quote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dacht het niet, graftak.
Pfff! Meneer probeert mij te verbeteren!![]()
![]()
Hoe levensmoe moet je dan zijn, zeg?
Ze had ons wel tuk. Maar verder een matige aan-zelfbevrediging-grenzende actiequote:Op zondag 19 februari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF? En een beetje boos op mij zijn, de hoer
![]()
![]()
.
"sowieso" en "geloof ik" is niet de meest overtuigende woordcombinatie die ik ken.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wilt me sowieso wel pijpen geloof ik, vieszak.
Geef het nou maar gewoon toe, greppeldelquote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"sowieso" en "geloof ik" is niet de meest overtuigende woordcombinatie die ik ken.![]()
Je bent geowned door een 18-jarige, 25-jarige oude knar!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik dacht het echt!
![]()
Weer een illusie armer.![]()
Ieuw... genitale wrattenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef het nou maar gewoon toe, greppeldel![]()
![]()
.Ik heb m'n broek al open
!
Ach, 'tis niet de eerste keer dat jij mij owned. En het zal niet de laatste keer zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent geowned door een 18-jarige, 25-jarige oude knar!![]()
![]()
![]()
!
Hoe valt dat nou?
mijquote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, 'tis niet de eerste keer dat jij mijn owned. En het zal niet de laatste keer zijn.![]()
quote:
Obviouslyquote:
Zoek die gast van de reclame nog eens op, kijken of ik hem nog steeds op jou vind lijkenquote:
typefoutje!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Obviously![]()
Maar die n was een stom typfoutje, geen echte "het zit verkeerd in mijn hoofd" fout.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
typefoutje!!!!! HAHAHAAHAHAAHAHAH!!!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
Ik gok trouwens dat een vrouw Idols III wint.
Wanneer kom je nou eens uit de kast?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik ga Dizer helemaal platneuken 4 maart, zo geil vind ik hem!
Oh, oké.quote:
Usernotes van yvonnequote:Op zondag 19 februari 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens uit de kast?
Ik wist het al langer, natuurlijk, maar je hebt het nooit officieel bekendgemaakt!
Ik ookquote:Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, oké.Ik ga nep slapen. Ik ga in mijn bed liggen, doe mijn ogen dicht en doe net alsof ik slaap.
NOU GOED?!![]()
![]()
Ik kom misschien nietquote:Op zondag 19 februari 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
Damn, ik ga Dizer helemaal platneuken 4 maart, zo geil vind ik hem!
Ik ook niet, ik heb dan een begrafenis.quote:
Wanneer gaat hij/zij dood? Die woensdag ervoor?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb dan een begrafenis.
Ik vind het nog steeds grappig dat je er intraptequote:Op zondag 19 februari 2006 01:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij/zij dood? Die woensdag ervoor?
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappig dat je er intrapte!
Ja, ik ook, ooit.quote:
Dat heb ik nou altijd bij jou (en nog wat mensen hier btwquote:Op zondag 19 februari 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens uit de kast?
Ik wist het al langer, natuurlijk, maar je hebt het nooit officieel bekendgemaakt!
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:30 schreef Zhenar het volgende:
Oh trouwens: ILoveMB was dus toch MB zelf.De slet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |