Ja sorry hoor, ik kon het echt niet meer aan. Weet je hoe erg het is, al die weken met haar in een topic te moeten posten zonder iets te kunnen zeggen.quote:
Like duhquote:
Je zegt het zo leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik kon het echt niet meer aan. Weet je hoe erg het is, al die weken met haar in een topic te moeten posten zonder iets te kunnen zeggen.
fuck he..... nou je het zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:59 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Mark Tuitert op het eerste plaatje een beetje op Zhenar lijken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:47 schreef Svensational het volgende:
Ik vond "ShowChat # 654: Ga ontopic met de Fok!kers" een veel leukere TT.
Ik vind van niet eigenlijkquote:
Je negeert Airelle, womênquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef Airelle het volgende:
Zus. Ik heb in een het V&A-subforum de DVD van het eerste seizoen van Rozengeur en Wodkalime te koop staan. Maar voor jou doe ik wel wat van de prijs af. Voor vier euro inclusief verzenden is 'ie voor jou
.
oh hiero....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef Airelle het volgende:
Zus. Ik heb in een het V&A-subforum de DVD van het eerste seizoen van Rozengeur en Wodkalime te koop staan. Maar voor jou doe ik wel wat van de prijs af. Voor vier euro inclusief verzenden is 'ie voor jou
.
was het leuk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef mark_03 het volgende:
Zal zo m'n schilderij ff posten wat ik gister gemaakt heb.
Het hele pakket? Alle vijf seizoenen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh hiero....
ik wil eigenlijk het hele pakket..... dus als ik die nog eens aanschaf dan zit ik met een dubbele
jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef Airelle het volgende:
Het hele pakket? Alle vijf seizoenen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:16 schreef mark_03 het volgende:
Toffe voornaam heeft ie.
Zal zo m'n schilderij ff posten wat ik gister gemaakt heb.
Ja, maar viel enorm tegen ... allejezus. Leek echt een kindertekening te wordenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef mark_03 het volgende:
Live - Trowing Copper...
Die zul je toch per seizoen moeten kopen. Of niet? Tenminste ze worden niet verkocht in 1 groot pakket zoals bijv. Friends.quote:
Acryl... ellende met mengen enzo... is je kwast weer te nat enzo... achja, volgende week beterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat voor verf heb je gebruikt?!?
tuurlijk wel [2 discs per seizoen ofzo??]quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:25 schreef Airelle het volgende:
Die zul je toch per seizoen moeten kopen. Of niet? Tenminste ze worden niet verkocht in 1 groot pakket zoals bijv. Friends.
post de échte dan evenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef mark_03 het volgende:
Zie nu ook pas dat de belichting van m'n telefoon wel erg brak is. In het echt is ie nog mooier
.
Ja. Klopt, en ik heb dus het eerste complete seizoen daarvan. Maargoed het hoeft niet natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk wel [2 discs per seizoen ofzo??]
Ze is boos op me.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Erg hè, dat ik nog niet weg bent.
Ik laat je wel weten wanneer ik gaKom op zeg.
Ja, het bestaat eigenlijk uit twee 'plaatjes'. Ik aan het dromen en niksan in het grasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
... maar 't is meer een tekenfilm
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:33 schreef Airelle het volgende:
Hebbes! Deze dus... Nou prima, dat snap ik wel, aan dubbele heb je natuurlijk ook niets.
He! Dat is een goede. Bedankt voor de *tip*!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar veel te duur nog
ik wacht nog wel een jaartje
trouwens, als jij die dvd in 't r&wl topic aanbiedt, ben je 'm zo kwijt
of was die vol???
Neuh.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Kun je de link niet even aanpassen? Het verneukt de lay-out nogal.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:31 schreef BVO het volgende:
Ze is boos op me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |