Je bent het toch wel echt he.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi Roel![]()
Mogen we ook vragen stellen![]()
01 Wat eet je vanavond
02 Lak je je teennagels wel eens, en zo ja: met welke kleur, en zo nee: heb je het ooit overwogen
Dan vanavond het topic maar vermijden hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef Manu82 het volgende:
En vuurzee wordt morgen voor mij kijken als hij weer online staat![]()
![]()
Woehahahahaha welkom Roel eneuh, wist je niet dat een "kleine" slappe een grote "erectie" veroorzaakt ?? dus wees trots jongenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef farceman het volgende:
dit schreef Roel(and) :
deMachinist - zaterdag 18 februari 2006 @ 14:34
roeland
Hey Tanja!!!...ik hoorde dat je hier wel eens berichten achterlaat en dat dit wel een bonte site is... Heb ook veel over mezelf terug gelezen... Wat zijn ze erg hiero!!! hehe... Zou wel graag de discussie aangaan met een aantal... Die naaktfoto van mij is ook echt te bont... Shock!!! Wat moet iedereen wel niet denken van mij!! Mischien moet ik maar een nieuwe naaktfoto maken waar ik wel glorieus opsta.. FOK = SHOCK voor iemand die net het huis uitkomt... hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
Wie durft....?
Ik had op een bepaald moment vrij veel moeite met Joost, maar met name toen het wat rustiger werd, ben ik hem wat meer gaan waarderen, ook qua humor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef Manu82 het volgende:
Okee, dan een vraag:
Hoe komt het dat je Joost nooit op z'n muil hebt geslagen?
* meldtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
<..> hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
haar film is nog niet afgelopen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Tanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar is die meid als je der nodig hebt![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:42 schreef Shirley het volgende:
Mocht het Roel echt zijn...welkom lekker Rotterdammertje!
Zeg, Roel was vanaf dag 1 mijn favo, dus ik slijm welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit wordt geen slijmtopic, we gaan hem eerst ontgroenen, vanaf topic 5 gaan we aardig doen..
Roel was op het eind ook mijn favo, maar ga niet slijmen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, Roel was vanaf dag 1 mijn favo, dus ik slijm wel
Omdat jij dat zegt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Roel was op het eind ook mijn favo, maar ga niet slijmen...
Oooh.... maar ik ga niet zomaar onaardig lopen doen, mocht hij het echt zijn.quote:
Zoals afgesproken, die branden we helemaal de hel inquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oooh.... maar ik ga niet zomaar onaardig lopen doen, mocht hij het echt zijn.
Kijk, had het Joost ofzo geweest, dan was het een ander verhaal.
Oeh, dan doe ik van harte met jullie mee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals afgesproken, die branden we helemaal de hel in![]()
Kom ik hem verdedigen want ik vond Joost wel lief in tegenstelling tot de meeste fokkersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wieberen hier dan!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kom ik hem verdedigen want ik vond Joost wel lief in tegenstelling tot de meeste fokkers![]()
En Roel ?? die was te poezelig![]()
als die dakhaas een kloon is van jou of iemand anders mag van mij die hele zooi gesloten wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
Maar als ik nu onder een ander ip nummer een account van Rikkert aanmaak, mag het Rikkert topic dan gewoon weer open![]()
Over welke afspraken gaat dit danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef Manu82 het volgende:
precies onze afspraken blijven glashelder
Teruglezen over Joost dus:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Over welke afspraken gaat dit dan![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O, oke
Dan ga ik hem wel verdedigen![]()
![]()
![]()
Tssssss dacht ut niet, en poezelig wil niet zeggen dak hem als bewoner niet leuk vond hoorquote:
Die verdedigt allesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga je joost nu ook al verdedigen?
![]()
Misschien Tan ff mailen, dat je het echt bentquote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef deMachinist het volgende:
Hey...Fokkers..
Hoe kan ik bewijzen dat ik het ben?...
Poezelig zei ik , vond je een doetje, mag toch ?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef deMachinist het volgende:
Hey...Fokkers..
Hoe kan ik bewijzen dat ik het ben?... Kijk hier staan alweer mooie voorbeelden van wat voor tegenstrijdig commentaar je op je gedrag krijgt als je aan BB meedoet... Roel te poezelig?!! Meeste vonden me juist te agressief!!! dacht ik... waarom heb ik Joost niet op zijn muil geslagen.... EEEhhmm...uuuhh...........Roel is een slet!!!?! Roel is teveel op een meisje gericht!!??! Hij loopt als een hondje achter haar aan... Tja... Roel lapt de regels niet genoeg aan zijn laars?!?! (FUK the Roels) Hij gooit dronken een fles over het hek...ssoooo...asociaal man!!! Saaa hij pist in de tuin!?! Wat een viespeuk!!! En dan over het zuipen... Jongens welke aanstellers zitten hier over te mieren man? beetje los gaan moet toch kunnen... Enkele keer teveel op...nou boeie!!! is toch lachen?!?! Wij hebben hier na BB met me maten echt flink in een scheur gelegen... En die actie dat Tanja me tegenhield om te gaan plassen in Naat haar bed (Tanja nog een x zo erg bedankt XXX)? Jongens das geen acteren!!! ben niet gek... die avond heeft me misschien wel de kop gekost...ga ik dan toch niet express doen! Was gewoon een te vage slaapwandel actie waar ik me ook niks van kan herrineren... Vond het echt bizar om terug te zien... Maar ik zou nooit iemand afkraken om zo'n actie!!! Schijt man...is toch gek...Weet je wat het is... Je zit daar en wordt heel de dag in de gaten gehouden en verveelt je kapot... Dan wordt er een lading alcohol binnengebracht die onbeperkt is en terug ingeleverd moet worden als we stoppen met feesten!!! weken geen druppel gedronken...HALLOOOOO hoeveel is 1+1? Is al logisch dat dat gebeurd...is menno ook overkomen...helemaal doorgedraaid na zijn verjaardag...we kregen 45minuten om te drinken! Okay...het is onvolwassen gedrag.... Maar ik ben ook niet op mijn werk ofzo.. Ik zag het meer als een soort jongeren vakantie tijd... En dan het volgende...Ik lui?! Ik ben op mijn 15de de deur uitgestuurd door mijn pa (me Pa is begonnen met plees schoonmaken, voor de duidelijkheid) om pizzaas te gaan bezorgen, daarna... afwasser, glazenhaler, tomatenplukker, plantsoenen, Techniek in clubs, staalbewerking...etc...en nog nooit een ontevreden baas achtergelaten!!! Die mensen die zeggen dat ik lui ben? wat motje nou... had ik de tuin moeten opruimen ofzo/?...pleur op joh...ruim je eigen tuin op joh zalluffie... Het punt is er is geen fuk te beleven daar...je verveelt je het apelazerus....
Eerst een zooi vragen beantwoorden, dan iets over fok op je fansite zetten, dan vragen of BBmenno (of nu ook tann) willen bevestigen dat jij het echt bent, dan een paar dagen intensief met mij chatten, dan me ff bellen dat je APK niet bent, en dan ben je er geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef deMachinist het volgende:
Hey...Fokkers..
Hoe kan ik bewijzen dat ik het ben?...
Ik vond je gewoon een watje....kan mij die omstandigheden nou bommen...een lamlul in optima forma....te veel macho gelul voor zo'n sukkeltje..... kijk.........Joost was ook een sukkeltje, maar die deed zich dan ook niet anders voor dan dat ie was.....hij mocht wel doot...maar niet omdat het een bluffer was zoals jij.quote:
3, Menno fokt ook weleens...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien Tan ff mailen, dat je het echt bent
Zou wel te gek zijn, 2 BB5`ers op het forum
Nou word je bang hequote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ghegheghe.....je bent echt alles aan het lezen wat er over je geschreven is...![]()
Dan ben je Roel dus toch niet.... Want een blowende Roelzou wel weten wat een PP'tje is....quote:Op zondag 19 februari 2006 18:01 schreef deMachinist het volgende:
je hoeft het niet te lezen jappie... en ook niet te reageren...Waarom de infotainement... lijkt me lachen om een hoop van die commentatoren eens te spreken...lekker simpel..wat is een PP'tje?...
Precies...dalijk heb ik z'n broers op mijn dak...quote:
We blijven kritisch, eerst bewijzen, dan eisenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:03 schreef deMachinist het volgende:
Waar reageert menno..? Is het niet alchen als we allemaal op eenzelfde topic blijven reageren...
Snap ook niet hoe het allemaal werkt hier...
jappie..als ik alles wil lezen...dat duurt echte lang...
Nou blow ik toch al veel te lang, maarruhquote:Op zondag 19 februari 2006 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan ben je Roel dus toch niet.... Want een blowende Roelzou wel weten wat een PP'tje is....
Heb meer dan genoeg heeeeeeeeeele leuke screenshots van je Roelquote:Op zondag 19 februari 2006 17:53 schreef deMachinist het volgende:
Dan nog...tijdens al dat werk...altijd fulltime en succesvol gestudeerd... Dus luilak?...bullshit! Ik snap wel dat mensen die de livestreams aan het kijken frustrerend vinden als ik alleen maar tukkies lig te doen, maar ik heb nooit doorgehad dat er zoveel!!! mensen de livestreams aan het kijken waren...dacht serieus dat dat er enkele waren, die ook nog eens zonder geluid aan het kijken waren... Ik was compleet BB naief het huis ingegaan! BB analfabeet... Misschien had ik dingen wel anders gedaan als je weet dat er op een willekeurig moment duizenden mensen livestreams aan het kijken zijn... en dan ga ik een tukkie doen...haha, moet er ook wel om lachen, maar toch...had ik het maar geweten... Om een donsje in de Fokkers reet te steken... iemand die BB ingaat zal ik in het vervolg aanraden om met mensen van FOK te gaan chatten... en laten vertellen hoe het echt gevolgd wordt...
Ik snap ook wel dat de tegenstrijdige meningen ook van verschillende mensen komen, maar toch vind ik het opmerkelijk hoe uit eenlopend de mening over eenzelfde persoon kan zijn... echt van extreem positief tot mensen die me levend willen begraven...hehe...echt waar te bont... Ehhhm verder nog iets... Oja...Anneloes G-spot: slappe toestand zegt geen fuk, en had je geen elegantere screanshot kunnen nemen..hehe..tering...Ik sta er echt niet altijd zo vertyfd op...Als ik vrijgezel was geweest had ik op zeker zelf een naaktfoto opgestuurd...hehe.. Ja mijn image vind ik best boeiend... Nu heb ik toch (een DIK tevreden!) Dido.. Dat gaat perfect! Zijn overdreven gek op mekaar en spenderen meer tijd horizontaal dan verticaal..... Raad vanaf nu elk nieuw stelletje aan om eerst drie maanden van elkaar af te blijven, om dan vervolgens... Nou ja jullie snappen het wel...
Oja...ik intolerant tegenover homoos....BULLSHIT!!! Omdat ik het niet leuk vind om opgemaakt in een jurk voor een miljoen mensen op de homo top 100 te dansen/?...laat me niet lachen zeg... Ik heb genoeg homo vrienden... Ik werd ook pissig op Joost zijn nominatie omdat hij me op mijn tolerantie aanviel...Ik woon al jarenlang met de grootste wierdoos in kraakpanden... maakt mij echt niet wat je hobbies of fetish is...als je gelukkig mee word en niemand mee lastig valt..veel plezier!!! ....
hehe...dat voelde goed !!! zo kan wel effe weer... Komop figuren met het harde commentaar... Ik nodig jullie uit voor een goede chat... Geen gescheld... gewoon inhoudelijke argumenten slingeren...
Oja...iemand vond dat ik een achterlijke mening over drugsgebruik had...die wil ik ook uitnodigen. ben afgestudeerd biologisch en cognitief psycholoog met als specialiteit -jawel drugsverslaving-...heb net 9 maanden onderzoek gedaan in verschillende drugklinieken door zuid-holland... Kan mijn stellingen prima onderbouwen...ben zeker geen hersenloze gebruiker.....nou ben benieuwd!!! Leuke reacties zijn ook welkom tu'lijk...hehe
Laterzzz greetz Roeland de 'Machinist" 24-maart-live-set in de Now&Wow...avond met Tekno en Drum&Base
Nu maak je me toch razend benieuwd...ik heb jaren in een coffeeshop gewerkt, maar deze term bestond toen iig nog nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan ben je Roel dus toch niet.... Want een blowende Roelzou wel weten wat een PP'tje is....
Ik had 2 jaar geleden mijn zolder vol staan met PP-plantjes. ik heb er ook geen verstand van, maar de provider noemde ze PP.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu maak je me toch razend benieuwd...ik heb jaren in een coffeeshop gewerkt, maar deze term bestond toen iig nog niet
Provider, dus je hebt het gewoon gegoogled?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden mijn zolder vol staan met PP-plantjes. ik heb er ook geen verstand van, maar de provider noemde ze PP.
PS. Doe ik nu niet meer aan hoor, werd me te link.
Jij weet dus inmiddels wel wat PP plantjes zijn ? Ik heb wel een vaag idee over homegrown weedshit, maar blijft toch met die 2 p's zitten ?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Provider, dus je hebt het gewoon gegoogled?
Wij noemen dat hier klonenboer, dat zou jij toch moeten weten![]()
Ik had 400 plantjes op zolder staan. Was gewoon een extra zakcentje. Hoefde ze alleen maar water te geven. Waren plantjes om te stekken. Meer weet ik er ook niet van. En uiteindelijk hebben ze die laten doorbloeien. Want ik had geen zin meer in die handel.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Provider, dus je hebt het gewoon gegoogled?
Wij noemen dat hier klonenboer, dat zou jij toch moeten weten![]()
denk dat hij PowerPlant bedoelt en zet er dan nog even voor de zekerheid plantjes achter, zodat we kunnen zien dat hij niet weet waar hij het over heeftquote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij weet dus inmiddels wel wat PP plantjes zijn ? Ik heb wel een vaag idee over homegrown weedshit, maar blijft toch met die 2 p's zitten ?
Pret Plantjes
Lol....ze legt daar echt te genieten...quote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Deze beter ??? heb der ook nog wel een van je blote kontje hoor en die mag gezien worden
Hmmm 400 moederplanten, is dat niet een beetje veel, of heb je zo een grote zolderquote:Op zondag 19 februari 2006 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had 400 plantjes op zolder staan. Was gewoon een extra zakcentje. Hoefde ze alleen maar water te geven. Waren plantjes om te stekken. Meer weet ik er ook niet van. En uiteindelijk hebben ze die laten doorbloeien. Want ik had geen zin meer in die handel.
En heb ik geen google voor nodig, als je het zelf op zolder hebt gehad. BTW, ik heb nog 400 plastic plantenbakken op zolder staan, iemand belang bij?
Heej is dat het veldej bij ons in Groningen ?? lijkt er verdomd veel op....staat een hennepkweekerij maar dan euh mannetjes of vrouwtjes ( heb geen verstand van drug word er alleen maar bang vanquote:
Heb een keer de grootste wietkwekerij van de 3 noordelijk provincie's opgeruimd, mijn schoonouders vonden dat blijkbaar nodig om daar mee te beginnenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm 400 moederplanten, is dat niet een beetje veel, of heb je zo een grote zolder
Ik dacht dat de officiele limiet indertijd 40 planten voor eigen gebruik was toegestaan en dat er daarom "providers" waren die her en der bij vrijwilligers hun planten dumpten ?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm 400 moederplanten, is dat niet een beetje veel, of heb je zo een grote zolder
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef deMachinist het volgende:
Bewijs?! Vraag aan Tanja wat er ligt op de hoek van de skelter op de foto die ze me heeft laten zien in het BB-huis...heeft te maken met een van mijn hobbies....
ga ervan door...zit in internet cafe...pfff. laterszs
Toen was ze pissedquote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol....ze legt daar echt te genieten...![]()
![]()
Ja ik heb een hele grote zolder, vraag DanielleNaomi maar. die heeft mijn huis gezien op foto.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
40?? Je mag toch maar 5 voor eigen gebruik hebben?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de officiele limiet indertijd 40 planten voor eigen gebruik was toegestaan en dat er daarom "providers" waren die her en der bij vrijwilligers hun planten dumpten ?
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=322960quote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef deMachinist het volgende:
okay...ga naar Mike...wat is het adres...want staat bij mij onder fav...
Ik had het ff niet tegen jouquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb een keer de grootste wietkwekerij van de 3 noordelijk provincie's opgeruimd, mijn schoonouders vonden dat blijkbaar nodig om daar mee te beginnen
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu Farce dan heb je haar niet gezien toen Roel met zijn vingertjes begon te spelen, was ze niet bepaald een ijskoningin hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 18:25 schreef farceman het volgende:
Zijn overdreven gek op mekaar en spenderen meer tijd horizontaal dan verticaal...
Begrijp dus dat Dido wel beetje ondooit is, vond haar in bed nu niet echt verschrikkelijk geil en avontuurlijk overkomen ...?!
Ja, daarom denk ik dat je weer eens uit je nek lultquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dat je 3 dagen kramp in je poten hebt, als je de plantjes hebt zitten knippen. Komt je zeker ook wel bekend voor?
Ook wel typisch dat hij precies weer over juist die foto begintquote:Op zondag 19 februari 2006 18:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh....als ik dat er bij post krijg ik deMachinist niet op stang.![]()
Ach, dat deed ik ook toen Tanja op FOK! kwam. Ik lul alleen maar uit mijn nek. Alles wat ik zeg is gewoon dikke bluf. Je moet ook niets voor waarheid aannemen wat ik typ.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, daarom denk ik dat je weer eens uit je nek lult![]()
Psiesquote:Op zondag 19 februari 2006 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, dat deed ik ook toen Tanja op FOK! kwam. Ik lul alleen maar uit mijn nek. Alles wat ik zeg is gewoon dikke bluf. Je moet ook niets voor waarheid aannemen wat ik typ.
Vertel eens, wie kan beter rukken? Linda of Dildo?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef deMachinist het volgende:
dido preuts?.... HAHAHAHAHAHAHAHA...jongens jongens...heb echt de tijd van me leven!!!! echt een animal... (sorry Died, kon het niet laten)...
tijd op ben weg...mischien morgen weer..
Ook leuk voor Gert dat je dit ff zo pontificaal post.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef deMachinist het volgende:
dido preuts?.... HAHAHAHAHAHAHAHA...jongens jongens...heb echt de tijd van me leven!!!! echt een animal... (sorry Died, kon het niet laten)...
tijd op b
en weg...mischien morgen weer..
LS !!! foeiquote:Op zondag 19 februari 2006 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vertel eens, wie kan beter rukken? Linda of Dildo?
lamzakquote:Op zondag 19 februari 2006 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vertel eens, wie kan beter rukken? Linda of Dildo?
LS droomt al over een mooie rooie in bedquote:Op zondag 19 februari 2006 18:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak
Maar begrijp de vraag wel, Linda en LS zijn beiden vrijgezel toch
Maar die rooie is Linda nietquote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
LS droomt al over een mooie rooie in bed![]()
Hey Roel, graag gedaan hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef deMachinist het volgende:
Hey...Fokkers..
Hoe kan ik bewijzen dat ik het ben?... Kijk hier staan alweer mooie voorbeelden van wat voor tegenstrijdig commentaar je op je gedrag krijgt als je aan BB meedoet... Roel te poezelig?!! Meeste vonden me juist te agressief!!! dacht ik... waarom heb ik Joost niet op zijn muil geslagen.... EEEhhmm...uuuhh...........Roel is een slet!!!?! Roel is teveel op een meisje gericht!!??! Hij loopt als een hondje achter haar aan... Tja... Roel lapt de regels niet genoeg aan zijn laars?!?! (FUK the Roels) Hij gooit dronken een fles over het hek...ssoooo...asociaal man!!! Saaa hij pist in de tuin!?! Wat een viespeuk!!! En dan over het zuipen... Jongens welke aanstellers zitten hier over te mieren man? beetje los gaan moet toch kunnen... Enkele keer teveel op...nou boeie!!! is toch lachen?!?! Wij hebben hier na BB met me maten echt flink in een scheur gelegen... En die actie dat Tanja me tegenhield om te gaan plassen in Naat haar bed (Tanja nog een x zo erg bedankt XXX)? Jongens das geen acteren!!! ben niet gek... die avond heeft me misschien wel de kop gekost...ga ik dan toch niet express doen! Was gewoon een te vage slaapwandel actie waar ik me ook niks van kan herrineren... Vond het echt bizar om terug te zien... Maar ik zou nooit iemand afkraken om zo'n actie!!! Schijt man...is toch gek...Weet je wat het is... Je zit daar en wordt heel de dag in de gaten gehouden en verveelt je kapot... Dan wordt er een lading alcohol binnengebracht die onbeperkt is en terug ingeleverd moet worden als we stoppen met feesten!!! weken geen druppel gedronken...HALLOOOOO hoeveel is 1+1? Is al logisch dat dat gebeurd...is menno ook overkomen...helemaal doorgedraaid na zijn verjaardag...we kregen 45minuten om te drinken! Okay...het is onvolwassen gedrag.... Maar ik ben ook niet op mijn werk ofzo.. Ik zag het meer als een soort jongeren vakantie tijd... En dan het volgende...Ik lui?! Ik ben op mijn 15de de deur uitgestuurd door mijn pa (me Pa is begonnen met plees schoonmaken, voor de duidelijkheid) om pizzaas te gaan bezorgen, daarna... afwasser, glazenhaler, tomatenplukker, plantsoenen, Techniek in clubs, staalbewerking...etc...en nog nooit een ontevreden baas achtergelaten!!! Die mensen die zeggen dat ik lui ben? wat motje nou... had ik de tuin moeten opruimen ofzo/?...pleur op joh...ruim je eigen tuin op joh zalluffie... Het punt is er is geen fuk te beleven daar...je verveelt je het apelazerus....
Dat hoeft echt niet, DIT IS ROEL, HALELUJAquote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien Tan ff mailen, dat je het echt bent
Zou wel te gek zijn, 2 BB5`ers op het forum
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond je gewoon een watje....kan mij die omstandigheden nou bommen...een lamlul in optima forma....te veel macho gelul voor zo'n sukkeltje..... kijk.........Joost was ook een sukkeltje, maar die deed zich dan ook niet anders voor dan dat ie was.....hij mocht wel doot...maar niet omdat het een bluffer was zoals jij.
(in het huis dan uiteraard he! Flugs... TL... letten jullie ff op)
En verder..............wat wil je nou eigenlijk met die infotainment van je ? Moet ik mijn mening gaan herzien omdat JIJ schrijft dat het anders is ?![]()
POWER PLANT LSquote:Op zondag 19 februari 2006 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden mijn zolder vol staan met PP-plantjes. ik heb er ook geen verstand van, maar de provider noemde ze PP.
PS. Doe ik nu niet meer aan hoor, werd me te link.
Hoeveel honger kan een mens hebben...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:52 schreef tann het volgende:
[..]
Joost deed zich niet anders voor en Roel wel.....
eexcuuuuuuuuuuuuuuuus me
twas ech wel ff de omgekeerde wereld.......
Gert? Geheeert??quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook leuk voor Gert dat je dit ff zo pontificaal post.![]()
Blijf het toch vreemd verhaal vinden....quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef deMachinist het volgende:
tijd op ben weg...mischien morgen weer..
Heet wel geen Roel maar Dido had net een relatie achter de rug en Roel ook, vind ik het niet zo vreemd, Dido wou n iet weer gekwetst worden, snap der bestquote:Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Blijf het toch vreemd verhaal vinden....
Hoe verklaar je dan dat er in huis amper tongzoentje vanaf kon ?
was ze soms bang voor reaktie's thuis, van familie of van de medebewoners ?!
Vond haar echt een beetje koud overkomen richting jou
Ja maar als je Roeland 4 dagen negeert dan is dat voor hem en vrijbrief om met andere het bed in te duikenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heet wel geen Roel maar Dido had net een relatie achter de rug en Roel ook, vind ik het niet zo vreemd, Dido wou n iet weer gekwetst worden, snap der best
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja maar als je Roeland 4 dagen negeert dan is dat voor hem en vrijbrief om met andere het bed in te duikenhehe daar kwam ook bij dat Naat haar ook steeds in haar twijfel bevestigde, maar ja die was ook wel een jaknikker die het te druk met de spiegel had.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef kukeleku het volgende:
He Roel, dat huisje op het Spui......was het wat?![]()
Altijd handig ... zo'n smiliegebruik cursus ... gratis en voor nietsquote:Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
betekend "talk to the hand" denk je nu echt dat ie daar tegenaan praat ?
![]()
alle begin is moeilijkquote:Op maandag 20 februari 2006 18:39 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Altijd handig ... zo'n smiliegebruik cursus ... gratis en voor niets<- *ik lig dubbel*
Ja da's zeker waarquote:
Voor mij ben je niet boeiend voor de groepquote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Pinball het volgende:
Hey deMachinist, ik ben nog wel benieuwd naar jouw visie op iets wat me nooit echt duidelijk is geworden.
Over jouw 'woordenwisseling' met Tanja net vóór ze de rookopdracht in rook op liet gaan (streamverslagen). Ik had het idee dat jij iets zei van "Mij boeit het niet, maar je moet eens aan de groep denken", en dat Tanja je verkeerd verstond en dacht dat je "Mij boei je niet.." zei.
Zoals je in de streamverslagen kan lezen dacht scanman01 ook wat anders dan ik en die zal het wel goed gehoord hebben, maar nu je hier toch bent.
Had ik het goed begrepen dat je Tanja gewoon wilde helpen of maakte je echt een kutopmerking?
Dan negeer je me toch gewoon.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor mij ben je niet boeiend voor de groep![]()
Ik vond mijn PI beter.quote:
Ik denk dat Roel die PI ook irrationeel gevonden zou hebbenquote:
Wat houd je tegenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef Annelies-G het volgende:
Gaaf ff die streamverslagen lezen , ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook leuk voor Gert dat je dit ff zo pontificaal post.![]()
Gheghe , jij en vele anderenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het idee? Nu zou ik jaloers moeten zijn op Roel of zo, omdat ik Dido ook een lekker wijf vind?
Man, ik heb een keer 's nachts met tientallen andere streamers zitten kijken wat ze allemaal met elkaar uitspookten. Niks jaloers, ik heb ze luidkeels aangemoedigd! (dat vond m'n eigen wijffie wel raar trouwens.)
Jaloers zou ik het niet willen noemen...daar ben je al veel te oud voor....mensen op jouw leeftijd bijten zich door de pijn heen zonder die pijn te willen verbloemen met Jaloerse acties.......tis meer dat ik je er liever voor had willen behoeden zeg maar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het idee? Nu zou ik jaloers moeten zijn op Roel of zo, omdat ik Dido ook een lekker wijf vind?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaloers zou ik het niet willen noemen...daar ben je al veel te oud voor....mensen op jouw leeftijd bijten zich door de pijn heen zonder die pijn te willen verbloemen met Jaloerse acties.......tis meer dat ik je er liever voor had willen behoeden zeg maar.![]()
Tis nu echt begonnen....laters......quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]Hé, wie van ons is er hier nou 40+ en kalend?
Gert:
40+
Kalend:
Jappie:
... ach weet je wat, ik ga je hier voor behoeden.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Pinball het volgende:
Hey deMachinist, ik ben nog wel benieuwd naar jouw visie op iets wat me nooit echt duidelijk is geworden.
Over jouw 'woordenwisseling' met Tanja net vóór ze de rookopdracht in rook op liet gaan (streamverslagen). Ik had het idee dat jij iets zei van "Mij boeit het niet, maar je moet eens aan de groep denken", en dat Tanja je verkeerd verstond en dacht dat je "Mij boei je niet.." zei.
Zoals je in de streamverslagen kan lezen dacht scanman01 ook wat anders dan ik en die zal het wel goed gehoord hebben, maar nu je hier toch bent.
Had ik het goed begrepen dat je Tanja gewoon wilde helpen of maakte je echt een kutopmerking?
Tan had me inderdaad verkeerd begrepen... Ik stelde dat BB veel moeite doet om haar in het huis te houden, ik zei dat dat mij niet boeide in verglijking tot andere bewoners...iedereen is voor mij gelijk zeg maar...Zij dacht volgens mij dat ik zei dat zij mij niet boeide...dat was inderdaad een misverstand... het begon doordat ik een beetje op een ijsbrekerige manier Tanja wees op het feit dat ze vaak dreigde naar huis te gaan (dagboek kamer tijdens leren voor kwis)....maarja zonder sigaretten is het echt moeilijk de humor erin te houden, dan werkt ijsbreken zeg maar niet...Zelfs averechts dus...
Roel, het is gebruikelijk na of voor een quote iets nieuws te posten......quote:
Fart man....Geloof me... Heb echt de tijd van me leven!!!!!!!!!! Dat had ik in het huis al door trouwens... Ik hoor juist veel gezeik over het plakken tussen Died en mij...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Blijf het toch vreemd verhaal vinden....
Hoe verklaar je dan dat er in huis amper tongzoentje vanaf kon ?
was ze soms bang voor reaktie's thuis, van familie of van de medebewoners ?!
Vond haar echt een beetje koud overkomen richting jou
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef deMachinist het volgende:
Tan had me inderdaad verkeerd begrepen... Ik stelde dat BB veel moeite doet om haar in het huis te houden, ik zei dat dat mij niet boeide in verglijking tot andere bewoners...iedereen is voor mij gelijk zeg maar...Zij dacht volgens mij dat ik zei dat zij mij niet boeide...dat was inderdaad een misverstand... het begon doordat ik een beetje op een ijsbrekerige manier Tanja wees op het feit dat ze vaak dreigde naar huis te gaan (dagboek kamer tijdens leren voor kwis)....maarja zonder sigaretten is het echt moeilijk de humor erin te houden, dan werkt ijsbreken zeg maar niet...Zelfs averechts dus...
Als je zijn post vergelijkt met de mijne zie je dat er een stuk bij is gekomen, dat is het antwoord van Roel zeg maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
Ben erg benieuwd naar je reactie op de vraag van Pinball......
Oe leuk!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef Sanne het volgende:
Zo eens kijken welke slijmballen er nu allemaal in dit topic komen zwaaien.
Vergeet MiRRoRMaN niet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe leuk!Dan mag ik in de inquisitie.
![]()
Lekker quootjes uit het verleden oprakelen en zo..![]()
Maar er waren niet zoveel anti-Roelers eigenlijk, geloof ik.. Schatje mocht 'm niet, LS niet.. maar ik kan zo 1-2-3 niet op meer namen komen.
Hé Gert, zoek dit eens op met Google.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef HAL9000S het volgende:
Oke, testvraag om te checken of dit zeker Roel is...
Welke DJ draaide op de laatste dag van lowlands2005 in de 'electro/italotent' en hoe heet het label waar hij eigenaar van is?
Dit moet je weten aangezien ik je daar gesproken heb.
Ik al tijdens.quote:
DJ: Serge. Label: Clonequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Gert, zoek dit eens op met Google.
Ook van Clone.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef HAL9000S het volgende:
Oke, een nieuwe vraag dan... de trui die Roel droeg die avond was ook van een platenlabel, welke was dat?
Succes met googelen
Dat denk ik ook ja.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 @ 23:42 schreef HAL9000S het volgende:
Relaxte gast! Toen hij binnekwam in het B.B. huis droeg hij een shirtje van het Rotterdamse Clone label, m\'n favouriete electro-label
Verder dacht ik dat ik \'m gesproken heb op lowlands tijdens een draai-sessie van Dj Serge, de baas van het label clone alleen weet ik niet wanneer de opnames daadwerkelijk begonnen zijn dus ook niet of hij het echt was.
quote:Op donderdag 1 september 2005 @ 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
We hebben het wat over muziek gehad want we stonden beiden bij D.J. Serge te kijken, eigenaar van clone records en hij droeg daar een trui van (hetzelfde als hij vandaag draagt).
Dat is mijn favouriete electrolabel, vandaar dat we aan de praat raakten. Over B.B. hebben we het niet gehad
quote:Op zaterdag 3 september 2005 @ 03:14 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb \'m nog gesproken op lowlands bij een DJ set van de baas van het label waar hij vaak shirtjes van draagt, met dit logo:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 @ 04:32 schreef HAL9000S het volgende:
Ik draag nou ook een \'Roel trouw\' zoals vele mensen om me heen dat tegenwoordig noemen... Mochten jullie je afvragen waar die trui van is:
een experimenteel platen label uit rotterdam waar ik vaak platen haal:
http://www.clone.nl/
Patser. Moest je ook weer even? Ga jij oracle R2D2 nou maar op die Uruburu installeren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
[..]
[..]
[..]
Je brengt me op een idee!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Patser. Moest je ook weer even? Ga jij oracle R2D2 nou maar op die Uruburu installeren.
Ik wil ook iemand verklikkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:50 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeet MiRRoRMaN niet!
Die was de anti-Roel keizer.![]()
* APK is lekker ook fout na de oorlog!![]()
Ik wist het wel, pinball is Roelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
[..]
[..]
[..]
Roel, aan het taalgebruik en de antwoorden te zien ben jij het echt. Echt top dat je even langskomt op dit forum. Voor mij was jij de winnaar en niet omdat ik een stuk van mezelf in jou herkende, (ben zelf meer het nichterige joosttype), maar omdat ik je gewoon eerlijk vond en je humor en houding wel kon waarderen. Jij was tenminste 100% jezelf, iets waar ik bij Joost nog steeds ernstig aan twijfel..... (en Lieske kon ik sowieso niet luchten of zien, wat een irritant figuur zeg)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:20 schreef deMachinist het volgende:
[..]
Fart man....Geloof me... Heb echt de tijd van me leven!!!!!!!!!! Dat had ik in het huis al door trouwens... Ik hoor juist veel gezeik over het plakken tussen Died en mij...
Niet zozeer vanwege Roel, maar meer door dat sms'enquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef Sanne het volgende:
Zo eens kijken welke slijmballen er nu allemaal in dit topic komen zwaaien.
quote:
Ach, ik weet ook niet waarom... bij Aaidols stem ik ook nooit ofzo.... Mijn hoofdreden was dat ik Roel wel sympathiek vond en hij 100% zichzelf was en niet bezig was met de camera's..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege Roel, maar meer door dat sms'en
Volgens mij was LS ook fan.... Maak je borst maar natquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef APK het volgende:
Jammer dat Roel niet vaker online is, of kan zijn.
De Tanja topics zijn vaak uiterst vermakelijk als zij aanwezig is.![]()
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef APK het volgende:
Jammer dat Roel niet vaker online is, of kan zijn.
De Tanja topics zijn vaak uiterst vermakelijk als zij aanwezig is.![]()
Mijn borst wordt niet nat van grinniken tijdens het monitor-staren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij was LS ook fan.... Maak je borst maar nat![]()
We hoorden van Tanja dat die puskop Brennie naar buiten liet overkomen als een griekse godin omdat hij iets geflikt had voor BB. Ze wilde alleen niet zeggen watquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef deMachinist het volgende:
Ik weet het niet Manu...hoezo ....is het bont?
Dit is een qoute rechtsbovenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef deMachinist het volgende:
hoe werkt dat reageren op die Quotes... en waarom zie ik poas reacties als ik zelf weeer eens iets ingevuld heb?
Oke, good enough for me...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
... maar goed... Low Lands? voor Serge speelde Martijn aka Alden tyrel live! De tent stond gelijk rechts na de ingang, het was de minst drukke, maar wel de meest stylo publiek tent... Er werden heel veel strandballen door de tent geschopt...kortom ik ben het echt! en degene met e-mail: roelanddietvorst@msn.com is niet roel...
gelukkig het zijn niet alleen de 40 plussers die dat niet kunnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef deMachinist het volgende:
hoe werkt dat reageren op die Quotes... en waarom zie ik poas reacties als ik zelf weeer eens iets ingevuld heb?
En jij bent een psycholoog???Of lerend daar voor...Kan je zeggen je moet nog een hoop leren..Ik hoop oprecht dat als ik ooit naar zo'n kwibus moet dat het iemand is met enigszins iets menselijkheid..en niet iemand die er gelijk op los beukt..(dat doen de patienten onderling al hier...)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....welkom hoor! maar pak het dan niet zo dom aan als BVO hierboven...hehe... Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk).. Maarja iedereen weet dat Jappies en indoos nooit samengaan he... (Jappen indoos oorlog... voor de BVO-ers onder ons...hehe..)... maar goed, voor de rest gezellig hier en met de rest vermaak ik me ook wel...
Ga weer...laterzzz
een man van weinig woordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef deMachinist het volgende:
.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten...
*bookmarked... binnenkort eens ff uitchecken dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef deMachinist het volgende:
HAL9000, www.dataleak.org is een site waar je onze muziek kan downloaden... Zit veel IDM tussen...
Idd jammer, kan niet overal tegelijk zijn eej?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef deMachinist het volgende:
Kon niet naar aalsmeer, moest nichtje helpen verhuizen.. Is dat menselijk genoeg s-tieneke?... dido zei dat het gezellig was...en je kon alles vragen wat je wilde ook onder 4 ogen met Hummie...jammer dakker niet bij was...
in het internetcafequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:55 schreef PC eend het volgende:
Waar is Jappie als je hem nodig hebt?![]()
Zie de twee zinnen daarboven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....
thanks, dat scheelt je weer een invoicequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef deMachinist het volgende:
bridget was heel beledegend, over die foto en ze zei iets heel doms op de BB afterparty over Dido en dat ze daar nog steeds achter stond....ook had ze uit naam van Ruud iets beledigends geschreven...Terwijl Ruud Dido wel ziet zitten volgens mij... misschien is dat wel het probleem. Bridget zei ook tegen mij helemaal uit haar bol over Dido van...wat mot je nou met haar ...en dat soort suffe dingen... echt een raar wijf, zou je niet zeggen als je haar zo ziet presenteren...vond haar eerst ook gewoon tof....tot die avond... berichtje kwam van haar computer...we hebben het IP adres gechecked...ik ga erweer vandoor...laterzzz
Heb ik hier al een keer letterlijk neergezet Manu, wel alles lezen he? :p ( onee was in Tanja topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:50 schreef Manu82 het volgende:
Nogmaals dan maar wat heeft Bridget geschreven in het gastenboek van Dido?
Als je niet antwoord wil ik mijn sms geld terug
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb ik hier al een keer letterlijk neergezet Manu, wel alles lezen he? :p ( onee was in Tanja topic)
Lul eens niet zo dom.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef s10eke het volgende:
Zeker zelf geen oorlog of iets in die richting meegemaakt??? Ga eens naar Oegstgeest..jij als psycholoog moet weten wat daar zit...
zou je bij sommigen toch wel denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newsflash: de laatste oorlog in Nederland was 60 jaar geleden. Niemand hier heeft die meegemaakt.![]()
Geen Nederlands, gok ik zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef deMachinist het volgende:
<..>
Je weet niet eens welke richting ik gestudeert heb?
<..>
Goh, dat inkoppertje had ik zelfs kunnen bedenken.quote:
Huhquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef berney het volgende:
[..]
En eindelijk iemand die APK aanpakt .![]()
![]()
![]()
Ach ja, een woord van 3 letters blijft moeilijk voor sommigen om te onthoudenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....welkom hoor! maar pak het dan niet zo dom aan als BVO hierboven...hehe... Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk).. Maarja iedereen weet dat Jappies en indoos nooit samengaan he... (Jappen indoos oorlog... voor de BVO-ers onder ons...hehe..)...
Ja, maar daar had je dan weer de hele week over gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef berney het volgende:
Goh, dat inkoppertje had ik zelfs kunnen bedenken..
Ik snap het ook niet. Ze heeft helemaal geen auto, dus wat zeurt ze nou?quote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, een woord van 3 letters blijft moeilijk voor sommigen om te onthouden
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar daar had je dan weer de hele week over gedaan.![]()
Dus dit is een stuk sneller.
Mirrorman heeft altijd een slachtoffer waar hij helemaal anti tegen is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:50 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeet MiRRoRMaN niet!
Die was de anti-Roel keizer.![]()
IK heb verkeerd gelezen het is BVO.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ze heeft helemaal geen auto, dus wat zeurt ze nou?
Dat dacht ik al.quote:
Dat mag hem zeker nagegeven wordenquote:
Ghegheghe....elke reactie is goed...als je maar reageert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk)..
Dat godvergetense sociale gedoe ook altijd...laat mij lekker op zaterdagavond achter mijn pctje zitten....maar nee hoor...er moest weer zo nodig iemand uit de familie vieren dat ie bij stom toeval een x aantal jaar geleden geboren is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:55 schreef PC eend het volgende:
Waar is Jappie als je hem nodig hebt?![]()
Neh....ut blijft natuurlijk een vieze stinkpinda....je kunt je geloof ook te ver door willen voeren....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt al snel door hoe de omgangsvormen hier zijn.
![]()
Matten met Jappie... mwah, zou ik niet doen.
Hoewel, als je hem een beuk geeft, heb je kans dat-ie je zijn andere wang toekeert.
Ik van zijn moeder!!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef MissJ. het volgende:
Roel ,
Ik was fan van je vader
Hoe is het met hem en je moeder?![]()
Jawel, daar is dit topic voor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Manu82 het volgende:
Zullen we ook hier niet aan SC beginnen?
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder!!Geweldig mens!!!
![]()
Pfft.. dat Bridget in gastenboeken zit te schrijven.. das ook niet chique..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef deMachinist het volgende:
bridget was heel beledegend, over die foto en ze zei iets heel doms op de BB afterparty over Dido en dat ze daar nog steeds achter stond....ook had ze uit naam van Ruud iets beledigends geschreven...Terwijl Ruud Dido wel ziet zitten volgens mij... misschien is dat wel het probleem. Bridget zei ook tegen mij helemaal uit haar bol over Dido van...wat mot je nou met haar ...en dat soort suffe dingen... echt een raar wijf, zou je niet zeggen als je haar zo ziet presenteren...vond haar eerst ook gewoon tof....tot die avond... berichtje kwam van haar computer...we hebben het IP adres gechecked...ik ga erweer vandoor...laterzzz
En dat berichtje van 'r, dat was nog oneindig veel niet sjieker.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:41 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Pfft.. dat Bridget in gastenboeken zit te schrijven.. das ook niet chique..![]()
quote:nou nou dido wat een mooie site! krijg je toch nog alle aandacht. je weet dat ik op het eindfeest iets tegen jou heb gezegd en dat meen ik nog steeds. normaal neem ik nooit de tijd om iets te schrijven en dat verdien je ook niet,maar bij deze wilde ik en ook namens ruud kwijt dat wij jouw foto in de fhm echt heel erg lelijk vinden,je lijkt wel een vent.
met vriendelijke groeten Bridget Maasland en Ruud.
ps. Je kan dit berichtje wissen,maar vraag maar aan dido wat ik op het eindfeest tegen haar heb gezegd,dan weet ze dat ik het ben!"
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef deMachinist het volgende:
berichtje kwam van haar computer...we hebben het IP adres gechecked...ik ga erweer vandoor...laterzzz
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:51 schreef Gert het volgende:
En dat berichtje van 'r, dat was nog oneindig veel niet sjieker.
Voor de mensen die het niet hebben meegekregen, dit stond er:
Gastenboek...IP adres...checken... of denk ik nou te simpel?quote:
Is het zo makkelijk een IP te checkenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Gert het volgende:
Als je een keer een mailtje gehad hebt van iemand dan ben je er al.
Dat dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef fashionably_late het volgende:
oooooowww... hóe weet je dat het Bridget haar IP adres is!!!
Ja! Hoe weet jee dat?
Eindigt op 24.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Is het zo makkelijk een IP te checken
Mail mij mijn IP maar even, dan geloof ik het.![]()
Laat maar, ik heb het zelf al even gedaan en het klopt geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef APK het volgende:
Is het zo makkelijk een IP te checken
Mail mij mijn IP maar even, dan geloof ik het.![]()
Deze wel ja, maar op mijn werk zit ik achter twee routers, dat lijkt mij een stuk moeilijker.quote:
Dat laatste lijkt mij het meest aannemelijke, maar dan wel door iemand die een pokkenhekel aan Bridget heeft.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Deze wel ja, maar op mijn werk zit ik achter twee routers, dat lijkt mij een stuk moeilijker.
Bridget heeft dus óf gewoon met haar bezopen kop in het gastenboek van Dido geschreven, óf iemand anders heeft een computer op een netwerk gebruikt waarop zij ook actief is?
Nee, het lijkt mij juist het meest aannemelijk dat Bridget gewoon zelf in dat gastenboek heeft geschreven. Als ze het ook al nodig vond om Dido tijdens het eindfeest iets beledigends in het oor te fluisteren, dan zit de haat blijkbaar diep.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij het meest aannemelijke, maar dan wel door iemand die een pokkenhekel aan Bridget heeft.![]()
Bronquote:webmaster edit: Dit is een unofficial Bridget site, dat staat groot in het plaatje hierboven. Bridget is dus niet verantwoordelijk voor deze site en de kans dat zij berichtjes leest is dus kleiner. Verwacht dus niet dat ze zomaar ergens op reageert.
Als jij (of U) gelijk hebt dan is alles en iedereen pro-Dido geweest achter de schermen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij juist het meest aannemelijk dat Bridget gewoon zelf in dat gastenboek heeft geschreven. Als ze het ook al nodig vond om Dido tijdens het eindfeest iets beledigends in het oor te fluisteren, dan zit de haat blijkbaar diep.
Je hoeft maar naar Bridget te kijken/luisteren om te zien dat het een takkenwijf is. Wel een hele lekkere, maar toch een takkenwijf. Maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze zo ontzettend stom is om onder haar eigen naam, vanaf haar eigen computer, zo'n bericht in een gastenboek te zetten. Of ze moet inderdaad onder invloed van wat dan ook geweest zijn, maar dan nog...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, het lijkt mij juist het meest aannemelijk dat Bridget gewoon zelf in dat gastenboek heeft geschreven. Als ze het ook al nodig vond om Dido tijdens het eindfeest iets beledigends in het oor te fluisteren, dan zit de haat blijkbaar diep.
en diezelfde iedereen zegt wat in Dido's oor????????????/quote:Op maandag 27 februari 2006 19:39 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen kan op het internet de Bridget gaan uithangen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:42 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
en diezelfde iedereen zegt wat in Dido's oor????????????/
quote:Op een dag schreef deMachinist het volgende:
bridget was heel beledegend, over die foto en ze zei iets heel doms op de BB afterparty over Dido en dat ze daar nog steeds achter stond
Aldus Bizar Vieze Onderbroek.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, weet niet, maar dat Bridget nogal uit heeft gehaald naar Dido op dat eindfeest was al bekend.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Pinball het volgende:
Is er animo voor een eerherstel-topic voor Bridget?![]()
alsof ze daar op zit te wachtenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Pinball het volgende:
Ik vind het maar een eng mens; zelfs op breedbeeld is ze nog sprotmager....zou ze aan de drugs zijn?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef Pinball het volgende:
Ik neem aan dat die sitebouwer het emailadres van Bridget wel heeft......quote:Op maandag 27 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
Wat wil je precies vragen?
De kans dat je antwoord krijgt van Bridget is érg klein:
[..]
Bron
En daarbij komt nog eens de vraag hoe Dido en/of Roel aan het IP-adres van Bridget komen?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Aldus Bizar Vieze Onderbroek.
Dus diegene die pretendeert Bridget te zijn, wist, net als vele anderen, al dat Bridget nogal heeft uitgehaald naar Dido.
Jaloezie en afgunstquote:Op maandag 27 februari 2006 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Helemaal omdat Bridget Dido niet kon luchten of zien.
Heb ik gedaan, geen antwoordquote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef APK het volgende:
Staat iemand hier: http://www.bridget.tv geregistreerd?
Dan kan het in het gastenboek gevraagd worden.
Kom op zeg, dat was pas drie weken geleden.quote:
waarmeequote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat was pas drie weken geleden.![]()
Ze heeft het druk hoor!![]()
Bridgetquote:Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng mens; zelfs op breedbeeld is ze nog sprotmager....zou ze aan de drugs zijn?![]()
Heb je geen plaatjes van haar onderarmen?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Bridget
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je wat een vuige heks het is...hier zit ze gewoon ongenuanceerd Nattelie na te doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef Falco het volgende:
Nee helaas.
Hier heeft ze haar mond dicht
[afbeelding]
Ongegeneerd bedoel je?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie je wat een vuige heks het is...hier zit ze gewoon ongenuanceerd Nattelie na te doen.![]()
Hmm...dan is dat wel behoorlijk onprofessioneel van haarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef deMachinist het volgende:
IP adres is gechecked, door beheerder van de site...dat gaat vrij gemakkelijk... Vervolgens is gezocht naar mail met dat IP adres en dat blijkt mail van bridget te zijn, via haar eigen site of zoiets...dat fake je niet makkelijk...
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie je wat een vuige heks het is...hier zit ze gewoon ongenuanceerd Nattelie na te doen.![]()
Beste Roel,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef deMachinist het volgende:
IP adres is gechecked, door beheerder van de site...dat gaat vrij gemakkelijk... Vervolgens is gezocht naar mail met dat IP adres en dat blijkt mail van bridget te zijn, via haar eigen site of zoiets...dat fake je niet makkelijk...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:23 schreef Suikeroom het volgende:
wat leuk een topic over Roeland, hey tann wat vond jij van Roel en vond je het leuk om met hem samen te wonen?
Denk je dat Roel nog steeds zoveel joints rookt en Tann hoeveel rookte jij vroeger?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:23 schreef Suikeroom het volgende:
wat leuk een topic over Roeland, hey tann wat vond jij van Roel en vond je het leuk om met hem samen te wonen?
Linda kon er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
tann en roel waren wel degene die in het begin vooral opvielen, de rest was tog redelijk neutraal en weinig diversleuk dat ook die 2 outcasts nu op fok zitten
IP spoofen is zeker niet triviaal in vrijwel alle gangbare situaties.quote:Voor kenners is een eigen Ip-adres gemakkelijk na te bouwen...hier zijn vele programma's voor te vinden... In het jargon heet dit IP-spoofing.
Nee, dat zou geen extra informatie geven.quote:Wat meer info zou geven zou een "tracert" naar het IP-adres opleveren (hiermee zie je hoe de gevolgde route is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |