als ik op t strand lig te zonnen heb ik geen behoefte aan een uitzicht van twee wiebelende konten en benen.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef dvdk het volgende:
ja maar ik wil wel dat die shit legal is, straks word ik met m'n partner naar't politiebureau gesleurd
dan ga je toch lekker in je achtertuin zonnen...mutsquote:Op maandag 18 juli 2005 13:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik op t strand lig te zonnen heb ik geen behoefte aan een uitzicht van twee wiebelende konten en benen.
misschien dat het daarom dan ook niet mag.
niet zeiken, ik ben de enige niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in je achtertuin zonnen...muts
ik ben ook de enige niet die lekker met z'n partner wil neuken op't strand.....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niet zeiken, ik ben de enige niet.
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in je achtertuin zonnen neuken...muts
Ja. Óf niet in openbare gelegenheden neuken natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
Zo'n grote bek en niet eens een potje illegaal durven neuken op het strandquote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
nou, doe het dan en zeik niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik ben ook de enige niet die lekker met z'n partner wil neuken op't strand.....
men....ik ram je anaal op het strand, nou goedquote:Op maandag 18 juli 2005 13:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo'n grote bek en niet eens een potje illegaal durven neuken op het strand.
Ik zou je zo geloven.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
men....ik ram je anaal op het strand, nou goed
MissyMirjam komt vast wel kijken.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
men....ik ram je anaal op het strand, nou goed
ook goeie manier voor singles om elkaar te ontmoeten....heb je zin...ga je gewoon effe naar het 'neuk'-gedeelte van't strandquote:Op maandag 18 juli 2005 13:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijg je ook allemaal van die neukende bejaarden, want die mag je dan niet weigeren natuurlijk. Ik weet niet of dat zo prettig is om te zien...
Natuurlijk wel weer een goed middel in de vrije opvoeding om met je kinderen naar zo'n strand te gaan.
en dan onder het bordje 'homo' 'hetero' 'maakt niet uit'quote:Op maandag 18 juli 2005 13:58 schreef dvdk het volgende:
[..]
ook goeie manier voor singles om elkaar te ontmoeten....heb je zin...ga je gewoon effe naar het 'neuk'-gedeelte van't strand![]()
Waar het stikt van de mannen en geen vrouw te bekennen isquote:Op maandag 18 juli 2005 13:58 schreef dvdk het volgende:
[..]
ook goeie manier voor singles om elkaar te ontmoeten....heb je zin...ga je gewoon effe naar het 'neuk'-gedeelte van't strand![]()
En je gaat NIET mailen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |