Idd jammer, kan niet overal tegelijk zijn eej?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef deMachinist het volgende:
Kon niet naar aalsmeer, moest nichtje helpen verhuizen.. Is dat menselijk genoeg s-tieneke?... dido zei dat het gezellig was...en je kon alles vragen wat je wilde ook onder 4 ogen met Hummie...jammer dakker niet bij was...
in het internetcafequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:55 schreef PC eend het volgende:
Waar is Jappie als je hem nodig hebt?![]()
Zie de twee zinnen daarboven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....
thanks, dat scheelt je weer een invoicequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef deMachinist het volgende:
bridget was heel beledegend, over die foto en ze zei iets heel doms op de BB afterparty over Dido en dat ze daar nog steeds achter stond....ook had ze uit naam van Ruud iets beledigends geschreven...Terwijl Ruud Dido wel ziet zitten volgens mij... misschien is dat wel het probleem. Bridget zei ook tegen mij helemaal uit haar bol over Dido van...wat mot je nou met haar ...en dat soort suffe dingen... echt een raar wijf, zou je niet zeggen als je haar zo ziet presenteren...vond haar eerst ook gewoon tof....tot die avond... berichtje kwam van haar computer...we hebben het IP adres gechecked...ik ga erweer vandoor...laterzzz
Heb ik hier al een keer letterlijk neergezet Manu, wel alles lezen he? :p ( onee was in Tanja topicquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:50 schreef Manu82 het volgende:
Nogmaals dan maar wat heeft Bridget geschreven in het gastenboek van Dido?
Als je niet antwoord wil ik mijn sms geld terug
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:59 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb ik hier al een keer letterlijk neergezet Manu, wel alles lezen he? :p ( onee was in Tanja topic)
Lul eens niet zo dom.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef s10eke het volgende:
Zeker zelf geen oorlog of iets in die richting meegemaakt??? Ga eens naar Oegstgeest..jij als psycholoog moet weten wat daar zit...
zou je bij sommigen toch wel denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newsflash: de laatste oorlog in Nederland was 60 jaar geleden. Niemand hier heeft die meegemaakt.![]()
Geen Nederlands, gok ik zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef deMachinist het volgende:
<..>
Je weet niet eens welke richting ik gestudeert heb?
<..>
Goh, dat inkoppertje had ik zelfs kunnen bedenken.quote:
Huhquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef berney het volgende:
[..]
En eindelijk iemand die APK aanpakt .![]()
![]()
![]()
Ach ja, een woord van 3 letters blijft moeilijk voor sommigen om te onthoudenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....welkom hoor! maar pak het dan niet zo dom aan als BVO hierboven...hehe... Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk).. Maarja iedereen weet dat Jappies en indoos nooit samengaan he... (Jappen indoos oorlog... voor de BVO-ers onder ons...hehe..)...
Ja, maar daar had je dan weer de hele week over gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef berney het volgende:
Goh, dat inkoppertje had ik zelfs kunnen bedenken..
Ik snap het ook niet. Ze heeft helemaal geen auto, dus wat zeurt ze nou?quote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, een woord van 3 letters blijft moeilijk voor sommigen om te onthouden
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar daar had je dan weer de hele week over gedaan.![]()
Dus dit is een stuk sneller.
Mirrorman heeft altijd een slachtoffer waar hij helemaal anti tegen is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:50 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeet MiRRoRMaN niet!
Die was de anti-Roel keizer.![]()
IK heb verkeerd gelezen het is BVO.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ze heeft helemaal geen auto, dus wat zeurt ze nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |