JAAAAA ik las het!! Super leukkkkquote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bron?
En als dat zo is, dan vind ik het echt tof, ik hou van bigband.
Waar danquote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
JAAAAA ik las het!! Super leukkkk![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Lynx666 het volgende:Bigband
Van vorig jaar ook een van mn favoriete thema's
En rock, en love.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar goed idols 1 had weer thema's die 2 en 3 niet hadden. juist daardoor blijft het afwisselend (alleen nederlandstalig en de keuze van zijn elk jaar gebruikt)
In het leven, of in Idolsquote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar ontkom je ook bijna niet aan.
beidequote:
Was er dan bij Idols 2 geen lovequote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik kan me tijdens Idols 2 geen love show herinneren, en rock? is dat al eens eerder geweest dan?
dacht ik alquote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rock is nog nooit eerder geweest, love alleen ook bij Idols 1.
Bigband!
Bij Idols 2 was er op Valentijnsdag een workshop.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
weet zeker dat Idols 1 in ieder geval geen rock had, heb het net opgezocht, en herinner me nog dat ik bij idols 2 rond valentijnsdag verbassd was dat ze geen loveshow deden
Alleen IDO heeft datquote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, al die bewegende avatars zijn echt wel vrolijk om te zien in een topic.
Gezelligquote:
Dan ben ik hier helemaal alleenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef WithMe het volgende:
Maar op 4 maart wordt hier nauwelijks gepost.
Nee toch? Chansadres is er toch ookquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef WithMe het volgende:
Deel 100 tijdens de finale zou mooi zijn.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee toch? Chansadres is er toch ook?
Kijk, dat is het juist. Ik kan niet meegaan. Want ik heb 4 maart een wedstrijd waar ik pas om 8 uur van terug benquote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
D'r zijn nog 2 plekken over (toch?). Als die kaarthouders dan gewoon chansadres en fir3 meenemen
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk, dat is het juist. Ik kan niet meegaan. Want ik heb 4 maart een wedstrijd waar ik pas om 8 uur van terug ben
Mijn god, ik dacht dat ik de enige was die het was opgevallen. Maar die hebben een geboren afwijking volgens mij. En dat snap ik niet hè, de oudste had het ook en dan nog als ouders zijn nog een kind nemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef BVO het volgende:
Die twee prijswinnaars trouwens afgelopen week, die in die vip-box zaten![]()
.
Ik zag het ook ja... Ik vond het sneu om naar te kijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn god, ik dacht dat ik de enige was die het was opgevallen. Maar die hebben een geboren afwijking volgens mij. En dat snap ik niet hè, de oudste had het ook en dan nog als ouders zijn nog een kind nemen..
Nog 1 plek, wat ik kan zien. WithMe heeft nog niks ingevuld. Kan misschien iets regelen. Als hij nog een plaatsje vrij heeft *hoopt*quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
D'r zijn nog 2 plekken over (toch?). Als die kaarthouders dan gewoon chansadres en fir3 meenemen
Kan helaas niet mee, heb een verjaardag.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb ook geen idee.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij heb ik dan iets gemist. Wat was er met die twee in die vip box?
Kan het me niet echt voor de geest halen...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
Het waren mongooltjes, tenminste, zo zagen ze eruit. Twee meisjes waren het.
Gaat lukken, ik voel het!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef WithMe het volgende:
Deel 100 tijdens de finale zou mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |