Dit wás die nieuwe muis.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Paltos het volgende:
[..]! Koop een nieuwe muis! De wereld kan niet zonder jouw geteken.
![]()
JIJ begon over de radio, sletquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent degene die niet in staat is uit die moddersloot te kruipen
dropveterquote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BAM! Een rechtse van Alexxxxx!
Hoe zal Sven "De Dropveter" Sational hierop reageren?
Gaat 'ie knockout? Of vecht hij terug?!
Stay tuned!
Voor een paar euri gekocht he.quote:
Ik heb net een OP gemaakt met geile wijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
JIJ begon over de radio, slet.
Alsof ik ooit jouw teksten lees.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik het even op "skip to end" gedrukt.
Wannabe Svensational. Zo'n tekst had ik laatst ook
.
Roda JC 2 - 1 SC Heerenveenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dropveter
ik haat drop![]()
ik heb wel eens een dop verorberd, dus dopvreter zou wel een mooie bijnaam zijn
Yeah, you liked that, didn't you. Cow-kissing biatch!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*Oude koe uit de sloot haalt*
*mond-op-mond-beademing geeft* ()
Misschien moet je dat vaker doen!quote:
Maar wat zou je het graag willen zijn hequote:Op zondag 19 februari 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal studenten die de hele nacht door kunnen blijven zuipen!![]()
!
Die eerste, die ik bij mijn pc kreeg geleverd, was zo'n ding van ¤2,90.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor een paar euri gekocht he.
Wat ken je me goed!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar wat zou je het graag willen zijn he! Damn, ik denk zelfs dat je me zou pijpen om weer student te worden
!
Ik bedoelde "hier amper komen"quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
De jouwe lees ik elke dag voor het slapengaan, wees gerust.![]()
Zit me niet zo te koeioneren!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Yeah, you liked that, didn't you. Cow-kissing biatch!![]()
!
Je lult. Ik geloof het niet. Zeg dat het niet waar is! MB zou zoiets niet doen. Baggeren en zulks! Je liegt! Zeg dat je liegt, lul.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Zhenar het volgende:
Oh trouwens: ILoveMB was dus toch MB zelf.De slet
![]()
Koeienerenquote:
Je wilt me sowieso wel pijpen geloof ik, vieszakquote:
Dacht het niet, graftak.quote:
WTFquote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Zhenar het volgende:
Oh trouwens: ILoveMB was dus toch MB zelf.De slet
![]()
Vraag het haar zelf!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je lult. Ik geloof het niet. Zeg dat het niet waar is! MB zou zoiets niet doen. Baggeren en zulks! Je liegt! Zeg dat je liegt, lul.
Wat is het toch ook een narcist!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vraag het haar zelf!![]()
Ze wilde een "toffe" kloon hebben om op de meet over te pochenNou "tof" hoor
rr!
Ik had het over "euri", sletquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die eerste, die ik bij mijn pc kreeg geleverd, was zo'n ding van ¤2,90.
Maar die heeft zo'n balletje!
En toen kocht ik er een zónder balletje, maar die was iets duurder. (7 of 9 euro ofzo)
Maar toen begon hij stom te doen en heeft mijn broer hendig sjiek mijn muis gemaakt. Maar er moest wel een stukje snoer vanaf.En nu doet hij stom! Als ik mijn muis ingeklikt houd, blijft hij niet altijd even goed ingeklikt!
Bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |