Natuurlijk is het wildplassen en bekeuren mogelijk, het is immers de openbare ruimte (en vast ok nog wel in strijd met de goede zeden oidquote:Op zondag 29 mei 2005 17:01 schreef dvdk het volgende:
Op't strand waar we eerst lagen moest je 30 cent betalen voor de wc, dikke neus dus.
Ik trotseerde het kouwe water en piste daar lekker in.
Is dit eigenlijk ook wildplassen? De politie kan het uiteraard niet zien omdat je onder water zit.
Maar nu vroeg ik me af wanneer ze je er wel voor kunnen bekeuren?
Het water was nogal koud en kzou volgende keer liever gewoon vanaf de kant in't water pissen maar dan zien ze het.
Of desnoods gehurt zitten met m'n lul onder water.
Weet iemand waar ergens de grens ligt wanneer ze mogen bekeuren voor wildplassen in de zee?
mvg.
en jij hebt dit vanacht gedroomd?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:01 schreef Asmodean het volgende:
wist je dat je wanneer je in de zee pist, je urine binnen een jaar verspreid is over alle oceanen![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 23:01 schreef Asmodean het volgende:
wist je dat je wanneer je in de zee pist, je urine binnen een jaar verspreid is over alle oceanen![]()
Zoiets als flessenpost, maar dan anders.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:01 schreef Asmodean het volgende:
Letterpoepen voor gevorderden.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:08 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zoiets als flessenpost, maar dan anders.
*newsflash* iedereen doet datquote:Op zondag 29 mei 2005 18:02 schreef Realzm het volgende:
nee maar het is wel smerig en onbeschoft imo
En dat het water zich dan opeens weer terug trekt ....quote:Op zondag 29 mei 2005 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Doe je wel onder water je zwembroek naar beneden?
ik probeer altijd stiekem zo dichtbij mogelijk bij iemand te staan om dan te pissenquote:Op maandag 30 mei 2005 00:10 schreef LSDsmurf het volgende:
Dat smerig en onbeschoft zijn valt weel mee vind ik, als je het tenminste op enkele meters afstand van anderen doet :p
"HEY!"quote:Op maandag 30 mei 2005 00:16 schreef boskov het volgende:
[..]
ik probeer altijd stiekem zo dichtbij mogelijk bij iemand te staan om dan te pissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |