Hier net zo.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tja dagelijkse kost hier....... wordt je ook zat hoor na een tijdje hoor.....
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ff gebaft worden als je thuiskomt... dat zou es verassend zijn!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:43 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of dat het eten klaar is. Zou ook weleens leuk zijn.
Sjeeses, heb je meteen tegen je moeder gezegd dat ze je met rust moet laten als je zit te fokken?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:59 schreef Metro2005 het volgende:
zit ik net te fokken wordt ik op bed geduwd en wordt ik gerukt. is dat ook goed![]()
en wat de TS schrijft gebeurt ook wel hooris idd geil
Hoe brengt ze je biertje dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:20 schreef Barbaaf het volgende:
Kan me er niks bij voorstellen... sowieso, ik zie haar niet zo snel de ketting waarmee ze aan het aanrecht vastzit loskrijgen (over fantasieën gesproken)
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:18 schreef Mr.Spock het volgende:
Kan je je pik niet gewoon door de brievenbus steken? Dan hoef je nieet eens naar binnen, NOG geiler.
Zonder accenten op de o's klinkt dit erg pervers.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:54 schreef erodome het volgende:
maar voor de kleine heb ik met regelmaat poedelnaakt of in heel sexy kleding mijn man opgewacht en gelijk te pakken genomen als hij thuis kwam.
Whehehe !quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:18 schreef Mr.Spock het volgende:
Kan je je pik niet gewoon door de brievenbus steken? Dan hoef je nieet eens naar binnen, NOG geiler.
De ketting is natuurlijk lang genoeg om bij de tv-bank te komen en zelfs bij het bed, daar mag ze komen nu het zo koud is in de keuken. Maar de voordeurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |