Van teletekst pagina 316.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Fir3fly het volgende:
Over welke reactie hebben jullie het nu?![]()
Ok ff kijkenquote:
Ik heb er toch wel even om moeten lachen. Wat een huiliequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef WithMe het volgende:
Ze overschrijden alle ethische grenzen.![]()
Pagina 316 staat altijd vol met huilies. Toen Serge eruit ging ook al een opmerking over 'het enige echte idool' dat was weggestemd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er toch wel even om moeten lachen. Wat een huilie![]()
Pagina 316quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Pagina 316 staat altijd vol met huilies. Toen Serge eruit ging ook al een opmerking over 'het enige echte idool' dat was weggestemd.![]()
Verder ook niet hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:40 schreef chansadres het volgende:
Ellen en Alice liggen wel verdomd dicht tegen elkaar aan qua naam (niet qua performance)
quote:
Het verbaasde me ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Je bent een nog fanatiekere fan van Ellen als dat ik voor Raff ben.
Zo fanatiek ben ik toch niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:23 schreef chansadres het volgende:
Ellenfans zijn gewoon iets fanatieker omdat ze weten dat ze al hun kracht moeten geven om haa er in te houden
Wie nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik toch niet?ik vind Alice gewoon verschrikkelijk
![]()
Jaa, maar ik vond t toch wel knap van dr dat ze gewoon er nog steeds voor ging :p ookal werd ze elke week de grond in gestamptquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:30 schreef chansadres het volgende:
Alice was echt zo een emo-meisje waar je medelijden mee moet krijgen omdat de jury zo streng was
Alice was gewoon dieptriest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vond Alice ook wel een beetje zielig
dat lijkt me echt geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik bid zo erg dat we zaterdag een big-band groepsnummer krijgen met alle 4 de dames
Lady Marmeladequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat lijkt me echt geweldig![]()
ik vind het jammer dat het 3 nummers zijn..... dan zijn ze zo kortquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lady Marmelade?
Ik denk dat het zaterdag
1 nummer van nu
1 klassieker
1 musicalnummer
word
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat het 3 nummers zijn..... dan zijn ze zo kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |