Ach, ik weet ook niet waarom... bij Aaidols stem ik ook nooit ofzo.... Mijn hoofdreden was dat ik Roel wel sympathiek vond en hij 100% zichzelf was en niet bezig was met de camera's..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege Roel, maar meer door dat sms'en
Volgens mij was LS ook fan.... Maak je borst maar natquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef APK het volgende:
Jammer dat Roel niet vaker online is, of kan zijn.
De Tanja topics zijn vaak uiterst vermakelijk als zij aanwezig is.![]()
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef APK het volgende:
Jammer dat Roel niet vaker online is, of kan zijn.
De Tanja topics zijn vaak uiterst vermakelijk als zij aanwezig is.![]()
Mijn borst wordt niet nat van grinniken tijdens het monitor-staren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij was LS ook fan.... Maak je borst maar nat![]()
We hoorden van Tanja dat die puskop Brennie naar buiten liet overkomen als een griekse godin omdat hij iets geflikt had voor BB. Ze wilde alleen niet zeggen watquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef deMachinist het volgende:
Ik weet het niet Manu...hoezo ....is het bont?
Dit is een qoute rechtsbovenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef deMachinist het volgende:
hoe werkt dat reageren op die Quotes... en waarom zie ik poas reacties als ik zelf weeer eens iets ingevuld heb?
Oke, good enough for me...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
... maar goed... Low Lands? voor Serge speelde Martijn aka Alden tyrel live! De tent stond gelijk rechts na de ingang, het was de minst drukke, maar wel de meest stylo publiek tent... Er werden heel veel strandballen door de tent geschopt...kortom ik ben het echt! en degene met e-mail: roelanddietvorst@msn.com is niet roel...
gelukkig het zijn niet alleen de 40 plussers die dat niet kunnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef deMachinist het volgende:
hoe werkt dat reageren op die Quotes... en waarom zie ik poas reacties als ik zelf weeer eens iets ingevuld heb?
En jij bent een psycholoog???Of lerend daar voor...Kan je zeggen je moet nog een hoop leren..Ik hoop oprecht dat als ik ooit naar zo'n kwibus moet dat het iemand is met enigszins iets menselijkheid..en niet iemand die er gelijk op los beukt..(dat doen de patienten onderling al hier...)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....welkom hoor! maar pak het dan niet zo dom aan als BVO hierboven...hehe... Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk).. Maarja iedereen weet dat Jappies en indoos nooit samengaan he... (Jappen indoos oorlog... voor de BVO-ers onder ons...hehe..)... maar goed, voor de rest gezellig hier en met de rest vermaak ik me ook wel...
Ga weer...laterzzz
een man van weinig woordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef deMachinist het volgende:
.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten...
*bookmarked... binnenkort eens ff uitchecken dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef deMachinist het volgende:
HAL9000, www.dataleak.org is een site waar je onze muziek kan downloaden... Zit veel IDM tussen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |