abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35244915
Hier weer verder op het nachtelijke uur
pi_35244919
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, als er iets was wat het publiek niet verwachte, ws het floortje op die kruk.

daarna kon het met angelique nog alle kanten op. briljante zet van de regie om het zo te doen, met de juiste reclame break... zo maakten ze een niet zo verassende uitslag verassend en spannend
Idd, zéér goeie zet geweest. Ik zat echt nog in spanning. "Het zou toch niet he...!!"
pi_35244928
ja, wist zelf ff niet hoe het zat met het maken van nieuwe topics, dus wachte ik maar af.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_35244960
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef WithMe het volgende:

[..]

En bij haar moeder ook. Bijna iedereen mag haar dan een janksmoel vinden, ik vind het echt mooi om te zien hoe ze meeleeft.
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoor
pi_35244969
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Idd, zéér goeie zet geweest. Ik zat echt nog in spanning. "Het zou toch niet he...!!"
bij mij thuis iedereen ook. mijn pa zat echt zo van "heel nederland moet nodig eens de oren laten uitspuiten." ik zo heel onschuldig "ja, dit klopt gewoon voor geen meter"

ik kon er eigenlijk wel van genieten. als ze dit maar vaker hadden gedaan, zo'n verassingselement
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
pi_35244986
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoor
Op 4 maart kunnen we het waarschijnlijk van erg dichtbij meemaken.
pi_35245007
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

tja, uiterlijk is toch wel iets waar mensen op letten, maar ik vind haar betrokkenheid echt en toen ze begon te huilen nadat Floortje toch door was, dat was gewoon een moederlijke reactie bij uitstek
pi_35245013
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

bij mij thuis iedereen ook. mijn pa zat echt zo van "heel nederland moet nodig eens de oren laten uitspuiten." ik zo heel onschuldig "ja, dit klopt gewoon voor geen meter"

ik kon er eigenlijk wel van genieten. als ze dit maar vaker hadden gedaan, zo'n verassingselement
In het begin van de liveshows had het niet zo gewerkt. Met nog maar een handjevol kandidaten kunnen ze veel beter mindfucken (bij gebrek aan een beter woord ). Moet ook geen gewoonte worden, want dan ga je het verwachten..
pi_35245014
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef WithMe het volgende:

[..]

Op 4 maart kunnen we het waarschijnlijk van erg dichtbij meemaken.
ja, denk het wel ja
pi_35245034
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

In het begin van de liveshows had het niet zo gewerkt. Met nog maar een handjevol kandidaten kunnen ze veel beter mindfucken (bij gebrek aan een beter woord ). Moet ook geen gewoonte worden, want dan ga je het verwachten..
daarom, het moet wel onverwachts blijven. switch het eens in de tijd, of pas soms een andere manier van bekend maken toe. hou het spannend en onverwacht.
pi_35245047
Ik vond het eigenlijk al vreemd dat er drie mensen op een kruk moesten.
pi_35245070
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:38 schreef WithMe het volgende:
Ik vond het eigenlijk al vreemd dat er drie mensen op een kruk moesten.
Jah, achteraf zijn de aanwijzingen altijd wel duidelijk . Ze hadden ook niet gezegd dat zij degenen waren met de minst aantal stemmen. Het was overduidelijk dat er iets niet klopte, maar op het moment zelf slaat de twijfel toe
pi_35245095
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:41 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Jah, achteraf zijn de aanwijzingen altijd wel duidelijk . Ze hadden ook niet gezegd dat zij degenen waren met de minst aantal stemmen. Het was overduidelijk dat er iets niet klopte, maar op het moment zelf slaat de twijfel toe
klopt, en dt is juist het mooie eraan.

maareh, fijne nacht verder nog, ik ga toch echt slapen
pi_35245130
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:43 schreef Californian_dreamer het volgende:

[..]

klopt, en dt is juist het mooie eraan.

maareh, fijne nacht verder nog, ik ga toch echt slapen
Trusten.
pi_35245304
Trusten

Ik ga ook eens slapen
pi_35245341
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Lynx666 het volgende:
Trusten

Ik ga ook eens slapen
Ik ook. Trusten.
pi_35245961
Kom net thuis, zal wel niemand meer online zijn
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35246003
Ik vond het flauw want Martijn maakte (per ongeluk?) wel een opmerking dat degene zich bij de slechtste mogen voegen. Daarmee creëer je toch een foute spanning op. Je zag daardoor ook Ellen en Harm helemaal juichen. Terwijl toch de bedoeling was dat dit niet zo gebeuren omdat niemand zou moeten weten wat die positie's inhouden
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_35247050
Gaan jullie 4 maart ook nog buiten wachten tot de idols komen ?
  zondag 19 februari 2006 @ 08:56:53 #20
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35247086
Geen idee, ligt er een beetje aan of ik de laatste trein nog kan halen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35247105
quote:
Op zondag 19 februari 2006 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee, ligt er een beetje aan of ik de laatste trein nog kan halen .
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.
  zondag 19 februari 2006 @ 09:04:08 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35247109
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:03 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.
Nou, dat wordt dan haasten na de uitslag.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 19 februari 2006 @ 10:47:09 #23
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_35247975

pi_35248644
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou, dat wordt dan haasten na de uitslag.
Ja precies, we moeten direct weg .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_35248700
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:03 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Mijn laatste trein gaat om 23:48, richting Utrecht, zegt NS.nl.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')