Je bent het toch wel echt he.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi Roel![]()
Mogen we ook vragen stellen![]()
01 Wat eet je vanavond
02 Lak je je teennagels wel eens, en zo ja: met welke kleur, en zo nee: heb je het ooit overwogen
Dan vanavond het topic maar vermijden hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef Manu82 het volgende:
En vuurzee wordt morgen voor mij kijken als hij weer online staat![]()
![]()
Woehahahahaha welkom Roel eneuh, wist je niet dat een "kleine" slappe een grote "erectie" veroorzaakt ?? dus wees trots jongenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef farceman het volgende:
dit schreef Roel(and) :
deMachinist - zaterdag 18 februari 2006 @ 14:34
roeland
Hey Tanja!!!...ik hoorde dat je hier wel eens berichten achterlaat en dat dit wel een bonte site is... Heb ook veel over mezelf terug gelezen... Wat zijn ze erg hiero!!! hehe... Zou wel graag de discussie aangaan met een aantal... Die naaktfoto van mij is ook echt te bont... Shock!!! Wat moet iedereen wel niet denken van mij!! Mischien moet ik maar een nieuwe naaktfoto maken waar ik wel glorieus opsta.. FOK = SHOCK voor iemand die net het huis uitkomt... hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
Wie durft....?
Ik had op een bepaald moment vrij veel moeite met Joost, maar met name toen het wat rustiger werd, ben ik hem wat meer gaan waarderen, ook qua humor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef Manu82 het volgende:
Okee, dan een vraag:
Hoe komt het dat je Joost nooit op z'n muil hebt geslagen?
* meldtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef deMachinist het volgende:
<..> hoop dat mensen die veel commentaar op mij gehad hebben dit lezen en reageren... Lijkt me lachen om wat van gedachten te wisselen... Ik hoor het wel... Groeten Roel...
haar film is nog niet afgelopen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Tanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waar is die meid als je der nodig hebt![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:42 schreef Shirley het volgende:
Mocht het Roel echt zijn...welkom lekker Rotterdammertje!
Zeg, Roel was vanaf dag 1 mijn favo, dus ik slijm welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit wordt geen slijmtopic, we gaan hem eerst ontgroenen, vanaf topic 5 gaan we aardig doen..
Roel was op het eind ook mijn favo, maar ga niet slijmen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zeg, Roel was vanaf dag 1 mijn favo, dus ik slijm wel
Omdat jij dat zegt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Roel was op het eind ook mijn favo, maar ga niet slijmen...
Oooh.... maar ik ga niet zomaar onaardig lopen doen, mocht hij het echt zijn.quote:
Zoals afgesproken, die branden we helemaal de hel inquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oooh.... maar ik ga niet zomaar onaardig lopen doen, mocht hij het echt zijn.
Kijk, had het Joost ofzo geweest, dan was het een ander verhaal.
Oeh, dan doe ik van harte met jullie mee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals afgesproken, die branden we helemaal de hel in![]()
Kom ik hem verdedigen want ik vond Joost wel lief in tegenstelling tot de meeste fokkersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wieberen hier dan!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kom ik hem verdedigen want ik vond Joost wel lief in tegenstelling tot de meeste fokkers![]()
En Roel ?? die was te poezelig![]()
als die dakhaas een kloon is van jou of iemand anders mag van mij die hele zooi gesloten wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:38 schreef Peter6000 het volgende:
Maar als ik nu onder een ander ip nummer een account van Rikkert aanmaak, mag het Rikkert topic dan gewoon weer open![]()
Over welke afspraken gaat dit danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef Manu82 het volgende:
precies onze afspraken blijven glashelder
Teruglezen over Joost dus:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Over welke afspraken gaat dit dan![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
O, oke
Dan ga ik hem wel verdedigen![]()
![]()
![]()
Tssssss dacht ut niet, en poezelig wil niet zeggen dak hem als bewoner niet leuk vond hoorquote:
Die verdedigt allesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga je joost nu ook al verdedigen?
![]()
Misschien Tan ff mailen, dat je het echt bentquote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef deMachinist het volgende:
Hey...Fokkers..
Hoe kan ik bewijzen dat ik het ben?...
Poezelig zei ik , vond je een doetje, mag toch ?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef deMachinist het volgende:
Hey...Fokkers..
Hoe kan ik bewijzen dat ik het ben?... Kijk hier staan alweer mooie voorbeelden van wat voor tegenstrijdig commentaar je op je gedrag krijgt als je aan BB meedoet... Roel te poezelig?!! Meeste vonden me juist te agressief!!! dacht ik... waarom heb ik Joost niet op zijn muil geslagen.... EEEhhmm...uuuhh...........Roel is een slet!!!?! Roel is teveel op een meisje gericht!!??! Hij loopt als een hondje achter haar aan... Tja... Roel lapt de regels niet genoeg aan zijn laars?!?! (FUK the Roels) Hij gooit dronken een fles over het hek...ssoooo...asociaal man!!! Saaa hij pist in de tuin!?! Wat een viespeuk!!! En dan over het zuipen... Jongens welke aanstellers zitten hier over te mieren man? beetje los gaan moet toch kunnen... Enkele keer teveel op...nou boeie!!! is toch lachen?!?! Wij hebben hier na BB met me maten echt flink in een scheur gelegen... En die actie dat Tanja me tegenhield om te gaan plassen in Naat haar bed (Tanja nog een x zo erg bedankt XXX)? Jongens das geen acteren!!! ben niet gek... die avond heeft me misschien wel de kop gekost...ga ik dan toch niet express doen! Was gewoon een te vage slaapwandel actie waar ik me ook niks van kan herrineren... Vond het echt bizar om terug te zien... Maar ik zou nooit iemand afkraken om zo'n actie!!! Schijt man...is toch gek...Weet je wat het is... Je zit daar en wordt heel de dag in de gaten gehouden en verveelt je kapot... Dan wordt er een lading alcohol binnengebracht die onbeperkt is en terug ingeleverd moet worden als we stoppen met feesten!!! weken geen druppel gedronken...HALLOOOOO hoeveel is 1+1? Is al logisch dat dat gebeurd...is menno ook overkomen...helemaal doorgedraaid na zijn verjaardag...we kregen 45minuten om te drinken! Okay...het is onvolwassen gedrag.... Maar ik ben ook niet op mijn werk ofzo.. Ik zag het meer als een soort jongeren vakantie tijd... En dan het volgende...Ik lui?! Ik ben op mijn 15de de deur uitgestuurd door mijn pa (me Pa is begonnen met plees schoonmaken, voor de duidelijkheid) om pizzaas te gaan bezorgen, daarna... afwasser, glazenhaler, tomatenplukker, plantsoenen, Techniek in clubs, staalbewerking...etc...en nog nooit een ontevreden baas achtergelaten!!! Die mensen die zeggen dat ik lui ben? wat motje nou... had ik de tuin moeten opruimen ofzo/?...pleur op joh...ruim je eigen tuin op joh zalluffie... Het punt is er is geen fuk te beleven daar...je verveelt je het apelazerus....
Eerst een zooi vragen beantwoorden, dan iets over fok op je fansite zetten, dan vragen of BBmenno (of nu ook tann) willen bevestigen dat jij het echt bent, dan een paar dagen intensief met mij chatten, dan me ff bellen dat je APK niet bent, en dan ben je er geloof ikquote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef deMachinist het volgende:
Hey...Fokkers..
Hoe kan ik bewijzen dat ik het ben?...
Ik vond je gewoon een watje....kan mij die omstandigheden nou bommen...een lamlul in optima forma....te veel macho gelul voor zo'n sukkeltje..... kijk.........Joost was ook een sukkeltje, maar die deed zich dan ook niet anders voor dan dat ie was.....hij mocht wel doot...maar niet omdat het een bluffer was zoals jij.quote:
3, Menno fokt ook weleens...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien Tan ff mailen, dat je het echt bent
Zou wel te gek zijn, 2 BB5`ers op het forum
Nou word je bang hequote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ghegheghe.....je bent echt alles aan het lezen wat er over je geschreven is...![]()
Dan ben je Roel dus toch niet.... Want een blowende Roelzou wel weten wat een PP'tje is....quote:Op zondag 19 februari 2006 18:01 schreef deMachinist het volgende:
je hoeft het niet te lezen jappie... en ook niet te reageren...Waarom de infotainement... lijkt me lachen om een hoop van die commentatoren eens te spreken...lekker simpel..wat is een PP'tje?...
Precies...dalijk heb ik z'n broers op mijn dak...quote:
We blijven kritisch, eerst bewijzen, dan eisenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:03 schreef deMachinist het volgende:
Waar reageert menno..? Is het niet alchen als we allemaal op eenzelfde topic blijven reageren...
Snap ook niet hoe het allemaal werkt hier...
jappie..als ik alles wil lezen...dat duurt echte lang...
Nou blow ik toch al veel te lang, maarruhquote:Op zondag 19 februari 2006 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan ben je Roel dus toch niet.... Want een blowende Roelzou wel weten wat een PP'tje is....
Heb meer dan genoeg heeeeeeeeeele leuke screenshots van je Roelquote:Op zondag 19 februari 2006 17:53 schreef deMachinist het volgende:
Dan nog...tijdens al dat werk...altijd fulltime en succesvol gestudeerd... Dus luilak?...bullshit! Ik snap wel dat mensen die de livestreams aan het kijken frustrerend vinden als ik alleen maar tukkies lig te doen, maar ik heb nooit doorgehad dat er zoveel!!! mensen de livestreams aan het kijken waren...dacht serieus dat dat er enkele waren, die ook nog eens zonder geluid aan het kijken waren... Ik was compleet BB naief het huis ingegaan! BB analfabeet... Misschien had ik dingen wel anders gedaan als je weet dat er op een willekeurig moment duizenden mensen livestreams aan het kijken zijn... en dan ga ik een tukkie doen...haha, moet er ook wel om lachen, maar toch...had ik het maar geweten... Om een donsje in de Fokkers reet te steken... iemand die BB ingaat zal ik in het vervolg aanraden om met mensen van FOK te gaan chatten... en laten vertellen hoe het echt gevolgd wordt...
Ik snap ook wel dat de tegenstrijdige meningen ook van verschillende mensen komen, maar toch vind ik het opmerkelijk hoe uit eenlopend de mening over eenzelfde persoon kan zijn... echt van extreem positief tot mensen die me levend willen begraven...hehe...echt waar te bont... Ehhhm verder nog iets... Oja...Anneloes G-spot: slappe toestand zegt geen fuk, en had je geen elegantere screanshot kunnen nemen..hehe..tering...Ik sta er echt niet altijd zo vertyfd op...Als ik vrijgezel was geweest had ik op zeker zelf een naaktfoto opgestuurd...hehe.. Ja mijn image vind ik best boeiend... Nu heb ik toch (een DIK tevreden!) Dido.. Dat gaat perfect! Zijn overdreven gek op mekaar en spenderen meer tijd horizontaal dan verticaal..... Raad vanaf nu elk nieuw stelletje aan om eerst drie maanden van elkaar af te blijven, om dan vervolgens... Nou ja jullie snappen het wel...
Oja...ik intolerant tegenover homoos....BULLSHIT!!! Omdat ik het niet leuk vind om opgemaakt in een jurk voor een miljoen mensen op de homo top 100 te dansen/?...laat me niet lachen zeg... Ik heb genoeg homo vrienden... Ik werd ook pissig op Joost zijn nominatie omdat hij me op mijn tolerantie aanviel...Ik woon al jarenlang met de grootste wierdoos in kraakpanden... maakt mij echt niet wat je hobbies of fetish is...als je gelukkig mee word en niemand mee lastig valt..veel plezier!!! ....
hehe...dat voelde goed !!! zo kan wel effe weer... Komop figuren met het harde commentaar... Ik nodig jullie uit voor een goede chat... Geen gescheld... gewoon inhoudelijke argumenten slingeren...
Oja...iemand vond dat ik een achterlijke mening over drugsgebruik had...die wil ik ook uitnodigen. ben afgestudeerd biologisch en cognitief psycholoog met als specialiteit -jawel drugsverslaving-...heb net 9 maanden onderzoek gedaan in verschillende drugklinieken door zuid-holland... Kan mijn stellingen prima onderbouwen...ben zeker geen hersenloze gebruiker.....nou ben benieuwd!!! Leuke reacties zijn ook welkom tu'lijk...hehe
Laterzzz greetz Roeland de 'Machinist" 24-maart-live-set in de Now&Wow...avond met Tekno en Drum&Base
Nu maak je me toch razend benieuwd...ik heb jaren in een coffeeshop gewerkt, maar deze term bestond toen iig nog nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan ben je Roel dus toch niet.... Want een blowende Roelzou wel weten wat een PP'tje is....
Ik had 2 jaar geleden mijn zolder vol staan met PP-plantjes. ik heb er ook geen verstand van, maar de provider noemde ze PP.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu maak je me toch razend benieuwd...ik heb jaren in een coffeeshop gewerkt, maar deze term bestond toen iig nog niet
Provider, dus je hebt het gewoon gegoogled?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden mijn zolder vol staan met PP-plantjes. ik heb er ook geen verstand van, maar de provider noemde ze PP.
PS. Doe ik nu niet meer aan hoor, werd me te link.
Jij weet dus inmiddels wel wat PP plantjes zijn ? Ik heb wel een vaag idee over homegrown weedshit, maar blijft toch met die 2 p's zitten ?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Provider, dus je hebt het gewoon gegoogled?
Wij noemen dat hier klonenboer, dat zou jij toch moeten weten![]()
Ik had 400 plantjes op zolder staan. Was gewoon een extra zakcentje. Hoefde ze alleen maar water te geven. Waren plantjes om te stekken. Meer weet ik er ook niet van. En uiteindelijk hebben ze die laten doorbloeien. Want ik had geen zin meer in die handel.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Provider, dus je hebt het gewoon gegoogled?
Wij noemen dat hier klonenboer, dat zou jij toch moeten weten![]()
denk dat hij PowerPlant bedoelt en zet er dan nog even voor de zekerheid plantjes achter, zodat we kunnen zien dat hij niet weet waar hij het over heeftquote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij weet dus inmiddels wel wat PP plantjes zijn ? Ik heb wel een vaag idee over homegrown weedshit, maar blijft toch met die 2 p's zitten ?
Pret Plantjes
Lol....ze legt daar echt te genieten...quote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Deze beter ??? heb der ook nog wel een van je blote kontje hoor en die mag gezien worden
Hmmm 400 moederplanten, is dat niet een beetje veel, of heb je zo een grote zolderquote:Op zondag 19 februari 2006 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had 400 plantjes op zolder staan. Was gewoon een extra zakcentje. Hoefde ze alleen maar water te geven. Waren plantjes om te stekken. Meer weet ik er ook niet van. En uiteindelijk hebben ze die laten doorbloeien. Want ik had geen zin meer in die handel.
En heb ik geen google voor nodig, als je het zelf op zolder hebt gehad. BTW, ik heb nog 400 plastic plantenbakken op zolder staan, iemand belang bij?
Heej is dat het veldej bij ons in Groningen ?? lijkt er verdomd veel op....staat een hennepkweekerij maar dan euh mannetjes of vrouwtjes ( heb geen verstand van drug word er alleen maar bang vanquote:
Heb een keer de grootste wietkwekerij van de 3 noordelijk provincie's opgeruimd, mijn schoonouders vonden dat blijkbaar nodig om daar mee te beginnenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm 400 moederplanten, is dat niet een beetje veel, of heb je zo een grote zolder
Ik dacht dat de officiele limiet indertijd 40 planten voor eigen gebruik was toegestaan en dat er daarom "providers" waren die her en der bij vrijwilligers hun planten dumpten ?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm 400 moederplanten, is dat niet een beetje veel, of heb je zo een grote zolder
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef deMachinist het volgende:
Bewijs?! Vraag aan Tanja wat er ligt op de hoek van de skelter op de foto die ze me heeft laten zien in het BB-huis...heeft te maken met een van mijn hobbies....
ga ervan door...zit in internet cafe...pfff. laterszs
Toen was ze pissedquote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol....ze legt daar echt te genieten...![]()
![]()
Ja ik heb een hele grote zolder, vraag DanielleNaomi maar. die heeft mijn huis gezien op foto.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
40?? Je mag toch maar 5 voor eigen gebruik hebben?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de officiele limiet indertijd 40 planten voor eigen gebruik was toegestaan en dat er daarom "providers" waren die her en der bij vrijwilligers hun planten dumpten ?
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=322960quote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef deMachinist het volgende:
okay...ga naar Mike...wat is het adres...want staat bij mij onder fav...
Ik had het ff niet tegen jouquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb een keer de grootste wietkwekerij van de 3 noordelijk provincie's opgeruimd, mijn schoonouders vonden dat blijkbaar nodig om daar mee te beginnen
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu Farce dan heb je haar niet gezien toen Roel met zijn vingertjes begon te spelen, was ze niet bepaald een ijskoningin hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 18:25 schreef farceman het volgende:
Zijn overdreven gek op mekaar en spenderen meer tijd horizontaal dan verticaal...
Begrijp dus dat Dido wel beetje ondooit is, vond haar in bed nu niet echt verschrikkelijk geil en avontuurlijk overkomen ...?!
Ja, daarom denk ik dat je weer eens uit je nek lultquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dat je 3 dagen kramp in je poten hebt, als je de plantjes hebt zitten knippen. Komt je zeker ook wel bekend voor?
Ook wel typisch dat hij precies weer over juist die foto begintquote:Op zondag 19 februari 2006 18:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh....als ik dat er bij post krijg ik deMachinist niet op stang.![]()
Ach, dat deed ik ook toen Tanja op FOK! kwam. Ik lul alleen maar uit mijn nek. Alles wat ik zeg is gewoon dikke bluf. Je moet ook niets voor waarheid aannemen wat ik typ.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, daarom denk ik dat je weer eens uit je nek lult![]()
Psiesquote:Op zondag 19 februari 2006 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, dat deed ik ook toen Tanja op FOK! kwam. Ik lul alleen maar uit mijn nek. Alles wat ik zeg is gewoon dikke bluf. Je moet ook niets voor waarheid aannemen wat ik typ.
Vertel eens, wie kan beter rukken? Linda of Dildo?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef deMachinist het volgende:
dido preuts?.... HAHAHAHAHAHAHAHA...jongens jongens...heb echt de tijd van me leven!!!! echt een animal... (sorry Died, kon het niet laten)...
tijd op ben weg...mischien morgen weer..
Ook leuk voor Gert dat je dit ff zo pontificaal post.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef deMachinist het volgende:
dido preuts?.... HAHAHAHAHAHAHAHA...jongens jongens...heb echt de tijd van me leven!!!! echt een animal... (sorry Died, kon het niet laten)...
tijd op b
en weg...mischien morgen weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |