ach hoeren doen niks anders, dus 1 gratis op de 1000 die ze voor geld neuken maakt ook geen krent uit. Zie het ook als vorm van emancipatie, wij mannnen moesten jaren dienstplicht vervullen in't leger voor het werd afgeschaft terwijl de vrouw lui op d'r krent mocht blijven liggen!quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:![]()
![]()
!
Waarom moet het recht van de één omgezet worden in een plicht voor een ander?
Ik betwijfel of jijzelf ooit voor keuring hebt moeten opkomenquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:43 schreef dvdk het volgende:
[..]
ach hoeren doen niks anders, dus 1 gratis op de 1000 die ze voor geld neuken maakt ook geen krent uit. Zie het ook als vorm van emancipatie, wij mannnen moesten jaren dienstplicht vervullen in't leger voor het werd afgeschaft terwijl de vrouw lui op d'r krent mocht blijven liggen!
Dit is een mooie manier waarop ze ons en de maatschappij terug mogen betalen
Mijn buurvrouw van 200 kg.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:38 schreef dvdk het volgende:
Elk mens moet 1x in z'n leven mogen neuken, als grondrecht!
Hoeren moeten als vorm van sociale dienstplicht zichzelf beschikbaar stellen voor maagdelijke mensen...Een quota van 50 maagden of meer, per hoer, hoeveel er nodig zijn om de vraag adequaat af te werken.
Wie is het met me eens.
en ohja ik vind het maar een dom ideequote:
Wat heeft dat met de vraag van TS te maken?quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:10 schreef MociN het volgende:
Kan ik hier uit concluderen dat je nog maagd bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |