Ja sorry hoor, ik kon het echt niet meer aan. Weet je hoe erg het is, al die weken met haar in een topic te moeten posten zonder iets te kunnen zeggen.quote:
Like duhquote:
Je zegt het zo leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik kon het echt niet meer aan. Weet je hoe erg het is, al die weken met haar in een topic te moeten posten zonder iets te kunnen zeggen.
fuck he..... nou je het zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Mark Tuitert op het eerste plaatje een beetje op Zhenar lijken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:47 schreef Svensational het volgende:
Ik vond "ShowChat # 654: Ga ontopic met de Fok!kers" een veel leukere TT.
Ik vind van niet eigenlijkquote:
Je negeert Airelle, womênquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef Airelle het volgende:
Zus. Ik heb in een het V&A-subforum de DVD van het eerste seizoen van Rozengeur en Wodkalime te koop staan. Maar voor jou doe ik wel wat van de prijs af. Voor vier euro inclusief verzenden is 'ie voor jou
.
oh hiero....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef Airelle het volgende:
Zus. Ik heb in een het V&A-subforum de DVD van het eerste seizoen van Rozengeur en Wodkalime te koop staan. Maar voor jou doe ik wel wat van de prijs af. Voor vier euro inclusief verzenden is 'ie voor jou
.
was het leuk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef mark_03 het volgende:
Zal zo m'n schilderij ff posten wat ik gister gemaakt heb.
Het hele pakket? Alle vijf seizoenen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh hiero....
ik wil eigenlijk het hele pakket..... dus als ik die nog eens aanschaf dan zit ik met een dubbele
jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
Het hele pakket? Alle vijf seizoenen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef mark_03 het volgende:
Toffe voornaam heeft ie.
Zal zo m'n schilderij ff posten wat ik gister gemaakt heb.
Ja, maar viel enorm tegen ... allejezus. Leek echt een kindertekening te wordenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
Live - Trowing Copper...
Die zul je toch per seizoen moeten kopen. Of niet? Tenminste ze worden niet verkocht in 1 groot pakket zoals bijv. Friends.quote:
Acryl... ellende met mengen enzo... is je kwast weer te nat enzo... achja, volgende week beterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat voor verf heb je gebruikt?!?
tuurlijk wel [2 discs per seizoen ofzo??]quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:25 schreef Airelle het volgende:
Die zul je toch per seizoen moeten kopen. Of niet? Tenminste ze worden niet verkocht in 1 groot pakket zoals bijv. Friends.
post de échte dan evenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef mark_03 het volgende:
Zie nu ook pas dat de belichting van m'n telefoon wel erg brak is. In het echt is ie nog mooier
.
Ja. Klopt, en ik heb dus het eerste complete seizoen daarvan. Maargoed het hoeft niet natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk wel [2 discs per seizoen ofzo??]
Ze is boos op me.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Erg hè, dat ik nog niet weg bent.
Ik laat je wel weten wanneer ik gaKom op zeg.
Ja, het bestaat eigenlijk uit twee 'plaatjes'. Ik aan het dromen en niksan in het grasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
... maar 't is meer een tekenfilm
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef Airelle het volgende:
Hebbes! Deze dus... Nou prima, dat snap ik wel, aan dubbele heb je natuurlijk ook niets.
He! Dat is een goede. Bedankt voor de *tip*!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar veel te duur nog
ik wacht nog wel een jaartje
trouwens, als jij die dvd in 't r&wl topic aanbiedt, ben je 'm zo kwijt
of was die vol???
Neuh.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Kun je de link niet even aanpassen? Het verneukt de lay-out nogal.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:31 schreef BVO het volgende:
Ze is boos op me.
Klik op de link, mensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar zijn jullie nu weer aan het rellen
![]()
btw: ze is standaard boos op ons allemaal... waarom toch?!
Jij pestkop.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Stiekum he. Nee zeggen ja doen.
zo liefquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
Doe eens niet zo stom tegen Babette!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo lief
en nu ga ik koffie zetten
Zie je?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Erg hè, dat ik nog niet weg bent.
Ik laat je wel weten wanneer ik gaKom op zeg.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:30 schreef Alessandro het volgende:
Wat heeft hij met zijn ogen??zien er vaag uit
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan niet!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Buup: Idols #74: Harm is van de wereld...
Why not?quote:
Gewoon blijven stemmenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Sven, je crewverhaaltje is achterhaald.![]()
Zo goed als tegelijkertijd gepost!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
En bij ons was het ook nog eens hartstikke snel achter elkaar(in tegenstelling tot die neppers van een Dizer en een Mark
)
forum.fok.nl/topic/820723/2/50#35234688
forum.fok.nl/topic/820723/2/50#35234690
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef BdR het volgende:
[..]
Kloptik wijs nog een keer op dit artikel: Zelfbezwangering (Buis & mening)
[..]
uit de Vara TV magazine 4-2006, ingescanned
Zelfbezwangering (bladzijde 1)
Zelfbezwangering (bladzijde 2)
haar ogen staan vreemderquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:30 schreef Alessandro het volgende:
Wat heeft hij met zijn ogen??zien er vaag uit
quote:
Gewoon door blijven eten.quote:
Beetje vaseline smeren.quote:waarom krijg je van extra zachte Tempo toch een schrale neus?
Drophoestdrank.quote:waarom moet je hoestdrank in het donker bewaren???
ik dacht dat ik de enige was die d'r zakdoeken aflikte....quote:
ja dat heb ik dus niet in huisquote:Beetje vaseline smeren.![]()
"Oma's Dropsiroop"quote:Drophoestdrank.![]()
Wil je mijn naam niet zo misbruiken.quote:
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, misschien ook wel.
Dus...ik vind hem wel grappig. [afbeelding]
Ik ook niet.quote:
Hoezo? Komt er naakt in voor?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:40 schreef Dada het volgende:
Jullie hebben Vuurzee niet gezien?![]()
Alhoewel, daar zijn jullie ook wel wat jong voor
Een beetje, maar al teveel voor iemand van jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
Hoezo? Komt er naakt in voor?
Ik durf niet te klikkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Wel Vuurzee kijken, maar niet durven klikken op een link die ik post?quote:
Het was niet slecht, maar gewoon zo stom. Zo matig in vergelijking met de overige afleveringen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:09 schreef Airelle het volgende:
Vuurzee. Ik had er meer van verwacht, hoewel ik het niet uberslecht vond zoals velen in het vuurzeetopic wel vinden.
Anti-climax. Inderdaad. Zoveel spanning en dan zó... ik zoek het goede woord nogquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het was niet slecht, maar gewoon zo stom. Zo matig in vergelijking met de overige afleveringen.
Thanks.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:11 schreef Airelle het volgende:
http://artpad.art.com/gallery/?iuwl1q12a84k = Leuk.
Matig. Denk ik. Dat is echt het enige woordquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Anti-climax. Inderdaad. Zoveel spanning en dan zó... ik zoek het goede woord nog.
Ja misschien wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Matig. Denk ik. Dat is echt het enige woord.
Ik kan niet kleuren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Airelle het volgende:
Ook wel mooi. Al vind ik iets meer kleur leuker.
Te laat!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Mark Tuitert op het eerste plaatje een beetje op Zhenar lijken.
WTF?!quote:
Ik vind het leukquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar viel enorm tegen ... allejezus. Leek echt een kindertekening te worden. Dus toen heb ik maar ff iets ruigere muziek aangezet ... Live - Trowing Copper... en toen kwam het abstracte erin
.
Bootje op zwaar water en er komt een monster uit de zee... zoiets is het uiteindelijk geworden.
En Paltos dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:44 schreef Svensational het volgende:
http://artpad.art.com/gallery/?iuwn40j8ulc
Waarom heb jij niet meegewerkt aan de Fok stripquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan niet kleuren.Ik verpest mijn tekeningen altijd als ik het inkleur!
http://artpad.art.com/?iuwnln1hmynsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
En Paltos dan.
http://artpad.art.com/?iuwnhrlvlmk
Like duh!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet meegewerkt aan de Fok stripje hebt duidleijk meer talent dan sommige mensen die er wel aan meewerkten
Croupouque 13-07-2005 27-02-2005quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Historisch_crewoverzicht#ONZ
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Like duh!!
Ik ben een wonderkind!
Ja, maar....loopt dat 'project' nog dan?!
Whehe!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Croupouque 13-07-2005 27-02-2005
T blijft een uitzonderlijk kereltje natuurlijk.
Ik woon 10 min. van het L-plein hoorquote:
Dat is de verkeerde link!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://artpad.art.com/?iuwnln1hmyns
Ja!quote:
Dizer heeft van iedereen 1 foto gemaaktquote:
Heatwave was jarig hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja!![]()
En we kwamen ook nog half modererend Fok! per ongeluk tegenIN "ONZE" KROEG!!!!
rr!11!1!!
Dan is het nog vroegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik woon 10 min. van het L-plein hoor![]()
!
SHO staat niet eens ingevuld in die lijstquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Historisch_crewoverzicht#ONZ
quote:
We zijn niet allemaal studenten die de hele nacht door kunnen blijven zuipen!quote:
Hoe ging de confrontatie tussen HW en MBquote:
Wat zielig voor d'r.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
en MB kreeg weer eensblaasontsteking
![]()
Is niet echt aan mij om daar hier over te gaan vertellen he?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe ging de confrontatie tussen HW en MB?
Sletquote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is niet echt aan mij om daar hier over te gaan vertellen he?![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef Svensational het volgende:
http://artpad.art.com/?iuwogvn01ho
Die smileys!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef Svensational het volgende:
http://artpad.art.com/?iuwogvn01ho
Maar ik doe het toch niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Slet![]()
Je kunt toch iets vertellen
![]()
. We zitten niet voor niks in SHO he
!
Die blosjes zijn eng... alsof ze door hun kop worden geschotenquote:
Ik ben overal, oh grote boze Alexxx-haterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
Alexxxx, wat doe jij hier, ga eens naar PTA!
Bijbel voorspelt ramp op zaterdagquote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, en die ramp viel dus ook wel mee.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef Bupatih het volgende:
Hoeveel gewonden zijn er gevallen?
Waarom vraag je het als je het antwoord al weet?!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
1800 mensen bedolven onder een golf van modder
Whehe, guitig knaapje!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Waarom vraag je het als je het antwoord al weet?!![]()
![]()
Jij vindt mij stom, dus dat is insegelijksquote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben overal, oh grote boze Alexxx-hater
*quote*quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vindt mij stom, dus dat is insegelijks!
Whehehe, tof hequote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die blosjes zijn eng... alsof ze door hun kop worden geschoten![]()
Ik vind je niet stomquote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vindt mij stom, dus dat is insegelijks!
Hmmmm...dit zou ik op een toets ook fout gedaan hebben.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je niet stom
Ik vond je optreden op de radio alleen tenenkrommendVerder ben je OK
Ja hallo, ik had rosé opquote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je niet stom
Ik vond je optreden op de radio alleen tenenkrommendVerder ben je OK
Oude koeien en zulksquote:Op zondag 19 februari 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..],
,
!
WhehehDie Alexxxxx!
RELLUH!!!
*Oude koe uit de sloot haalt*quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
Mijn muis doet stom.
Hij hapert.
Ik kan niet meer zo vloeiend (lijnen) tekenen.
Jammer.
Maar helaas.
BAM! Een rechtse van Alexxxxx!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent degene die niet in staat is uit die moddersloot te kruipen
Ik het even op "skip to end" gedruktquote:
Dit wás die nieuwe muis.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Paltos het volgende:
[..]! Koop een nieuwe muis! De wereld kan niet zonder jouw geteken.
![]()
JIJ begon over de radio, sletquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent degene die niet in staat is uit die moddersloot te kruipen
dropveterquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BAM! Een rechtse van Alexxxxx!
Hoe zal Sven "De Dropveter" Sational hierop reageren?
Gaat 'ie knockout? Of vecht hij terug?!
Stay tuned!
Voor een paar euri gekocht he.quote:
Ik heb net een OP gemaakt met geile wijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
JIJ begon over de radio, slet.
Alsof ik ooit jouw teksten lees.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik het even op "skip to end" gedrukt.
Wannabe Svensational. Zo'n tekst had ik laatst ook
.
Roda JC 2 - 1 SC Heerenveenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dropveter
ik haat drop![]()
ik heb wel eens een dop verorberd, dus dopvreter zou wel een mooie bijnaam zijn
Yeah, you liked that, didn't you. Cow-kissing biatch!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*Oude koe uit de sloot haalt*
*mond-op-mond-beademing geeft* ()
Misschien moet je dat vaker doen!quote:
Maar wat zou je het graag willen zijn hequote:Op zondag 19 februari 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal studenten die de hele nacht door kunnen blijven zuipen!![]()
!
Die eerste, die ik bij mijn pc kreeg geleverd, was zo'n ding van ¤2,90.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor een paar euri gekocht he.
Wat ken je me goed!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar wat zou je het graag willen zijn he! Damn, ik denk zelfs dat je me zou pijpen om weer student te worden
!
Ik bedoelde "hier amper komen"quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
De jouwe lees ik elke dag voor het slapengaan, wees gerust.![]()
Zit me niet zo te koeioneren!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah, you liked that, didn't you. Cow-kissing biatch!![]()
!
Je lult. Ik geloof het niet. Zeg dat het niet waar is! MB zou zoiets niet doen. Baggeren en zulks! Je liegt! Zeg dat je liegt, lul.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Zhenar het volgende:
Oh trouwens: ILoveMB was dus toch MB zelf.De slet
![]()
Koeienerenquote:
Je wilt me sowieso wel pijpen geloof ik, vieszakquote:
Dacht het niet, graftak.quote:
WTFquote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Vraag het haar zelf!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult. Ik geloof het niet. Zeg dat het niet waar is! MB zou zoiets niet doen. Baggeren en zulks! Je liegt! Zeg dat je liegt, lul.
Wat is het toch ook een narcist!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf!![]()
Ze wilde een "toffe" kloon hebben om op de meet over te pochenNou "tof" hoor
rr!
Ik had het over "euri", sletquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste, die ik bij mijn pc kreeg geleverd, was zo'n ding van ¤2,90.
Maar die heeft zo'n balletje!
En toen kocht ik er een zónder balletje, maar die was iets duurder. (7 of 9 euro ofzo)
Maar toen begon hij stom te doen en heeft mijn broer hendig sjiek mijn muis gemaakt. Maar er moest wel een stukje snoer vanaf.En nu doet hij stom! Als ik mijn muis ingeklikt houd, blijft hij niet altijd even goed ingeklikt!
Bah!
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dacht het niet, graftak.
Pfff! Meneer probeert mij te verbeteren!![]()
![]()
Hoe levensmoe moet je dan zijn, zeg?
Ze had ons wel tuk. Maar verder een matige aan-zelfbevrediging-grenzende actiequote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF? En een beetje boos op mij zijn, de hoer
![]()
![]()
.
"sowieso" en "geloof ik" is niet de meest overtuigende woordcombinatie die ik ken.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wilt me sowieso wel pijpen geloof ik, vieszak.
Geef het nou maar gewoon toe, greppeldelquote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"sowieso" en "geloof ik" is niet de meest overtuigende woordcombinatie die ik ken.![]()
Je bent geowned door een 18-jarige, 25-jarige oude knar!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik dacht het echt!
![]()
Weer een illusie armer.![]()
Ieuw... genitale wrattenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef het nou maar gewoon toe, greppeldel![]()
![]()
.Ik heb m'n broek al open
!
Ach, 'tis niet de eerste keer dat jij mij owned. En het zal niet de laatste keer zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent geowned door een 18-jarige, 25-jarige oude knar!![]()
![]()
![]()
!
Hoe valt dat nou?
mijquote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, 'tis niet de eerste keer dat jij mijn owned. En het zal niet de laatste keer zijn.![]()
quote:
Obviouslyquote:
Zoek die gast van de reclame nog eens op, kijken of ik hem nog steeds op jou vind lijkenquote:
typefoutje!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Obviously![]()
Maar die n was een stom typfoutje, geen echte "het zit verkeerd in mijn hoofd" fout.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
typefoutje!!!!! HAHAHAAHAHAAHAHAH!!!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
Ik gok trouwens dat een vrouw Idols III wint.
Wanneer kom je nou eens uit de kast?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik ga Dizer helemaal platneuken 4 maart, zo geil vind ik hem!
Oh, oké.quote:
Usernotes van yvonnequote:Op zondag 19 februari 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens uit de kast?
Ik wist het al langer, natuurlijk, maar je hebt het nooit officieel bekendgemaakt!
Ik ookquote:Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, oké.Ik ga nep slapen. Ik ga in mijn bed liggen, doe mijn ogen dicht en doe net alsof ik slaap.
NOU GOED?!![]()
![]()
Ik kom misschien nietquote:Op zondag 19 februari 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik ga Dizer helemaal platneuken 4 maart, zo geil vind ik hem!
Ik ook niet, ik heb dan een begrafenis.quote:
Wanneer gaat hij/zij dood? Die woensdag ervoor?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb dan een begrafenis.
Ik vind het nog steeds grappig dat je er intraptequote:Op zondag 19 februari 2006 01:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij/zij dood? Die woensdag ervoor?
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappig dat je er intrapte!
Ja, ik ook, ooit.quote:
Dat heb ik nou altijd bij jou (en nog wat mensen hier btwquote:Op zondag 19 februari 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens uit de kast?
Ik wist het al langer, natuurlijk, maar je hebt het nooit officieel bekendgemaakt!
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Zhenar het volgende:
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:22 schreef MissBliss het volgende:
Pfffft, ik heb nog tot 1 uur in de Black gehangen
Aaaah Ik vind het echt naar voor jequote:tot ik het aandurfde een taxi-ritje van 10 minuten te maken zonder wc
Zeg dat welquote:Maar goed, op wat 'rare confrontaties' na
quote:was het heel leuk,
Jahquote:jammer dat ik ineens weg moest omdat ikblaasontsteking
kreeg
Ik ook, ik voel me een beetje moe nogquote:Op zondag 19 februari 2006 09:47 schreef PeRi het volgende:
Ik ben zo brak. Ik ga douchen. En eten. Dag.
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:49 schreef Airelle het volgende:
"It's not our war? It's not our war?" cries (in)famous Evelandia-born fascist Roxanne Wong. "Well maybe it's time it became our war! Evelandia should take a more active, and by 'active' I mean 'hostile', role in international politics! This ethnic squabbling will be over when the war is over, and WE can end that war and purge the impure! Libéral et Fort!! Sieg Evelandia!".
Vertelquote:Op zondag 19 februari 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:
Zeg dat wel![]()
Echt welwe hebben echt heel erg gelachen. Het was zoo weer leuk
Best leuk en zo dat we pberends zijn tegen gekomen...![]()
Volgens mij hebben we hem op de fotoquote:
Had je maar erbij moeten zijn. Die gaan niet openbaar bekend gemaakt wordenquote:
Ahpufffquote:Op zondag 19 februari 2006 10:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had je maar erbij moeten zijn. Die gaan niet openbaar bekend gemaakt worden
Zeg! Scheeeeeeerrrrrrrrrrrr je weg!quote:Op zondag 19 februari 2006 10:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ahpufff. Ik ben niet eens meegevraagd (niet dat ik was meegegaan maartoch
).
Whehehe, dat was niet deze keer toch? Maar je hebt gelijk haha.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg! Scheeeeeeerrrrrrrrrrrr je weg!
Eev, ga je mee? NEE ik doe niet aan groeps meetings. Alleen 1 op 1![]()
:R R;R R:r
![]()
Eev, ga je nou mee... ?? NEE ik doe alleen aan solo meetings![]()
:(:(:(:(:( :TR:R:R:
Welnee.. ze bijt af en toe wel aan je, maar dat ben je na 1 of 2 keer meeten gewoon gewendquote:Op zondag 19 februari 2006 10:03 schreef Airelle het volgende:
Maar je weet toch waarom?. Ik ben bang voor MissBliss
.
Ah.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee.. ze bijt af en toe wel aan je, maar dat ben je na 1 of 2 keer meeten gewoon gewend
Maar waarom ben je zo bang? Volgens mij ben jij twee keer zo lang als MBquote:
Dan nog.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar waarom ben je zo bang? Volgens mij ben jij twee keer zo lang als MB![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
"Ze zien ons als tweederangs burgers"
....
Ik zou je toch echt een Marokkaans vriendje aanbevelen:quote:
Hihiquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:57 sloeg Airrelle Dunn0w in het gezicht en gilde ze::
Slet!
Rozengeur & Wodkalime deel 4- Het boek is uit!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:55 schreef dunn0w het volgende:
Zó, ik kom jullie even pesten. Ik ben op zoek naar het 'lopende' RG&WL topic.
In de zoekfunctie werkt deel 4 niet meer. De eerste drie nog wel.
Een beetje kijken hoe MB heen en weer naar het toilet rent?quote:Op zondag 19 februari 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:! Had dat even gezegd! Dan waren we ook nog even gebleven
:R : r: r:r :R : (: (; 9:
![]()
[..]
Je vergeet "CDP"!quote:Op zondag 19 februari 2006 09:49 schreef Dizer het volgende:
Echt welwe hebben echt heel erg gelachen. Het was zoo weer leuk
Best leuk en zo dat we pberends zijn tegen gekomen...![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een beetje kijken hoe MB heen en weer naar het toilet rent?Nooo thank you
Al hadden we natuurlijk wel wat sociaal comfort kunnen bieden in die toiletterende tijden![]()
[..]
Je vergeet "CDP"!![]()
En je erotische klachtenbriefje![]()
Leegquote:
Ja, kuzooi, hij doet 't nietquote:
Hmm, ik zie Idols in de link staan, dus ik klik maar niet.quote:
Wel doen!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:05 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, ik zie Idols in de link staan, dus ik klik maar niet.
3 kilometer naakt door het bos gaan rennen en daar foto- en videomateriaal van maken en met ons mij delen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef PeRi het volgende:
Ik verveel me. Verzin eens iets wat ik moet doen vandaag.
Leuk joh, een duet in je eentje zingen!quote:
Hmz, er bevindt zich hier geen bos in de buurt.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
3 kilometer naakt door het bos gaan rennen en daar foto- en videomateriaal van maken en met ons mij delen.
Een drukke winkelstraat is ook goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:13 schreef PeRi het volgende:
Hmz, er bevindt zich hier geen bos in de buurt.
Dan moet ik he-le-maal naar de stad.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een drukke winkelstraat is ook goed.
Heb je een nieuw woordje geleerd?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
*plompzakken*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |