Idd, zéér goeie zet geweest. Ik zat echt nog in spanning. "Het zou toch niet he...!!"quote:Op zondag 19 februari 2006 02:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, als er iets was wat het publiek niet verwachte, ws het floortje op die kruk.
daarna kon het met angelique nog alle kanten op. briljante zet van de regie om het zo te doen, met de juiste reclame break... zo maakten ze een niet zo verassende uitslag verassend en spannend
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
En bij haar moeder ook. Bijna iedereen mag haar dan een janksmoel vinden, ik vind het echt mooi om te zien hoe ze meeleeft.
bij mij thuis iedereen ook. mijn pa zat echt zo van "heel nederland moet nodig eens de oren laten uitspuiten." ik zo heel onschuldig "ja, dit klopt gewoon voor geen meter"quote:Op zondag 19 februari 2006 02:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd, zéér goeie zet geweest. Ik zat echt nog in spanning. "Het zou toch niet he...!!"
Op 4 maart kunnen we het waarschijnlijk van erg dichtbij meemaken.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoor
tja, uiterlijk is toch wel iets waar mensen op letten, maar ik vind haar betrokkenheid echtquote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja dat gezeur over hoe iemand eruit ziet snap ik ook niet zo. Ik vind het wel mooi dat ze er toch elke week weer zit en helemaal meeleeft met de successen en kritiek van haar dochter. Ik vind 'r top hoor
In het begin van de liveshows had het niet zo gewerkt. Met nog maar een handjevol kandidaten kunnen ze veel beter mindfucken (bij gebrek aan een beter woordquote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bij mij thuis iedereen ook. mijn pa zat echt zo van "heel nederland moet nodig eens de oren laten uitspuiten." ik zo heel onschuldig "ja, dit klopt gewoon voor geen meter"
ik kon er eigenlijk wel van genieten. als ze dit maar vaker hadden gedaan, zo'n verassingselement
ja, denk het wel jaquote:Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Op 4 maart kunnen we het waarschijnlijk van erg dichtbij meemaken.![]()
daarom, het moet wel onverwachts blijven. switch het eens in de tijd, of pas soms een andere manier van bekend maken toe. hou het spannend en onverwacht.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In het begin van de liveshows had het niet zo gewerkt. Met nog maar een handjevol kandidaten kunnen ze veel beter mindfucken (bij gebrek aan een beter woord). Moet ook geen gewoonte worden, want dan ga je het verwachten..
Jah, achteraf zijn de aanwijzingen altijd wel duidelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 02:38 schreef WithMe het volgende:
Ik vond het eigenlijk al vreemd dat er drie mensen op een kruk moesten.
klopt, en dt is juist het mooie eraan.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah, achteraf zijn de aanwijzingen altijd wel duidelijk. Ze hadden ook niet gezegd dat zij degenen waren met de minst aantal stemmen. Het was overduidelijk dat er iets niet klopte, maar op het moment zelf slaat de twijfel toe
Trusten.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
klopt, en dt is juist het mooie eraan.
maareh, fijne nacht verder nog, ik ga toch echt slapen![]()
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee, ligt er een beetje aan of ik de laatste trein nog kan halen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:03 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.
Ja precies, we moeten direct wegquote:Op zondag 19 februari 2006 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan haasten na de uitslag.
Mijn laatste trein gaat om 23:48, richting Utrecht, zegt NS.nl.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:03 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ik garandeer je: Nee, dat haal je niet. Laatste trein vanuit Hilversum, dat stationnetje daar... gaat 23:30 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |