steeds hoor, of hebben ze je aansluiting veranderd?
Alleen naar Utrecht gaat de laatste om 0.48quote:Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vanaf Noord? De 23:48? Die geeft ie niet meer aan hier.. 23:31 laatste en dan pas om 05uur nog iets weer.
Ja okay, maar voor mijn aansluiting de laatste om 23:31quote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen naar Utrecht gaat de laatste om 0.48
Nou, ik had haar toch liever gezien dan Renske, Ariel en Serge, de drie die in feite haar plek afnamen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die zoiets hebben van 'Goh, wat jammer dat Clarissa niet in de finale zat.' Want dat was toen een groot drama, toen ze 2x niet door was, ik vond het ook wel jammer, maar ik heb nu niet zoiets van dat ik denk dat ze iets had kunnen toevoegen ofzo. Ik was er ook van overtuigd dat zij door zou gaan, en niet Angelique. Maar daar ben ik wel blij mee dat dat niet is doorgegaan..
Nee, Clarissa heeft mij geen moment kunnen boeien.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die zoiets hebben van 'Goh, wat jammer dat Clarissa niet in de finale zat.'
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee, Clarissa heeft mij geen moment kunnen boeien.
Soms vraag ik me wel af wat Sonny ons had kunnen brengen. Bij vlagen was ie best okay. Heel soms.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Merle het niet heeft gehaald.
Dat snap ik dan weer wel. Die Ariel had zo'n verschrikkelijke irritante stemquote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee.
Snap trouwens nog steeds niet waarom de jury haar verkoos boven Ariël.
Je hebt echt iets gemist, joh. Het was zo spannend bij de uitslag!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Heb even geen zin en tijd om terug te lezen, kijken of zoeken...
Wie is er gisteren uit gegaan is?
Eén optreden van haar was al beter geweest dan al die optredensvan Sergequote:
Ik vond Clarissa zowel een irritante stem als een op de zenuwen werkend overmatig enthousiasme hebben.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel. Die Ariel had zo'n verschrikkelijke irritante stem![]()
Is dat niet Charissa?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vond Clarissa zowel een irritante stem als een op de zenuwen werkend overmatig enthousiasme hebben.
Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Dàvide, Sonny.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef PeRi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens meer wie er nog meer in de wildcardshow zaten..
Sonnyquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Dàvide, Sonny.
Charissa was (is) de zwangere.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Of vergis ik me nou?
Wie was wie?
En Clarissa was die bruine, die tot 2 keer toe niet door de workshop kwam (workshop en Wildcard, waar ze ring-ding-ringeding zong ofzo)quote:
Ohja, Aisata en Davide vond ik ook wel tof. Naja Davide meer grappig en schattig en Aisata vond ik het echt jammer. Maja zoveel boeit het nu ook weer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef WithMe het volgende:
[..]
Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Dàvide, Sonny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |