Filmer van schaarsgeklede vrouwen aangehoudenBeetje belachelijk.
Een vriend van me studeert industrial design en hij filmt ook wel eens in't openbaar, objecten of mensen om inspiratie op te doen voor een ontwerp voor een product dat hij aan't maken is.
Maar dat mag dan schijnbaar niet?
Dan mogen al die bewakinscamera's in de uitgaansgebieden toch ook niet lijkt me?
En wat met natuurfilmers? van Dieren enzo? Natuurfilms moeten ook maar verboden worden omdat er inbreuk wordt gepleegd op de privacy van dieren? want die worden ook naakt gefilmd....jammer van al die mooie documentaires....
Als vrouwen en/of mannen er iets tegenhebben om half-naakt gefilmd te kunnen worden als ze buiten liggen te zonnen in een openbaar gebied dan moeten ze zich maar bedekken lijkt me.
Het is sowieso al een beetje hypocriet van mensen om er iets tegen te hebben om "Bekeken te worden", het zij met het blote oog of met een camera.
mannen willen hun sixpack en bobbel showen, vrouwen hun tieten en kont...anders gaan ze daar niet zo liggen toch? Want als het alleen maar om te zonnen is dan kan je dat ook in je tuin of op balkon, heb je geen last van andere mensen die toevallig naar je zitten te kijken.
In het kort: het verbod slaat nergens op naar mijn mening.