Hm, tenminste, dat was laatst. En dat is nu veranderd. Zie ik. Kut.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn laatste trein gaat om 23:48, richting Utrecht, zegt NS.nl.
Die trein gaat nog steeds hoor, of hebben ze je aansluiting veranderd?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm, tenminste, dat was laatst. En dat is nu veranderd. Zie ik. Kut.
Vanaf Noord? De 23:48? Die geeft ie niet meer aan hier.. 23:31 laatste en dan pas om 05uur nog iets weer.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die trein gaat nog steeds hoor, of hebben ze je aansluiting veranderd?
Alleen naar Utrecht gaat de laatste om 0.48quote:Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vanaf Noord? De 23:48? Die geeft ie niet meer aan hier.. 23:31 laatste en dan pas om 05uur nog iets weer.
Ja okay, maar voor mijn aansluiting de laatste om 23:31quote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen naar Utrecht gaat de laatste om 0.48
Nou, ik had haar toch liever gezien dan Renske, Ariel en Serge, de drie die in feite haar plek afnamen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die zoiets hebben van 'Goh, wat jammer dat Clarissa niet in de finale zat.' Want dat was toen een groot drama, toen ze 2x niet door was, ik vond het ook wel jammer, maar ik heb nu niet zoiets van dat ik denk dat ze iets had kunnen toevoegen ofzo. Ik was er ook van overtuigd dat zij door zou gaan, en niet Angelique. Maar daar ben ik wel blij mee dat dat niet is doorgegaan..
Nee, Clarissa heeft mij geen moment kunnen boeien.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die zoiets hebben van 'Goh, wat jammer dat Clarissa niet in de finale zat.'
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee, Clarissa heeft mij geen moment kunnen boeien.
Soms vraag ik me wel af wat Sonny ons had kunnen brengen. Bij vlagen was ie best okay. Heel soms.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Merle het niet heeft gehaald.
Dat snap ik dan weer wel. Die Ariel had zo'n verschrikkelijke irritante stemquote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee.
Snap trouwens nog steeds niet waarom de jury haar verkoos boven Ariël.
Je hebt echt iets gemist, joh. Het was zo spannend bij de uitslag!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Heb even geen zin en tijd om terug te lezen, kijken of zoeken...
Wie is er gisteren uit gegaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |