nou ja soms is het wel lekker als je thuis komt van school/werk dat er meteen aan je pik gelikt wordt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:15 schreef C4D het volgende:
Ach, wat is er nou heerlijker dan samen lekker van te voren in bad gaan, onder het genot van een wijntje lekker badderen. om elkaar daarna in de romantische sferen van kaarslicht oraal te bevredigen? Ranzigheid hoeft dus niet voor te komen lijkt mij.
Lekker impulsief ook.. seks plannen is zo voor grefo's.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:15 schreef C4D het volgende:
Ach, wat is er nou heerlijker dan samen lekker van te voren in bad gaan, onder het genot van een wijntje lekker badderen. om elkaar daarna in de romantische sferen van kaarslicht oraal te bevredigen? Ranzigheid hoeft dus niet voor te komen lijkt mij.
Dat is waar, in dat opzicht deel ik de mening van Kastanova, beestjes = stoppenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:16 schreef dvdk het volgende:
[..]
nou ja soms is het wel lekker als je thuis komt van school/werk dat er meteen aan je pik gelikt wordt bijvoorbeeld.
Of dat je wakker wordt gelikt bijvoorbeeld
Lol, "grefo's" ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:17 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Lekker impulsief ook.. seks plannen is zo voor grefo's.![]()
Ligt er een beetje aan wat voor beestjes.... en aan de beschikbaarheid van knoflooksausquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:15 schreef kastanova het volgende:
Als ik beestjes zie kruipen, stop ik.
Amen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:38 schreef Ripley het volgende:
Dit topic ontneemt mij sowieso elke bestaande lust tot orale bezigheden
nou, er zijn wel grenzen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar soms ben je zo geil, dat niets je meer boeit.
Hebben die sex dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:17 schreef dolledingo het volgende:
Lekker impulsief ook.. seks plannen is zo voor grefo's.![]()
aansteller, je slaapt zeker ook in een zuurstoftentquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, er zijn wel grenzen hoor
als iets echt onzettend smerig is, dan houdt het toch echt op
geloof me, ik ben niet gauw vies van iets hoorquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:24 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
aansteller, je slaapt zeker ook in een zuurstoftent
beat it!![]()
eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
geloof me, ik ben niet gauw vies van iets hoor
dus t valt allemaal wel mee
maar, er zijn grenzen
gelukkig ben ik die nog niet tegen gekomen
*sambal is lekker*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |