Dat dacht ik al.quote:
Dat mag hem zeker nagegeven wordenquote:
Ghegheghe....elke reactie is goed...als je maar reageert.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk)..
Dat godvergetense sociale gedoe ook altijd...laat mij lekker op zaterdagavond achter mijn pctje zitten....maar nee hoor...er moest weer zo nodig iemand uit de familie vieren dat ie bij stom toeval een x aantal jaar geleden geboren is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:55 schreef PC eend het volgende:
Waar is Jappie als je hem nodig hebt?![]()
Neh....ut blijft natuurlijk een vieze stinkpinda....je kunt je geloof ook te ver door willen voeren....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt al snel door hoe de omgangsvormen hier zijn.
![]()
Matten met Jappie... mwah, zou ik niet doen.
Hoewel, als je hem een beuk geeft, heb je kans dat-ie je zijn andere wang toekeert.
Ik van zijn moeder!!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef MissJ. het volgende:
Roel ,
Ik was fan van je vader
Hoe is het met hem en je moeder?![]()
Jawel, daar is dit topic voor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:13 schreef Manu82 het volgende:
Zullen we ook hier niet aan SC beginnen?
quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik van zijn moeder!!Geweldig mens!!!
![]()
Pfft.. dat Bridget in gastenboeken zit te schrijven.. das ook niet chique..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef deMachinist het volgende:
bridget was heel beledegend, over die foto en ze zei iets heel doms op de BB afterparty over Dido en dat ze daar nog steeds achter stond....ook had ze uit naam van Ruud iets beledigends geschreven...Terwijl Ruud Dido wel ziet zitten volgens mij... misschien is dat wel het probleem. Bridget zei ook tegen mij helemaal uit haar bol over Dido van...wat mot je nou met haar ...en dat soort suffe dingen... echt een raar wijf, zou je niet zeggen als je haar zo ziet presenteren...vond haar eerst ook gewoon tof....tot die avond... berichtje kwam van haar computer...we hebben het IP adres gechecked...ik ga erweer vandoor...laterzzz
En dat berichtje van 'r, dat was nog oneindig veel niet sjieker.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:41 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Pfft.. dat Bridget in gastenboeken zit te schrijven.. das ook niet chique..![]()
quote:nou nou dido wat een mooie site! krijg je toch nog alle aandacht. je weet dat ik op het eindfeest iets tegen jou heb gezegd en dat meen ik nog steeds. normaal neem ik nooit de tijd om iets te schrijven en dat verdien je ook niet,maar bij deze wilde ik en ook namens ruud kwijt dat wij jouw foto in de fhm echt heel erg lelijk vinden,je lijkt wel een vent.
met vriendelijke groeten Bridget Maasland en Ruud.
ps. Je kan dit berichtje wissen,maar vraag maar aan dido wat ik op het eindfeest tegen haar heb gezegd,dan weet ze dat ik het ben!"
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef deMachinist het volgende:
berichtje kwam van haar computer...we hebben het IP adres gechecked...ik ga erweer vandoor...laterzzz
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:51 schreef Gert het volgende:
En dat berichtje van 'r, dat was nog oneindig veel niet sjieker.
Voor de mensen die het niet hebben meegekregen, dit stond er:
Gastenboek...IP adres...checken... of denk ik nou te simpel?quote:
Is het zo makkelijk een IP te checkenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef Gert het volgende:
Als je een keer een mailtje gehad hebt van iemand dan ben je er al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |