Hmmm 400 moederplanten, is dat niet een beetje veel, of heb je zo een grote zolderquote:Op zondag 19 februari 2006 18:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had 400 plantjes op zolder staan. Was gewoon een extra zakcentje. Hoefde ze alleen maar water te geven. Waren plantjes om te stekken. Meer weet ik er ook niet van. En uiteindelijk hebben ze die laten doorbloeien. Want ik had geen zin meer in die handel.
En heb ik geen google voor nodig, als je het zelf op zolder hebt gehad. BTW, ik heb nog 400 plastic plantenbakken op zolder staan, iemand belang bij?
Heej is dat het veldej bij ons in Groningen ?? lijkt er verdomd veel op....staat een hennepkweekerij maar dan euh mannetjes of vrouwtjes ( heb geen verstand van drug word er alleen maar bang vanquote:
Heb een keer de grootste wietkwekerij van de 3 noordelijk provincie's opgeruimd, mijn schoonouders vonden dat blijkbaar nodig om daar mee te beginnenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm 400 moederplanten, is dat niet een beetje veel, of heb je zo een grote zolder
Ik dacht dat de officiele limiet indertijd 40 planten voor eigen gebruik was toegestaan en dat er daarom "providers" waren die her en der bij vrijwilligers hun planten dumpten ?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm 400 moederplanten, is dat niet een beetje veel, of heb je zo een grote zolder
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef deMachinist het volgende:
Bewijs?! Vraag aan Tanja wat er ligt op de hoek van de skelter op de foto die ze me heeft laten zien in het BB-huis...heeft te maken met een van mijn hobbies....
ga ervan door...zit in internet cafe...pfff. laterszs
Toen was ze pissedquote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol....ze legt daar echt te genieten...![]()
![]()
Ja ik heb een hele grote zolder, vraag DanielleNaomi maar. die heeft mijn huis gezien op foto.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
40?? Je mag toch maar 5 voor eigen gebruik hebben?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de officiele limiet indertijd 40 planten voor eigen gebruik was toegestaan en dat er daarom "providers" waren die her en der bij vrijwilligers hun planten dumpten ?
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=322960quote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef deMachinist het volgende:
okay...ga naar Mike...wat is het adres...want staat bij mij onder fav...
Ik had het ff niet tegen jouquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb een keer de grootste wietkwekerij van de 3 noordelijk provincie's opgeruimd, mijn schoonouders vonden dat blijkbaar nodig om daar mee te beginnen
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu Farce dan heb je haar niet gezien toen Roel met zijn vingertjes begon te spelen, was ze niet bepaald een ijskoningin hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 18:25 schreef farceman het volgende:
Zijn overdreven gek op mekaar en spenderen meer tijd horizontaal dan verticaal...
Begrijp dus dat Dido wel beetje ondooit is, vond haar in bed nu niet echt verschrikkelijk geil en avontuurlijk overkomen ...?!
Ja, daarom denk ik dat je weer eens uit je nek lultquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dat je 3 dagen kramp in je poten hebt, als je de plantjes hebt zitten knippen. Komt je zeker ook wel bekend voor?
Ook wel typisch dat hij precies weer over juist die foto begintquote:Op zondag 19 februari 2006 18:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh....als ik dat er bij post krijg ik deMachinist niet op stang.![]()
Ach, dat deed ik ook toen Tanja op FOK! kwam. Ik lul alleen maar uit mijn nek. Alles wat ik zeg is gewoon dikke bluf. Je moet ook niets voor waarheid aannemen wat ik typ.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, daarom denk ik dat je weer eens uit je nek lult![]()
Psiesquote:Op zondag 19 februari 2006 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, dat deed ik ook toen Tanja op FOK! kwam. Ik lul alleen maar uit mijn nek. Alles wat ik zeg is gewoon dikke bluf. Je moet ook niets voor waarheid aannemen wat ik typ.
Vertel eens, wie kan beter rukken? Linda of Dildo?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef deMachinist het volgende:
dido preuts?.... HAHAHAHAHAHAHAHA...jongens jongens...heb echt de tijd van me leven!!!! echt een animal... (sorry Died, kon het niet laten)...
tijd op ben weg...mischien morgen weer..
Ook leuk voor Gert dat je dit ff zo pontificaal post.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef deMachinist het volgende:
dido preuts?.... HAHAHAHAHAHAHAHA...jongens jongens...heb echt de tijd van me leven!!!! echt een animal... (sorry Died, kon het niet laten)...
tijd op b
en weg...mischien morgen weer..
LS !!! foeiquote:Op zondag 19 februari 2006 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vertel eens, wie kan beter rukken? Linda of Dildo?
lamzakquote:Op zondag 19 februari 2006 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vertel eens, wie kan beter rukken? Linda of Dildo?
LS droomt al over een mooie rooie in bedquote:Op zondag 19 februari 2006 18:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lamzak
Maar begrijp de vraag wel, Linda en LS zijn beiden vrijgezel toch
Maar die rooie is Linda nietquote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
LS droomt al over een mooie rooie in bed![]()
Hey Roel, graag gedaan hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef deMachinist het volgende:
Hey...Fokkers..
Hoe kan ik bewijzen dat ik het ben?... Kijk hier staan alweer mooie voorbeelden van wat voor tegenstrijdig commentaar je op je gedrag krijgt als je aan BB meedoet... Roel te poezelig?!! Meeste vonden me juist te agressief!!! dacht ik... waarom heb ik Joost niet op zijn muil geslagen.... EEEhhmm...uuuhh...........Roel is een slet!!!?! Roel is teveel op een meisje gericht!!??! Hij loopt als een hondje achter haar aan... Tja... Roel lapt de regels niet genoeg aan zijn laars?!?! (FUK the Roels) Hij gooit dronken een fles over het hek...ssoooo...asociaal man!!! Saaa hij pist in de tuin!?! Wat een viespeuk!!! En dan over het zuipen... Jongens welke aanstellers zitten hier over te mieren man? beetje los gaan moet toch kunnen... Enkele keer teveel op...nou boeie!!! is toch lachen?!?! Wij hebben hier na BB met me maten echt flink in een scheur gelegen... En die actie dat Tanja me tegenhield om te gaan plassen in Naat haar bed (Tanja nog een x zo erg bedankt XXX)? Jongens das geen acteren!!! ben niet gek... die avond heeft me misschien wel de kop gekost...ga ik dan toch niet express doen! Was gewoon een te vage slaapwandel actie waar ik me ook niks van kan herrineren... Vond het echt bizar om terug te zien... Maar ik zou nooit iemand afkraken om zo'n actie!!! Schijt man...is toch gek...Weet je wat het is... Je zit daar en wordt heel de dag in de gaten gehouden en verveelt je kapot... Dan wordt er een lading alcohol binnengebracht die onbeperkt is en terug ingeleverd moet worden als we stoppen met feesten!!! weken geen druppel gedronken...HALLOOOOO hoeveel is 1+1? Is al logisch dat dat gebeurd...is menno ook overkomen...helemaal doorgedraaid na zijn verjaardag...we kregen 45minuten om te drinken! Okay...het is onvolwassen gedrag.... Maar ik ben ook niet op mijn werk ofzo.. Ik zag het meer als een soort jongeren vakantie tijd... En dan het volgende...Ik lui?! Ik ben op mijn 15de de deur uitgestuurd door mijn pa (me Pa is begonnen met plees schoonmaken, voor de duidelijkheid) om pizzaas te gaan bezorgen, daarna... afwasser, glazenhaler, tomatenplukker, plantsoenen, Techniek in clubs, staalbewerking...etc...en nog nooit een ontevreden baas achtergelaten!!! Die mensen die zeggen dat ik lui ben? wat motje nou... had ik de tuin moeten opruimen ofzo/?...pleur op joh...ruim je eigen tuin op joh zalluffie... Het punt is er is geen fuk te beleven daar...je verveelt je het apelazerus....
Dat hoeft echt niet, DIT IS ROEL, HALELUJAquote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien Tan ff mailen, dat je het echt bent
Zou wel te gek zijn, 2 BB5`ers op het forum
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond je gewoon een watje....kan mij die omstandigheden nou bommen...een lamlul in optima forma....te veel macho gelul voor zo'n sukkeltje..... kijk.........Joost was ook een sukkeltje, maar die deed zich dan ook niet anders voor dan dat ie was.....hij mocht wel doot...maar niet omdat het een bluffer was zoals jij.
(in het huis dan uiteraard he! Flugs... TL... letten jullie ff op)
En verder..............wat wil je nou eigenlijk met die infotainment van je ? Moet ik mijn mening gaan herzien omdat JIJ schrijft dat het anders is ?![]()
POWER PLANT LSquote:Op zondag 19 februari 2006 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden mijn zolder vol staan met PP-plantjes. ik heb er ook geen verstand van, maar de provider noemde ze PP.
PS. Doe ik nu niet meer aan hoor, werd me te link.
Hoeveel honger kan een mens hebben...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:52 schreef tann het volgende:
[..]
Joost deed zich niet anders voor en Roel wel.....
eexcuuuuuuuuuuuuuuuus me
twas ech wel ff de omgekeerde wereld.......
Gert? Geheeert??quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook leuk voor Gert dat je dit ff zo pontificaal post.![]()
Blijf het toch vreemd verhaal vinden....quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef deMachinist het volgende:
tijd op ben weg...mischien morgen weer..
Heet wel geen Roel maar Dido had net een relatie achter de rug en Roel ook, vind ik het niet zo vreemd, Dido wou n iet weer gekwetst worden, snap der bestquote:Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Blijf het toch vreemd verhaal vinden....
Hoe verklaar je dan dat er in huis amper tongzoentje vanaf kon ?
was ze soms bang voor reaktie's thuis, van familie of van de medebewoners ?!
Vond haar echt een beetje koud overkomen richting jou
Ja maar als je Roeland 4 dagen negeert dan is dat voor hem en vrijbrief om met andere het bed in te duikenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heet wel geen Roel maar Dido had net een relatie achter de rug en Roel ook, vind ik het niet zo vreemd, Dido wou n iet weer gekwetst worden, snap der best
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja maar als je Roeland 4 dagen negeert dan is dat voor hem en vrijbrief om met andere het bed in te duikenhehe daar kwam ook bij dat Naat haar ook steeds in haar twijfel bevestigde, maar ja die was ook wel een jaknikker die het te druk met de spiegel had.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef kukeleku het volgende:
He Roel, dat huisje op het Spui......was het wat?![]()
Altijd handig ... zo'n smiliegebruik cursus ... gratis en voor nietsquote:Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
betekend "talk to the hand" denk je nu echt dat ie daar tegenaan praat ?
![]()
alle begin is moeilijkquote:Op maandag 20 februari 2006 18:39 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Altijd handig ... zo'n smiliegebruik cursus ... gratis en voor niets<- *ik lig dubbel*
Ja da's zeker waarquote:
Voor mij ben je niet boeiend voor de groepquote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Pinball het volgende:
Hey deMachinist, ik ben nog wel benieuwd naar jouw visie op iets wat me nooit echt duidelijk is geworden.
Over jouw 'woordenwisseling' met Tanja net vóór ze de rookopdracht in rook op liet gaan (streamverslagen). Ik had het idee dat jij iets zei van "Mij boeit het niet, maar je moet eens aan de groep denken", en dat Tanja je verkeerd verstond en dacht dat je "Mij boei je niet.." zei.
Zoals je in de streamverslagen kan lezen dacht scanman01 ook wat anders dan ik en die zal het wel goed gehoord hebben, maar nu je hier toch bent.
Had ik het goed begrepen dat je Tanja gewoon wilde helpen of maakte je echt een kutopmerking?
Dan negeer je me toch gewoon.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor mij ben je niet boeiend voor de groep![]()
Ik vond mijn PI beter.quote:
Ik denk dat Roel die PI ook irrationeel gevonden zou hebbenquote:
Wat houd je tegenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:42 schreef Annelies-G het volgende:
Gaaf ff die streamverslagen lezen , ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook leuk voor Gert dat je dit ff zo pontificaal post.![]()
Gheghe , jij en vele anderenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het idee? Nu zou ik jaloers moeten zijn op Roel of zo, omdat ik Dido ook een lekker wijf vind?
Man, ik heb een keer 's nachts met tientallen andere streamers zitten kijken wat ze allemaal met elkaar uitspookten. Niks jaloers, ik heb ze luidkeels aangemoedigd! (dat vond m'n eigen wijffie wel raar trouwens.)
Jaloers zou ik het niet willen noemen...daar ben je al veel te oud voor....mensen op jouw leeftijd bijten zich door de pijn heen zonder die pijn te willen verbloemen met Jaloerse acties.......tis meer dat ik je er liever voor had willen behoeden zeg maar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is het idee? Nu zou ik jaloers moeten zijn op Roel of zo, omdat ik Dido ook een lekker wijf vind?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaloers zou ik het niet willen noemen...daar ben je al veel te oud voor....mensen op jouw leeftijd bijten zich door de pijn heen zonder die pijn te willen verbloemen met Jaloerse acties.......tis meer dat ik je er liever voor had willen behoeden zeg maar.![]()
Tis nu echt begonnen....laters......quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]Hé, wie van ons is er hier nou 40+ en kalend?
Gert:
40+
Kalend:
Jappie:
... ach weet je wat, ik ga je hier voor behoeden.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Pinball het volgende:
Hey deMachinist, ik ben nog wel benieuwd naar jouw visie op iets wat me nooit echt duidelijk is geworden.
Over jouw 'woordenwisseling' met Tanja net vóór ze de rookopdracht in rook op liet gaan (streamverslagen). Ik had het idee dat jij iets zei van "Mij boeit het niet, maar je moet eens aan de groep denken", en dat Tanja je verkeerd verstond en dacht dat je "Mij boei je niet.." zei.
Zoals je in de streamverslagen kan lezen dacht scanman01 ook wat anders dan ik en die zal het wel goed gehoord hebben, maar nu je hier toch bent.
Had ik het goed begrepen dat je Tanja gewoon wilde helpen of maakte je echt een kutopmerking?
Tan had me inderdaad verkeerd begrepen... Ik stelde dat BB veel moeite doet om haar in het huis te houden, ik zei dat dat mij niet boeide in verglijking tot andere bewoners...iedereen is voor mij gelijk zeg maar...Zij dacht volgens mij dat ik zei dat zij mij niet boeide...dat was inderdaad een misverstand... het begon doordat ik een beetje op een ijsbrekerige manier Tanja wees op het feit dat ze vaak dreigde naar huis te gaan (dagboek kamer tijdens leren voor kwis)....maarja zonder sigaretten is het echt moeilijk de humor erin te houden, dan werkt ijsbreken zeg maar niet...Zelfs averechts dus...
Roel, het is gebruikelijk na of voor een quote iets nieuws te posten......quote:
Fart man....Geloof me... Heb echt de tijd van me leven!!!!!!!!!! Dat had ik in het huis al door trouwens... Ik hoor juist veel gezeik over het plakken tussen Died en mij...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef farceman het volgende:
[..]
Blijf het toch vreemd verhaal vinden....
Hoe verklaar je dan dat er in huis amper tongzoentje vanaf kon ?
was ze soms bang voor reaktie's thuis, van familie of van de medebewoners ?!
Vond haar echt een beetje koud overkomen richting jou
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:15 schreef deMachinist het volgende:
Tan had me inderdaad verkeerd begrepen... Ik stelde dat BB veel moeite doet om haar in het huis te houden, ik zei dat dat mij niet boeide in verglijking tot andere bewoners...iedereen is voor mij gelijk zeg maar...Zij dacht volgens mij dat ik zei dat zij mij niet boeide...dat was inderdaad een misverstand... het begon doordat ik een beetje op een ijsbrekerige manier Tanja wees op het feit dat ze vaak dreigde naar huis te gaan (dagboek kamer tijdens leren voor kwis)....maarja zonder sigaretten is het echt moeilijk de humor erin te houden, dan werkt ijsbreken zeg maar niet...Zelfs averechts dus...
Als je zijn post vergelijkt met de mijne zie je dat er een stuk bij is gekomen, dat is het antwoord van Roel zeg maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
Ben erg benieuwd naar je reactie op de vraag van Pinball......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |