Hoe zag Merle er ook alweer uit? Er deed toch ook een Karlijn oid mee? jonge meid, die vond ik wel okay.quote:
Nee, ik heb alleen de reacties daarvan gelezen op het vertrek van Serge, dat zei mij al genoeg.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hebben jullie het forum @ idols site al eens gelezen, hilarisch!
Merles workshop optreden:quote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe zag Merle er ook alweer uit? Er deed toch ook een Karlijn oid mee? jonge meid, die vond ik wel okay.
Hebben jullie het forum @ idols site al eens gelezen, hilarisch!
Beide erg mooi gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Merles workshop optreden:
Bring Me Some Water van Melissa Etheridge. Welke goed was, maar beetje braafjes.
En d'r wildcard optreden:
Een nummer van stevie wonder, naam kwijt
Supermooi en leuk!
Door zijn zwoele "driving home for christmas"quote:Op zondag 19 februari 2006 17:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Beide erg mooi gedaan. Hoe kwam Serge toch aan die wildcard?
Merle was zo schattigquote:Op zondag 19 februari 2006 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NIET! Merle zag er niet uitik vond dat zo'n raar wijf
Liedje twee is erg goed hoor! titel weet ik ook niet. Thanks voor de links!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Merles workshop optreden:
Bring Me Some Water van Melissa Etheridge. Welke goed was, maar beetje braafjes.
En d'r wildcard optreden:
Een nummer van stevie wonder, naam kwijt
Supermooi en leuk!
Die vond ik echt drie keer niksquote:
Ach, ze ziet er wel schattig uit.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vond ik echt drie keer niks.
Vond ik ook nietquote:Op zondag 19 februari 2006 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vond ik echt drie keer niks.
Die praatte zo irritantquote:
Iedereen zit OS te kijken?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is het een beetje een saaie avond?
Het schaatsen is toch wel al afgelopen?quote:
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt het aan mij, of is het een beetje een saaie avond?
Nu gaan ze ijsdansen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het schaatsen is toch wel al afgelopen?![]()
Oeh yeah, bash mequote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu alle echt slechte kandidaten eruit zijn heb ik ook niet meer iemand om lekker even te bashen.
Je bent geen slechte kandidaatquote:
Wat maakt dat uit, je zit al de hele tijd een hele goede te bashen!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu alle echt slechte kandidaten eruit zijn heb ik ook niet meer iemand om lekker even te bashen.
Het kon erger, en ik heb aardige dingen over d'r gezegd.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef WithMe het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, je zit al de hele tijd een hele goede te bashen!![]()
quote:
He, als ze er naar vragen kan je ze best doorverwijzenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:08 schreef chansadres het volgende:
Niet hier! Doei!
Daar dus he, hier slechts neutrale of positieve postsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik me daar ff afreageren op dit zielige programma...
Wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik me daar ff afreageren op dit zielige programma...
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Doen er nog wat Friezen mee, of hoe zit dat?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok. Dan hoef ik het dus niet te volgen
Mag Drenthe ook danquote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Doen er nog wat Friezen mee, of hoe zit dat?
Ja, wel jammer dat de dichtstbij wonende Idol nu Raffaëla is.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Close enough
Wat op zich al best erg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |