Oe leuk!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef Sanne het volgende:
Zo eens kijken welke slijmballen er nu allemaal in dit topic komen zwaaien.
Vergeet MiRRoRMaN niet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe leuk!Dan mag ik in de inquisitie.
![]()
Lekker quootjes uit het verleden oprakelen en zo..![]()
Maar er waren niet zoveel anti-Roelers eigenlijk, geloof ik.. Schatje mocht 'm niet, LS niet.. maar ik kan zo 1-2-3 niet op meer namen komen.
Hé Gert, zoek dit eens op met Google.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef HAL9000S het volgende:
Oke, testvraag om te checken of dit zeker Roel is...
Welke DJ draaide op de laatste dag van lowlands2005 in de 'electro/italotent' en hoe heet het label waar hij eigenaar van is?
Dit moet je weten aangezien ik je daar gesproken heb.
Ik al tijdens.quote:
DJ: Serge. Label: Clonequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Gert, zoek dit eens op met Google.
Ook van Clone.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef HAL9000S het volgende:
Oke, een nieuwe vraag dan... de trui die Roel droeg die avond was ook van een platenlabel, welke was dat?
Succes met googelen
Dat denk ik ook ja.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 @ 23:42 schreef HAL9000S het volgende:
Relaxte gast! Toen hij binnekwam in het B.B. huis droeg hij een shirtje van het Rotterdamse Clone label, m\'n favouriete electro-label
Verder dacht ik dat ik \'m gesproken heb op lowlands tijdens een draai-sessie van Dj Serge, de baas van het label clone alleen weet ik niet wanneer de opnames daadwerkelijk begonnen zijn dus ook niet of hij het echt was.
quote:Op donderdag 1 september 2005 @ 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
We hebben het wat over muziek gehad want we stonden beiden bij D.J. Serge te kijken, eigenaar van clone records en hij droeg daar een trui van (hetzelfde als hij vandaag draagt).
Dat is mijn favouriete electrolabel, vandaar dat we aan de praat raakten. Over B.B. hebben we het niet gehad
quote:Op zaterdag 3 september 2005 @ 03:14 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb \'m nog gesproken op lowlands bij een DJ set van de baas van het label waar hij vaak shirtjes van draagt, met dit logo:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 @ 04:32 schreef HAL9000S het volgende:
Ik draag nou ook een \'Roel trouw\' zoals vele mensen om me heen dat tegenwoordig noemen... Mochten jullie je afvragen waar die trui van is:
een experimenteel platen label uit rotterdam waar ik vaak platen haal:
http://www.clone.nl/
Patser. Moest je ook weer even? Ga jij oracle R2D2 nou maar op die Uruburu installeren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
[..]
[..]
[..]
Je brengt me op een idee!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Patser. Moest je ook weer even? Ga jij oracle R2D2 nou maar op die Uruburu installeren.
Ik wil ook iemand verklikkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:50 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeet MiRRoRMaN niet!
Die was de anti-Roel keizer.![]()
* APK is lekker ook fout na de oorlog!![]()
Ik wist het wel, pinball is Roelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
[..]
[..]
[..]
Roel, aan het taalgebruik en de antwoorden te zien ben jij het echt. Echt top dat je even langskomt op dit forum. Voor mij was jij de winnaar en niet omdat ik een stuk van mezelf in jou herkende, (ben zelf meer het nichterige joosttype), maar omdat ik je gewoon eerlijk vond en je humor en houding wel kon waarderen. Jij was tenminste 100% jezelf, iets waar ik bij Joost nog steeds ernstig aan twijfel..... (en Lieske kon ik sowieso niet luchten of zien, wat een irritant figuur zeg)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:20 schreef deMachinist het volgende:
[..]
Fart man....Geloof me... Heb echt de tijd van me leven!!!!!!!!!! Dat had ik in het huis al door trouwens... Ik hoor juist veel gezeik over het plakken tussen Died en mij...
Niet zozeer vanwege Roel, maar meer door dat sms'enquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef Sanne het volgende:
Zo eens kijken welke slijmballen er nu allemaal in dit topic komen zwaaien.
quote:
Ach, ik weet ook niet waarom... bij Aaidols stem ik ook nooit ofzo.... Mijn hoofdreden was dat ik Roel wel sympathiek vond en hij 100% zichzelf was en niet bezig was met de camera's..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet zozeer vanwege Roel, maar meer door dat sms'en
Volgens mij was LS ook fan.... Maak je borst maar natquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef APK het volgende:
Jammer dat Roel niet vaker online is, of kan zijn.
De Tanja topics zijn vaak uiterst vermakelijk als zij aanwezig is.![]()
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef APK het volgende:
Jammer dat Roel niet vaker online is, of kan zijn.
De Tanja topics zijn vaak uiterst vermakelijk als zij aanwezig is.![]()
Mijn borst wordt niet nat van grinniken tijdens het monitor-staren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:29 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij was LS ook fan.... Maak je borst maar nat![]()
We hoorden van Tanja dat die puskop Brennie naar buiten liet overkomen als een griekse godin omdat hij iets geflikt had voor BB. Ze wilde alleen niet zeggen watquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef deMachinist het volgende:
Ik weet het niet Manu...hoezo ....is het bont?
Dit is een qoute rechtsbovenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef deMachinist het volgende:
hoe werkt dat reageren op die Quotes... en waarom zie ik poas reacties als ik zelf weeer eens iets ingevuld heb?
Oke, good enough for me...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
... maar goed... Low Lands? voor Serge speelde Martijn aka Alden tyrel live! De tent stond gelijk rechts na de ingang, het was de minst drukke, maar wel de meest stylo publiek tent... Er werden heel veel strandballen door de tent geschopt...kortom ik ben het echt! en degene met e-mail: roelanddietvorst@msn.com is niet roel...
gelukkig het zijn niet alleen de 40 plussers die dat niet kunnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef deMachinist het volgende:
hoe werkt dat reageren op die Quotes... en waarom zie ik poas reacties als ik zelf weeer eens iets ingevuld heb?
En jij bent een psycholoog???Of lerend daar voor...Kan je zeggen je moet nog een hoop leren..Ik hoop oprecht dat als ik ooit naar zo'n kwibus moet dat het iemand is met enigszins iets menselijkheid..en niet iemand die er gelijk op los beukt..(dat doen de patienten onderling al hier...)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....welkom hoor! maar pak het dan niet zo dom aan als BVO hierboven...hehe... Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk).. Maarja iedereen weet dat Jappies en indoos nooit samengaan he... (Jappen indoos oorlog... voor de BVO-ers onder ons...hehe..)... maar goed, voor de rest gezellig hier en met de rest vermaak ik me ook wel...
Ga weer...laterzzz
een man van weinig woordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef deMachinist het volgende:
.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten...
*bookmarked... binnenkort eens ff uitchecken dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef deMachinist het volgende:
HAL9000, www.dataleak.org is een site waar je onze muziek kan downloaden... Zit veel IDM tussen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |