quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:04 schreef Xebrozius het volgende:
Zo *blats* over haar gezicht komen en dan droog opmerken " die was buitenspel"
plus verlengingen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:06 schreef oi het volgende:
En dat twee x 3 kwartier he
VOOR VROUWEN IS HET ONZIN JA !quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:07 schreef Aventura het volgende:
Enkeltje ONZ
waar stond het eerstquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:07 schreef Aventura het volgende:
Enkeltje ONZ
En strafschoppen.quote:
Je kunt toch onmogelijk mij het gebrek van jouw vriend verwijten, dat zou niet eerlijk zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als hij de Lassie bij mij doet tijdens Desparate Housewives, dan denk ik er nog over na.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt toch onmogelijk mij het gebrek van jouw vriend verwijten, dat zou niet eerlijk zijn
Nou, bij DH wil ik met rust gelaten worden!quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als hij de Lassie bij mij doet tijdens Desparate Housewives, dan denk ik er nog over na.
En vice versa, natuurlijk. Het leven is ons niet gunstig gestemdquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt toch onmogelijk mij het gebrek van jouw vriend verwijten, dat zou niet eerlijk zijn
en voor- en nabesprekingen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:13 schreef DarkShine het volgende:
Mijn vriendin kijkt nog meer voetbal als mij...
[..]
En strafschoppen.
Als ik gepijpt word, dan wil ik gepijpt worden en verder niks. Niks geen liflafjes voor/tijdens/na die tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:09 schreef kastanova het volgende:
maar ik als ik gepijpt word, wil ik ook neuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |