Ik zag het ook ja... Ik vond het sneu om naar te kijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn god, ik dacht dat ik de enige was die het was opgevallen. Maar die hebben een geboren afwijking volgens mij. En dat snap ik niet hè, de oudste had het ook en dan nog als ouders zijn nog een kind nemen..
Nog 1 plek, wat ik kan zien. WithMe heeft nog niks ingevuld. Kan misschien iets regelen. Als hij nog een plaatsje vrij heeft *hoopt*quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
D'r zijn nog 2 plekken over (toch?). Als die kaarthouders dan gewoon chansadres en fir3 meenemen
Kan helaas niet mee, heb een verjaardag.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
D'r zijn nog 2 plekken over (toch?). Als die kaarthouders dan gewoon chansadres en fir3 meenemen
Ik heb ook geen idee.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij heb ik dan iets gemist. Wat was er met die twee in die vip box?
Kan het me niet echt voor de geest halen...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
Het waren mongooltjes, tenminste, zo zagen ze eruit. Twee meisjes waren het.
Gaat lukken, ik voel het!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef WithMe het volgende:
Deel 100 tijdens de finale zou mooi zijn.
Van teletekst pagina 316.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Fir3fly het volgende:
Over welke reactie hebben jullie het nu?![]()
Ok ff kijkenquote:
Ik heb er toch wel even om moeten lachen. Wat een huiliequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef WithMe het volgende:
Ze overschrijden alle ethische grenzen.![]()
Pagina 316 staat altijd vol met huilies. Toen Serge eruit ging ook al een opmerking over 'het enige echte idool' dat was weggestemd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er toch wel even om moeten lachen. Wat een huilie![]()
Pagina 316quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Pagina 316 staat altijd vol met huilies. Toen Serge eruit ging ook al een opmerking over 'het enige echte idool' dat was weggestemd.![]()
Verder ook niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef chansadres het volgende:
Ellen en Alice liggen wel verdomd dicht tegen elkaar aan qua naam (niet qua performance)
quote:
Het verbaasde me ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Je bent een nog fanatiekere fan van Ellen als dat ik voor Raff ben.
Zo fanatiek ben ik toch niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef chansadres het volgende:
Ellenfans zijn gewoon iets fanatieker omdat ze weten dat ze al hun kracht moeten geven om haa er in te houden
Wie nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik toch niet?ik vind Alice gewoon verschrikkelijk
![]()
Jaa, maar ik vond t toch wel knap van dr dat ze gewoon er nog steeds voor ging :p ookal werd ze elke week de grond in gestamptquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:30 schreef chansadres het volgende:
Alice was echt zo een emo-meisje waar je medelijden mee moet krijgen omdat de jury zo streng was
Alice was gewoon dieptriest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vond Alice ook wel een beetje zielig
dat lijkt me echt geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik bid zo erg dat we zaterdag een big-band groepsnummer krijgen met alle 4 de dames
Lady Marmeladequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat lijkt me echt geweldig![]()
ik vind het jammer dat het 3 nummers zijn..... dan zijn ze zo kortquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lady Marmelade?
Ik denk dat het zaterdag
1 nummer van nu
1 klassieker
1 musicalnummer
word
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat het 3 nummers zijn..... dan zijn ze zo kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |