Dat moedigt me juist aan om eraan te beginnen, maar bedankt voor je meningquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
lucky strike vind ik het lekkerst
marlboro krijg ik echt supervieze smaak ik mijn mond wat ik bij lucky niet heb..
verder is t zwaar ranzig die sigaretten, nooit aan beginnen
Mag ik vragen hoe oud je bent? Het ruikt trouwens heel anders als dat het smaakt hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat moedigt me juist aan om eraan te beginnen, maar bedankt voor je mening![]()
Ik wil eraan beginnen omdat ik die geur van sigaretten rook altijd zo heerlijk vind ruiken, zo ontspannen en chil word je ervan dus vandaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
waarom wil je beginnen btw?
probeer eens djarums / kretek sigaretten! verkrijgbaar bij de betere kiosk.. echt heerlijk!
Ben meerderjarigquote:Op zondag 19 februari 2006 00:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent? Het ruikt trouwens heel anders als dat het smaakt hoor.
ik rook zelf trouwens gauloise
kretjekkies noemt mijn oma het altijd. Ik ben het tot nu toe nog nooit ergens tegen gekomen, wil het nog steeds een keer proberenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
waarom wil je beginnen btw?
probeer eens djarums / kretek sigaretten! verkrijgbaar bij de betere kiosk.. echt heerlijk!
Als je eenmaal begint kom je er niet zo snel meer van af. Je conditie gaat achteruit, je kan er van gaan hoesten, het kost klauwen vol met geld. Roken is meestal niet iets wat je af gaat wegen om te gaan doen.quote:
Ik rook zelf ook als je dat nog niet door had, dat is ook waarom ik het je afraad.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef Sander170 het volgende:
Ik vraag ook de mening aan de rokers onder ons zelf ?
Ja, maar dat doen juist de meeste rokers die ik ken (eigenlijk alle)quote:Op zondag 19 februari 2006 00:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik rook zelf ook als je dat nog niet door had, dat is ook waarom ik het je afraad.
Dat zet je dan niet aan het denken? Als nagenoeg elke roker het je afraadt maar toch zelf door blijft roken, moet er toch een belletje bij je gaan rinkelen dat stoppen met roken niet zo makkelijk is?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen juist de meeste rokers die ik ken (eigenlijk alle)
Maar ze doen het zelf ook allemaal![]()
Ik vind hetzelf lekker dus vandaarquote:Op zondag 19 februari 2006 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat zet je dan niet aan het denken? Als nagenoeg elke roker het je afraadt maar toch zelf door blijft roken, moet er toch een belletje bij je gaan rinkelen dat stoppen met roken niet zo makkelijk is?
Je vindt het lekker ruiken de geur is iets heel anders als je longen asfalterenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik vind hetzelf lekker dus vandaar![]()
Bedankt voor de foto erbij, maakt het extra herkenbaar voor mijquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Ik zou graag jullie mening willen weten over sigaretten, mijn vraag is welke sigaretten pakje (merk, eventueel kleur) vind jij het lekkerst om te roken en waarom vind je juist die lekker of wat vind je eraan lekker ???
Ik ben zelf geen roker maar wil er wel aan gaan beginnen omdat ik hetzelf altijd heel erg lekker vind ruiken.
Dus ik ben erg benieuwd wat jullie me aanraden, en kom dan niet met van ik raad het af want het is slecht voor je, dat weet ik ook wel.
Ben eigenwijs weet ik, maar ik ga roken en ben er nog niet helemaal uit welk merk ik wil gaan roken !
Mensen laat u horen ???![]()
Nee, normale prijs. Roken lekker weg en hebben dankzij hun Franse naam en stoere Vikingshelm een ruig en robuust imago. Dat geldt ook voor degene die zulke sigaretten rookt. Je bent wat je paft...En mensen die gaan zeiken over die helm en dat die eerder toebehoort aan een Grieks mythologisch figuur zijn latent homofiel en roken matrassen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt voor de foto erbij, maakt het extra herkenbaar voor mij![]()
Dit zijn zeker wel vrij dure zeker of niet soms ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |