als ik op t strand lig te zonnen heb ik geen behoefte aan een uitzicht van twee wiebelende konten en benen.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef dvdk het volgende:
ja maar ik wil wel dat die shit legal is, straks word ik met m'n partner naar't politiebureau gesleurd
dan ga je toch lekker in je achtertuin zonnen...mutsquote:Op maandag 18 juli 2005 13:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik op t strand lig te zonnen heb ik geen behoefte aan een uitzicht van twee wiebelende konten en benen.
misschien dat het daarom dan ook niet mag.
niet zeiken, ik ben de enige niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in je achtertuin zonnen...muts
ik ben ook de enige niet die lekker met z'n partner wil neuken op't strand.....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niet zeiken, ik ben de enige niet.
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in je achtertuin zonnen neuken...muts
Ja. Óf niet in openbare gelegenheden neuken natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
Zo'n grote bek en niet eens een potje illegaal durven neuken op het strandquote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
nou, doe het dan en zeik niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik ben ook de enige niet die lekker met z'n partner wil neuken op't strand.....
men....ik ram je anaal op het strand, nou goedquote:Op maandag 18 juli 2005 13:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo'n grote bek en niet eens een potje illegaal durven neuken op het strand.
Ik zou je zo geloven.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
men....ik ram je anaal op het strand, nou goed
MissyMirjam komt vast wel kijken.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
men....ik ram je anaal op het strand, nou goed
ook goeie manier voor singles om elkaar te ontmoeten....heb je zin...ga je gewoon effe naar het 'neuk'-gedeelte van't strandquote:Op maandag 18 juli 2005 13:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijg je ook allemaal van die neukende bejaarden, want die mag je dan niet weigeren natuurlijk. Ik weet niet of dat zo prettig is om te zien...
Natuurlijk wel weer een goed middel in de vrije opvoeding om met je kinderen naar zo'n strand te gaan.
en dan onder het bordje 'homo' 'hetero' 'maakt niet uit'quote:Op maandag 18 juli 2005 13:58 schreef dvdk het volgende:
[..]
ook goeie manier voor singles om elkaar te ontmoeten....heb je zin...ga je gewoon effe naar het 'neuk'-gedeelte van't strand![]()
Waar het stikt van de mannen en geen vrouw te bekennen isquote:Op maandag 18 juli 2005 13:58 schreef dvdk het volgende:
[..]
ook goeie manier voor singles om elkaar te ontmoeten....heb je zin...ga je gewoon effe naar het 'neuk'-gedeelte van't strand![]()
En je gaat NIET mailen.quote:
Ja net zoals in Eurotrip..quote:Op maandag 18 juli 2005 13:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Waar het stikt van de mannen en geen vrouw te bekennen is
op zo'n topic serieuze replies... yeah rightquote:Op maandag 18 juli 2005 14:01 schreef dvdk het volgende:
krijgen we ook nog serieuze replies,....
Waarom niet ?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef dvdk het volgende:
ja maar ik wil wel dat die shit legal is, straks word ik met m'n partner naar't politiebureau gesleurd
Op Fok!TV?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:06 schreef MouseOver het volgende:
Sunchaser heeft daar nog eens een aardig mailtje over gekregen dacht ik. Hij dacht een plekje gevonden te hebben waar het wel kon
NEEEEEEEEEEEEEE !quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:01 schreef dvdk het volgende:
krijgen we ook nog serieuze replies,....
Ook niet als je het toch kan zien vanaf een openbare plek ?¿quote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Het is wel een idee om een strand om te turnen tot neukstrand, een soort outdoor locatie voor orgies e.d.. Dat mag wel gewoon, immers als jij het koopt is het geen openbaar terrein meer.
Geen idee. Ik mag hier in huis toch ook gewoon met de gordijnen open neuken, ondanks dat mensen in de huizen en de kerk hier tegenover dan mee kunnen genieten?quote:Op maandag 18 juli 2005 14:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ook niet als je het toch kan zien vanaf een openbare plek ?¿
Ja, helaas vergis je je daarin. Zelfs als de overbuurvrouw eerst bovenop haar dressoir op zolder moet klimmen om vervolgens alleen maar je naakte kleine teen te kunnen zien, heeft ze reden voor aangiftequote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mag hier in huis toch ook gewoon met de gordijnen open neuken, ondanks dat mensen in de huizen en de kerk hier tegenover dan mee kunnen genieten?
Tenminste, dat denk ik wel.
Er worden al buitenseksparty's gegevenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:09 schreef heiden6 het volgende:
Het is wel een idee om een strand om te turnen tot neukstrand, een soort outdoor locatie voor orgies e.d.. Dat mag wel gewoon, immers als jij het koopt is het geen openbaar terrein meer.
was laatst een topic over, mag volgens mij niet, weet niet meer precies waaromquote:Op maandag 18 juli 2005 14:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mag hier in huis toch ook gewoon met de gordijnen open neuken, ondanks dat mensen in de huizen en de kerk hier tegenover dan mee kunnen genieten?
Tenminste, dat denk ik wel.
Wat een ziekelijke bemoeienissen kennen we toch eigenlijk, zelfs hier in Nederland. Niet dat je er doorgaans echt wat van merkt, maar het hele principe...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, helaas vergis je je daarin. Zelfs als de overbuurvrouw eerst bovenop haar dressoir op zolder moet klimmen om vervolgens alleen maar je naakte kleine teen te kunnen zien, heeft ze reden voor aangifte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |