Noem me ouderwets maar ik hou die wereld liever gesloten!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:53 schreef KareldeQ het volgende:
Als je jezelf helemaal laat gaan, en je snuift die geur van de anus, waarna je deze lekker gaat likken, gaat er een geile wereld voor je open.
Hahahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:02 schreef -Dominator- het volgende:
![]()
http://forum.fok.nl/user/history/94452
hehe obsessiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:02 schreef -Dominator- het volgende:
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:02 schreef -Dominator- het volgende:
![]()
Die wereld gaat dan juist heel erg snel weer dichtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:53 schreef KareldeQ het volgende:
en je snuift die geur van de anus, waarna je deze lekker gaat likken, gaat er een geile wereld voor je open.
Same here, ik ben best in voor wat seksuele experimenten maar dit gaat me toch echt te ver.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Noem me ouderwets maar ik hou die wereld liever gesloten!![]()
mijn ideequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Noem me ouderwets maar ik hou die wereld liever gesloten!![]()
Ts heeft Kloonanusfobiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
TS heeft een anus-obsessie.
Bah wat smerig.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:48 schreef KareldeQ het volgende:
Zijn er meer die de vinger in haar kontje steken er even aan ruiken, en dan aflikken?? gevolgd door een complete kontlik sessie?![]()
Die chocodip is ehm.. p**p?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:28 schreef KareldeQ het volgende:
Mijn vriendin wilde laatst anaal geneukt worden, dat laat ik me natuurlijk niet twee keer zeggen! Het voelt nu eenmaal leker strak zo'n anaal gaatje!
Naar een paar minuten lekker bezig te zijn geweest in het anusje, gaat ze mijn penis pijpen. En ik moest ineens aan een chocodip denken!
Maar het is wel lekker geil moet ik zeggen!![]()
homeauxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb ook een keer het kontje van mijn vriend gelikt
Er worden toch geen pony's gelikt, ofwel?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef Pony-Lover het volgende:
kan deze naar F&F?
Echt waar?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb ook een keer het kontje van mijn vriend gelikt
dat zie je zoquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:53 schreef KareldeQ het volgende:
...en mijn vriendin ook.
"ik durf het bijna niet te vragen" zei ze "maar wil je mijn kontje likken?"
Geloof me, Xebro is het nietquote:
Jij bent er snel bij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:31 schreef kevin85 het volgende:
Fraaie topics heeft TS geopendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Arnold_fan het volgende:
je vriend(in) afvegen als hij/zij heeft geplast
pedagogische tik ook voor je partner gebruiken
Naaktstrand, waarom ook geen neukstrand?
lekker gepijpt worden tijdens tour de france kijken
Wijven/dudes filmen in't openbaar mag ook al niet?
Vrouwen in voetbal shirts....
sexverhaal, voeg hier 3 woorden toe!
Is plassen in de zee ook wildplassen?
Lekker gepijpt worden tijdens voetballen kijken /studiosport
Hoeveel ranzigheid durf je aan bij pijpen/beffen
Lekker gepijpt worden tijdens pc spelletje
Topless op de motor in frankrijk
Speciale neukruimtes voor op je werk
[GEZ] "Toeter als je geil bent" t-shirt
Neuken op de motor.
stel je bent een beetje geil om 3 uur s'nachts...
De deur binnenstappen en meteen gepijpt worden,
1 keer neuken moet een grondrecht worden
De deur binnenstappen en meteen gepijpt worden,
Getverquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:51 schreef Lemmeb het volgende:
Ik lik ook graag aan dameskontjes heur! Maar ik vind het nog lekkerder als de dames aan mijn kontje likken!
hij heeft al poep in zn hoofd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:30 schreef schatje het volgende:
TS heeft kennelijk een anus fetish ofzo.
Vindt je het ook lekker als er in je mond wordt gepoept?
Wat precies vind je getver?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat precies vind je getver?
Dat ik aan jouw kontje lik, of jij aan het mijne?
Nou wat let je? Het is echt heel stout en dus heel lekker hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk alles moeten proberen eh. (geen ervaring)
Waarom denk je altijd dat wij in dergelijke informatie geïnteresseerd zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:53 schreef KareldeQ het volgende:
Als je jezelf helemaal laat gaan, en je snuift die geur van de anus, waarna je deze lekker gaat likken, gaat er een geile wereld voor je open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |