Ernstige incidenten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Yildiz het volgende:
Engeland,... New York (Rhode Island),.. en nog n paar... Wist je dat?
Bijna is nog niet helemaal en verzwegen rampen tsja dat is wel erg conspiracy thinking.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef gelly het volgende:
Je kunt beter kijken hoeveel bijna rampen er zijn geweest, en hoeveel er wellicht verzwegen worden...
Blijf ik toch nog even op.quote:
Leukigheid en Raymann in een zin.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind het wel tof van Pastors dat 'ie gegaan is, maar het was niet leuk. En daar gaat Raymans programma om toch? Leukigheid.
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind het wel tof van Pastors dat 'ie gegaan is, maar het was niet leuk. En daar gaat Raymans programma om toch? Leukigheid.
quote:Zijn wethouderschap kwam in gevaar toen hij in oktober 2005 in het katholieke informatieblad IDee de volgende uitspraak deed: "Bij christelijke migranten zie ik achterstanden die we gewend zijn te repareren. Zij delen dezelfde cultuurwaarden. Ik weet, ik generaliseer, maar een Antiliaan of Kaapverdiaan weet dat stelen nooit mag. De criminele probleemgroep daarbinnen maakt geen onderscheid tussen gelovigen en niet- of anders-gelovigen. Ze stelen van iedereen! Bij moslims wordt veel van wat zij doen verklaard vanuit hun religie. Het geloof wordt door henzelf als relevant ingebracht. Antilianen of Kaapverdianen gebruiken hun religie niet als verklaring voor hun (wan)gedrag. Moslims gebruiken hun religie wel vaak als reden voor hun gedrag, en om zich van deze maatschappij af te keren. Zo is het bijvoorbeeld onvoorstelbaar voor veel moslims om met een niet-moslim te trouwen. Dat maakt het lastiger om er iets aan te doen."
Op grond van deze uitspraak diende de raadsfractie van GroenLinks op 8 november 2005 een motie van wantrouwen tegen hem in. De motie werd aangenomen met 23 tegen 20 stemmen, waardoor Pastors' positie onhoudbaar werd.
Eén zin?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leukigheid en Raymann in een zin.
If you invest more in national security, you will be safer?quote:
Palmer raids, mijn jonge vriend.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
If you invest more in national security, you will be safer?
Gescheiden door een vraagtekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
Eén zin?
Ik had het voornamelijk over de tekst die eronder stond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Palmer raids, mijn jonge vriend.
Weet je dat zo'n titel als ''politieke sociologie van het Internet'' mij enorm kregel maakt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef Tafkahs het volgende:
hmm
Raymann is gewoon gezellig en niet bijzonder grappig, volgens mij vindt ie zichzelf ook niet grappig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Raymann is de zwarte Jack Spijkerman maar dan een factor 10 erger/slechter.
Dat laatste mag ik hopen dat zou nog in zijn voordeel spreken maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:02 schreef gelly het volgende:
Raymann is gewoon gezellig en niet bijzonder grappig, volgens mij vindt ie zichzelf ook niet grappig.
Volgens mij boeit het hem niet zoveelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Raymann is gewoon gezellig en niet bijzonder grappig, volgens mij vindt ie zichzelf ook niet grappig.
Dank jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:53 schreef RichardQuest het volgende:
http://muziek.leerlingen.com/muziek/muziekurl.php?id=1375&keuze=adsl&cat=nieuw&t=1140214070
Ik post hem nog maar 's.
tuurlijk weet ik datquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je dat zo'n titel als ''politieke sociologie van het Internet'' mij enorm kregel maakt?
Haha, ik vond die van vandaag wel leuk. Die kerel ratelde als een bezetene.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Weet je wie niet grappig is? Elke afzonderlijke komiek die ooit bij Raymann te gast is geweest.
De Osdorp Posse is niet leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:05 schreef RichardQuest het volgende:
Ik hoop niet dat we nu gaan discussiëren over wat leuk is...net zoiets als "discussies" in het muziekforum.
Oh die verschrikkelijke stand-up "comedians". Dat zijn vaak Amerikanen die hebben sowieso een merkwaardige vorm van humor(lees: vaak niet mijn humor).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Weet je wie niet grappig is? Elke afzonderlijke komiek die ooit bij Raymann te gast is geweest.
Mensen zouden wat mij betreft al mogen promoveren op de titels van hun onderzoeken. Leest iemand de EOS wel eens ? Stond afgelopen maand een artikel in over het publiceren van onzin onderzoeken die gemaakt waren met een programma dat willekeurig wetenschappelijk termen in een publicatie giet. Zelfs de comissie de dergelijke publicaties onderzoekt voor het geplaatst wordt had het niet door.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je dat zo'n titel als ''politieke sociologie van het Internet'' mij enorm kregel maakt?
klopt. Behalve die hele vrolijke neger van toen. Weetjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Truequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:04 schreef Johan_de_With het volgende:
"Laatst stond ik naast een lekker wijfquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Osdorp Posse is niet leuk.
Mijn god, er komen hier spontaan trauma's naar boven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh die verschrikkelijke stand-up "comedians". Dat zijn vaak Amerikanen die hebben sowieso een merkwaardige vorm van humor(lees: vaak niet mijn humor).
Quites ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef George-Butters het volgende:
klopt. Behalve die hele vrolijke neger van toen. Weetje
Je doelt op de Vliegdne Panters?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
klopt. Behalve die hele vrolijke neger van toen. Weetje
Zelfs ik ken die tekst beter, ouwe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
"Laatst stond ik naast een lekker wijf
en mijn lul werd stijf."
Alleen om die reden is afschaffing van de NPS al een uitstekend idee. Dat daar publiek geld in gaat zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn god, er komen hier spontaan trauma's naar boven.
Iiiiiiik sat in trem fèf en me lul stond stèf want naast me sat een lekker wèf.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
"Laatst stond ik naast een lekker wijf
en mijn lul werd stijf."
Zo heet elke Surinamerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:09 schreef gelly het volgende:
Quincy toch ?
Het is laat, en natuurlijk voldoendequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zelfs ik ken die tekst beter, ouwe.
Godtering, ik mot echt die cd weer s opzetten 14.gifquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Iiiiiiik sat in trem fèf en me lul stond stèf want naast me sat een lekker wèf.
Coen is daar een gevleugelde naam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Met die naam maakt men zich niet populair in Leiden.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
die verschrikkelijke stand-up "comedians".
quote:
Om allen kan ik lachen.quote:
Hoe heten die klompendragers van jou eigenlijk, Bas?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Coen is daar een gevleugelde naam.
Dat moet je mij eens leren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Om allen kan ik lachen.
mod worden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat moet je mij eens leren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar was ik bij hun optreden, tijdens dit nummer heb ik mijn eerste crowdsurfervaring mét dronkenschap opgedaan. Hemels.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Godtering, ik mot echt die cd weer s opzetten 14.gif
doe ik toch ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik verplicht CIVven.
Nee, dank je. Als ik omhoogkruip in status, wil ik wel meer met hem kunnen doen dan hem tot persona non grata maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
doe ik toch ook nietJe kan Bluesdude bannen als je dat wilt
![]()
daar wordt aan gewerkt, achter de schermenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dank je. Als ik omhoogkruip in status, wil ik wel meer met hem kunnen doen dan hem tot persona non grata maken.
Ik heb alleen maar dommec boeren in de klas die luisteren naar de naam: Marcel, Klaas, veel Remco's, Tjitske, Geertje Anna, Jorn, Fardou, Esther, Kim, Fatima, Idwer, Noortje, Hendrik, veel Sanders, Janneke, Rutger, Wietske, Afke, Marian, Brandon, Marrit, Sierd, Pytrik, Jentje, Femke, Arno, Patrick (ook veel), Romario, Jos, Willem, Pieter, Willem, Auke, BIliam, Thomas, Rients, Stefan, Alwin, Almer, Manon, Loesanne, Alexander, Sebastiaan, Jeremy, Tjisse, Luutzen (:r), Sjoerd Haije, Selma, Paulus-Yde, etc etcquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe heten die klompendragers van jou eigenlijk, Bas?
Waaraan precies?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
daar wordt aan gewerkt, achter de schermen
dat heet lekken, daar kunnen we natuurlijk niet aan beginnen, nu is het gitmo, straks is het weet ik veel watquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]Zoals in de film Road Trip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, das 1 vd weinige stoere negers op school.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:23 schreef RichardQuest het volgende:
RomarioWordt 'ie nou veel gepest?
Pas maar op, hij verkoopt wiet!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee man, das 1 vd weinige stoere negers op school.
Kereltje is 13 of 14. Veel indruk maakt dat niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pas maar op, hij verkoopt wiet!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeker vernoemd naar de plaats waar 'ie verwekt is?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom trek jij je dat aan? Heb je gelogen over je ware naam?
Het ergste wat 'ie kan doen is z'n petje ophouden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kereltje is 13 of 14. Veel indruk maakt dat niet.
Met alles, behalve mijn naam. O nee, zelfs daar mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Ben jij vroeger veel gepest op school?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het ergste wat 'ie kan doen is z'n petje ophouden.
Hij thuis problemen, jij op school. Onderwijs? Daar komen we samen wel uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat moet ik elke les weer vragen. Het liefst drie keer, en dan nog 2 keer vragen of ie recht wil zitten en dan 5 keer of ie nog van plan is vandaag iets te gaan doen.
Maar verder is het een aardige gast. Zal wel thuis problemen hebben.
Ik ken zijn echte naam, maar dat maakt ook niets uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:30 schreef MrX1982 het volgende:
www.onderwijs.nl/bas
Ik dacht dat elke docent een pagina had daar.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat moet ik elke les weer vragen. Het liefst drie keer, en dan nog 2 keer vragen of ie recht wil zitten en dan 5 keer of ie nog van plan is vandaag iets te gaan doen.
Maar verder is het een aardige gast. Zal wel thuis problemen hebben.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:32 schreef Monidique het volgende:
Zo! Dat is spannend. En dan een crash!
jij zegt hetquote:
Eigenlijk moet je het zelf gewoon niet meer doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Eigenlijk moesten ze die optie ongedaan maken.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee, Extra Gaskracht?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het zelf gewoon niet meer doen.![]()
Je hebt het wel over een coalitiegenoot, lul.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee, Extra Gaskracht?
Nou, grappigenamenmaker, het was mijn civ die crashte.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee, Extra Gaskracht?
Coalition of the milling.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hebt het wel over een coalitiegenoot, lul.
Spannendddddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dank je. Als ik omhoogkruip in status, wil ik wel meer met hem kunnen doen dan hem tot persona non grata maken.
dat laatste wil je op je 30e nog steedsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja ach, als je 14 bent wil je een stereotype zijn hè. En neukeneukeneuken.
Lekken mag niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Spannenddddd... vertel je fantasietjes eens?
Toen ik 14 was wilde ik eigenlijk gewoon zuipezuipezuipen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja ach, als je 14 bent wil je een stereotype zijn hè. En neukeneukeneuken.
het kost even wat tijd, maar dan heb je zo een gedresseerde Jehanquote:
Enne, schuifelen op fuiven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Toen ik 14 was wilde ik eigenlijk gewoon zuipezuipezuipen...
Fuiven!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Haha, ja, klassefeesten.
Fiat luxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Over vernederen mag je alles lekken.
Ja. En Big Brother 4 zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Enne, schuifelen op fuiven.
Maar gister zag je er brand new, spiksplintergaaf uit met je gepoetste schoenen en je idee om dat tot de bodem uit te buiten, nietwaar?quote:
Nee, dat was op woensdag. Gisteren zag ik er niet uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar gister zag je er brand new, spiksplintergaaf uit met je gepoetste schoenen en je idee om dat tot de bodem uit te buiten, nietwaar?
Zou Jezus diezelfde vraag gesteld hebben, denk je?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu wil ik eindelijk wel eens mijn notes kennen.
Het meeste is van 2004 .. let it rest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:50 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind een aantal notes die ik heb onterecht, wie kan die weghalen? Moet je 's kijken EW, daar staat toch gemiereneuk tussen!
Aan wie?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zou Jezus diezelfde vraag gesteld hebben, denk je?
Aan wie het maar horen wil. Idols heette toen anders..quote:
Weg ermee! Die ene opgerolde piemol is wel grappig hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het meeste is van 2004 .. let it rest.![]()
Opgerolde piemel?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Weg ermee! Die ene opgerolde piemol is wel grappig hè.
En alleen Floripas weet hoe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Aan wie het maar horen wil. Idols heette toen anders..
Carnaval? EO jongerendag? Hardcore, the facts? Waarom vrouwen bloeden? Nou?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat was het toch?. Wat was het ook alweer...
Ik heb geen zin om al je notes letterlijk door te lezen, maar er staan geen plaatjes expliciet in en de woorden piemel en opgerold komen niet voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat was het toch?. Wat was het ook alweer...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Carnaval? EO jongerendag? Hardcore, the facts? Waarom vrouwen bloeden? Nou?
Geef eens een paar citaten uit de mijne, met een ruwe schatting van het aantal.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om al je notes letterlijk door te lezen, maar er staan geen plaatjes expliciet in en de woorden piemel en opgerold komen niet voor.
Aantal 7. 1 citaat .. een stukje note:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geef eens een paar citaten uit de mijne, met een ruwe schatting van het aantal.
De note was een tikje groter dan dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:00 schreef RichardQuest het volgende:
Maar dat is toch niet erg?
Ik vind dat ik daar best een onderscheiding voor mag krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Aantal 7. 1 citaat .. een stukje note:
En Meki, flikker nou eens op met je ''racisme'' en ''Hitler'', eerst liep je nog over de Talmoed te klagen."
En hier helemaal voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:00 schreef Tafkahs het volgende:
en je pest baajguardian teveel
Nogal, het gaat vooral over plagen van anderen en desinteresse.Alleen maar sarcasmequote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:02 schreef Tafkahs het volgende:
Jehan heeft wel hilarische notes trouwens
Caperum censeo...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
hihi, vervorm nu eens een bekend citaat uit de oudheid, als bewijs voor je genialiteit.
Ik vind dat jij een aap bent.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er is geen kritiek aantal.
Kan het trouwens over iets anders gaan dan notes?
Ruimtetijd en tijdskromming in en rond zwarte gaten ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kan het trouwens over iets anders gaan dan notes?
Je was leuker toen je Floripas belachelijk maakte.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een aap bent.
Pas op wie je met een tijdskrommingszwaard in zijn hand afbeeldt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Ruimtetijd en tijdskromming in en rond zwarte gaten ?
Wanneer deed ik dat dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je was leuker toen je Floripas belachelijk maakte.
Ja, evenals het Duits, Frans en Engels. Dan zal pas blijken welk een armoedig gedrocht het Nederlands is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:08 schreef RichardQuest het volgende:
Wordt in Verdonks richtlijn het gebruik van Latijn ook verboden?
Maar wat is er leuk aan om Latijn te gebruiken? Of wat is het nut?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Houd toch op.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pas op wie je met een tijdskrommingszwaard in zijn hand afbeeldt.
Waarom gebruiken mensen Engels? Om zichzelf een air te geven, en omdat sommige uitspraken niet goed vertaald kunnen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar wat is er leuk aan om Latijn te gebruiken?
Zie boven.quote:Of wat is het nut?
Welk boek was dat? Hij heeft er meerdere, als ik me niet vergis, waarvan alleen A brief history of time mij als titel is bijgebleven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:11 schreef gelly het volgende:
[..]Ik snapte er nooit veel van, maar heb laatst een leuk boekse van Stephen Hawking gelezen over het fenomeen abstracte tijd. Het kost wat moeite je voor te stellen wat het is, maar als je het eenmaal kan is het grenzeloos. Letterlijk
Is dat zo? Ik heb het idee dat dat eigenlijk gewoon door internationalisering van o.a. tv komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom gebruiken mensen Engels? Om zichzelf een air te geven, en omdat sommige uitspraken niet goed vertaald kunnen worden.
Bij meerdere gelegenheden. Er schiet me een opmerking te binnen over dat ze haar perfiditeit te grabbel gooide.quote:
Solitudinem faciunt pacem appellant, bijvoorbeeld. ''Zij scheppen een woestenij en die noemen zij vrede.'' Het wordt er zelden of nooit korter op in vertaling, dat bedoelde ik eerder.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:18 schreef gelly het volgende:
Welke Latijnse uitspraken kunnen niet goed vertaald worden ?
Het was een verzameling van lezingen door de jaren heen. Beetje autobiografisch en een deel over zijn vakgebied. "Einsteins droom" heet het geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welk boek was dat? Hij heeft er meerdere, als ik me niet vergis, waarvan alleen A brief history of time mij als titel is bijgebleven.
Ach, dat kan ze wel hebben. Het was bovenal niet kwaad bedoeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bij meerdere gelegenheden. Er schiet me een opmerking te binnen over dat ze haar perfiditeit te grabbel gooide.
Uiteraard neemt hierdoor de absolute kennis van het Engels toe, maar het staat natuurlijk wel interessant.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb het idee dat dat eigenlijk gewoon door internationalisering van o.a. tv komt.
Ah, ok. Maar dat ligt dan toch anders bij Engelse (of Franse, Duitse) termen die een bepaalde semantiek missen in de Nederlandse vertaling. Op de interessant-doe-factor na natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Solitudinem faciunt pacem appellant, bijvoorbeeld. ''Zij scheppen een woestenij en die noemen zij vrede.'' Het wordt er zelden of nooit korter op in vertaling, dat bedoelde ik eerder.
Ja, dat kan ik wel met je eens zijn. Het is trouwens zelden of nooit echt fout als je zulke woorden in het Nederlands overbrengt, zoals ze natuurlijk vroeger vaak deden. ''Satisfactionering'' zou een gewoon Nederlands woord kunnen worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar dat ligt dan toch anders bij Engelse (of Franse, Duitse) termen die een bepaalde semantiek missen in de Nederlandse vertaling.
Als in, dan heb je je boekje eerder uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Solitudinem faciunt pacem appellant, bijvoorbeeld. ''Zij scheppen een woestenij en die noemen zij vrede.'' Het wordt er zelden of nooit korter op in vertaling, dat bedoelde ik eerder.
Ja, dat zijn van die termen die geleerd worden op een 3-daags management seminair in 1 of ander kasteel in de ardennen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik wel met je eens zijn. Het is trouwens zelden of nooit echt fout als je zulke woorden in het Nederlands overbrengt, zoals ze natuurlijk vroeger vaak deden. ''Satisfactionering'' zou een gewoon Nederlands woord kunnen worden.
Wat nooit weg is bij het mondeling examen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als in, dan heb je je boekje eerder uit.
In de Gouden Eeuw wemelde het er al van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die termen die geleerd worden op een 3-daags management seminair in 1 of ander kasteel in de ardennen.
Dat wilde ik ook niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, dat kan ze wel hebben. Het was bovenal niet kwaad bedoeld.
Smit dacht even te scoren.quote:PvdA en SP staan op winst in Eindhoven
EINDHOVEN – Eindhovense kiezers zijn van plan om bij de gemeenteraadsverkiezingen van 7 maart met name de linkse partijen te steunen. Vooral de PvdA en de SP krijgen er flink wat zetels bij. Dat blijkt uit een representatief onderzoek van het Eindhovens Dagblad.
De ’verkiezingspoll’ is gehouden onder 502 kiesgerechtigde Eindhovenaren. Meer dan een op de drie van hen zegt op 7 maart te gaan stemmen. Onder hen zijn veel ’zwevende’ kiezers; zij hebben nog geen flauwe idee op welke partij ze gaan stemmen.
In het Eindhovens Dagblad wordt morgen uitgebreid andacht besteed aan het onderzoek, waarin Eindhovenaren ook een oordeel hebben geveld over het functioneren van burgemeester Sakkers.
Medici enzo? Zoals de rest van de medische / biologische wereld? Of ga ik er nu serieus op in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar wat is er leuk aan om Latijn te gebruiken? Of wat is het nut?
Bron:AD.nlquote:Bent u bang voor de islam?
Door CARL MUREAU en PATRICK POUW
ROTTERDAM - De cartoonrellen leiden in Nederland tot een groeiende angst voor de islam. Zo blijkt uit opinieonderzoek van het bureau R&M Matrix in opdracht van het AD.
,,Het is wel eng geworden,’’ klinkt het. Van de 750 ondervraagden is ruim 44 procent banger geworden voor een wereldwijde botsing tussen de islam en het westen. Vrouwen blijken angstiger dan mannen.
Een meerderheid ziet de islam als een vrouwonvriendelijke, intolerante en humorloze godsdienst. Ruim de helft vindt dat democratie en islam niet samengaan. Ruim 40 procent spreekt van een gewelddadige godsdienst.
De islam heeft een groot imagoprobleem, reageert Ayhan Tonca, voorzitter van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO). ,,Het is ons pakkie-an om dat beeld te veranderen. Maar beeldvorming is heel lastig te bestrijden. Alles wat je goed doet, wordt tenietgedaan door één vlag die waar ook ter wereld in de brand wordt gestoken.’’
Uit het onderzoek blijkt dat mensen vooral de toekomst vrezen. Slechts een kleine minderheid, ruim 10 procent, vindt dat zijn leven nu al is veranderd door recente incidenten rondom de islam.
,,Zij denken dat ze zich alles kunnen permitteren,’’ zeggen ondervraagden. ,,Het is wel eng geworden.’’ En: ,,Ik ben bang dat mijn kleinkinderen straks in een islamitisch land moeten leven.’’
CMO-voorzitter Tonca, officieel gesprekspartner van de overheid, hoopt nog steeds op begrip. ,,Men mag niet vergeten dat moslims al veertig jaar in Nederland leven. Pas de laatste jaren zitten we in een geweldsspiraal, waarbij het geloof misbruikt wordt door terroristen. Zij bereiken hun doel: angst en verdeeldheid zaaien.’’
Makkelijke oplossingen ziet hij niet. ,,We hebben er wel eens aan gedacht om professionals in te huren om een pr-campagne op te zetten om de islam positiever in beeld te brengen. Maar je lost het niet op. Want het slechte imago van de islam is een mondiaal probleem.’’
Zag het net ook al ja. Toen dacht ik:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bron:AD.nl
Helemaal vreemd is de uitkomst van dat onderzoek niet.
Euhm, dat gebeurt al hoor, alleen heeft dat geen nieuwswaarde. Een imam in een ver land weet ik veel waar die wat onzin loopt te bléren, díe moet op de voorpagina!quote:Is het niet tijd dat fatsoenlijke moslims waar ook ter wereld hun agressieve geloofsgenoten aanspreken en veroordelen. Het slechte imago van de islam is voornamelijk een door de islam zelf gecreëerd probleem.
Het lijkt erop alsof sommige mensen überhaupt niet alleen Nederlands willen spreken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:35 schreef Silmarwen het volgende:
Het leuke was dat toen ze het daar over had, ze zelf een Duits woord gebruikte.
Kunnen die niet gewoon Engels gebruiken dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Medici enzo? Zoals de rest van de medische / biologische wereld? Of ga ik er nu serieus op in.
Je zou ook kunnen zeggen dat je bang bent voor die aggressieve islamieten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bron:AD.nl
Helemaal vreemd is de uitkomst van dat onderzoek niet.
Is het niet tijd dat fatsoenlijke moslims waar ook ter wereld hun agressieve geloofsgenoten aanspreken en veroordelen. Het slechte imago van de islam is voornamelijk een door de islam zelf gecreëerd probleem.
Frau B!quote:'Ik word al Eva Braun genoemd'
ROTTERDAM - Ineens zijn er de tranen. Marianne van den Anker, de Rotterdamse wethouder veiligheid en volksgezondheid...
Wethouder Marianne van den Anker (Leefbaar Rotterdam). Foto JAAP ROZEMA
...voor Leefbaar Rotterdam, breekt aan het einde van het interview. Huilt. ,,Dit raakt me zo diep. Iedereen sluit de ogen voor wat er allemaal in de stad gebeurt. Dat kan ik niet. Ik kan niet als politicus aan de zijlijn blijven staan. Ik sta ervoor een oplossing te vinden.’’
,,Ik heb het godverju over een kind dat mishandeld wordt, wordt geslagen, in de kast gestopt of als een jeu-de-boulebal door de kamer wordt gerold. Terwijl de ouders alle kansen hebben gehad zich te beteren, maar dat niet doen. Dan moeten we bij het tweede kind durven zeggen, dat we het niet meer willen. Dat is toch zo logisch als wat! Hoe kan ik daar nou een verkiezingsstunt van maken?’’
Namens haar partij pleitte Van den Anker deze week voor harde, preventieve maatregelen tegen kindermishandeling. Meest in het oog springend was haar voorstel om in het uiterste geval tot gedwongen abortus over te gaan.
,,Ik hoor nu vanuit de praktijk te veel geluiden van hulpverleners die willen ingrijpen, maar dat niet mogen. Als de kans bestaat dat een kind het risico loopt op verwaarlozing of misbruik moet een hulpverlener kunnen zeggen: ‘u moet maar eventjes niet zwanger worden’.''
De reacties die volgden waren niet mals. De Rotterdamse politiek sprak van ‘gruwelijke’ uitspraken. CDA-lijsttrekker Leonard Geluk verklaarde ‘emotioneel geraakt’ te zijn. En zelfs op de site van Leefbaar Rotterdam, waar felle uitspraken doorgaans niet worden geschuwd, overheerste dit keer de afkeuring.
Van den Anker had niet gedacht dat iedereen zich op die gedwongen abortus zou fixeren en zou weigeren te luisteren naar ‘de batterij’ van preventieve maatregelen die ze ook voorstelde.
Schiet ze haar doel niet voorbij? ,,Onzin. Ik word uitgemaakt voor Eva Braun, maar dit gaat niet over rassen of over voor God spelen. My goodness, nee! Dit gaat over of je het Internationale Verdrag voor de Rechten van het Kind voor laat gaan op de rechten van ouders.’’
,,Wat ik voorstel, valt binnen de juridische mogelijkheden. En een hoopje cellen is geen leven. Natuurlijk is goede begeleiding van ouders het allerbeste, maar soms is het beter als dat hoopje cellen geen kindje wordt.’’
Wat zou Jezus doen? Oh wacht...quote:Berlusconi eist ontslag provocerende minister
De Italiaanse premier Silvio Berlusconi eist het ontslag van een van zijn ministers die protesten van moslims uitlokte door het dragen van een t-shirt met een van de omstreden cartoons. Dat lokte protesten uit waarbij in Libië elf doden vielen.
Roberto Calderoli wil pas opstappen als de moslimgemeenschap 'een gebaar van verzoening maakt'. Hij droeg afgelopen weekend op televisie een t-shirt met een van de Deense cartoons over Mohammed.
Dat lokte in de voormalige Italiaanse colonie Libië veel protest uit, waarbij afgelopen nacht zeker elf doden vielen, en het Italiaanse consulaat in vlammen op ging.
Calderoli is lid van Lega Nord, een Italiaanse extreem-rechtse politieke partij die bekend staat om haar xenofobe uitspraken. Hij is minister van Institutionele Hervormingen.
Right.... zwangere kinderen van 14 verkrachtenquote:My goodness, nee! Dit gaat over of je het Internationale Verdrag voor de Rechten van het Kind voor laat gaan op de rechten van ouders.’’
Ja, laten we het weer over Irak hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
http://www.antiwar.com/casualties/quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:22 schreef George-Butters het volgende:
Hoeveel Amerikanen zijn er totnutoe gestorven?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:30 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Marokkaanse jongens in een winkelcentrum in de Dordtse Wielwijk. „We doen hier niets verkeerd. Als we geeneens meer mogen lachen...” (Foto NRC Handelsblad, Rien Zilvold)
Dat zeg ik ook niet. De media zijn machtiger dan goed voor ze is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Die kiddo's doen meestal ik niets verkeerd overigens.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. De media is machtiger dan goed voor ze is.
Ze hebben wel anders op de ruiten gebonkt bij de streetdancemeisjes èn de soep opgegeten van de ambtenaren....tijd voor een enkeltje Guantanamo Bay!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
Hassan: „Ik ben super geïntegreerd. Alleen zien jullie dat niet.”
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:15 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Leen van Frisia....
Leven op droog brood, water en spinnen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze hebben wel anders op de ruiten gebonkt bij de streetdancemeisjes èn de soep opgegeten van de ambtenaren....tijd voor een enkeltje Guantanamo Bay!
Zelfs onder de Mocro's ben jij een paria?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben nooit geïntegreerd en eenieder die iets anders beweert beledigt mij.
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef Monidique het volgende:
Ja, nou, vijf kilometer zeiknat naar huis lopen omdat je in een sloot vol met kroos bent gevallen en om redenen die de Heer slechts kent niet de fiets gepakt hebt, noem ik wel een reden.
Bezie de mens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:15 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Leen van Frisia....
Je maakt alhier geen d/t-fout.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef kLowJow het volgende:
Vaak zijn het de users die zichzelf het meest Hollands vinden die zulke spelfouten maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je maakt alhier geen d/t-fout.
Jij bent geintegreerd.
Natuurlijk! Die kan ik dan dus ook niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vaak zijn het de users die zichzelf het meest Hollands vinden die zulke spelfouten maken.
Kijk jij naar de Winterspelen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef kLowJow het volgende:
quote:Ik wilde dat ik alle schurken die deze vrede gesloten hebben, de nek kon laten breken
Winnie de Jong!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:32 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Fahren! Fahren! SCHNELLER!!!!!
Onjuist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je maakt alhier geen d/t-fout.
Jij bent geintegreerd.
quote:Russinnen: ’te groot en te sterk’
TURIJN – Russische vrouwen zijn te groot voor kunstrijden. Zij zijn geschikt voor het aanleggen van spoorlijnen in Siberië. Deze uitspraken kwamen gisteren in Turijn uit de mond van Aleksei Misjin, de trainer van de Russische kunstrijders en ook de coach van de fabuleuze nieuwe olympische kampioen Jevgeni Ploesjenko. Russen hebben de laatste vier olympiades het artistieke schaatsen gedomineerd met vier keer goud.
De Russische vrouwen daarentegen blonken niet uit. Misjin beantwoordde een vraag daarover. „Te groot en te sterk“, zei hij, „geschikt voor de bouw van spoorlijnen in Siberië bijvoorbeeld.“
Nee, nee.quote:
Geen FOK-user dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, nee.
Dat je McC noemt is eigenlijk heel fout, maar zodra hij 24 is zou ik de vergelijking misschien wel kunnen waarderen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:32 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Fahren! Fahren! SCHNELLER!!!!!
Oh ja, het is extase!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je zou dat maar in bed hebben liggen.
Heel goed.quote:
Valt eigenlijk wel mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
weer een hoop tijd verkwist
Een schouderklopje met de opmerking: "Nice try kid."quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee.
Ik kreeg wel een paternaliserende "Dank voor je sollicitatie, je was zeker niet ongeschikt, maar we hadden iemand met meer ervaring gevonden". Een échte UD dus...
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef George-Butters het volgende:
Ik ga maar s inpakken voor de verhuizing.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Een schouderklopje met de opmerking: "Nice try kid."
tien meter lopen naar 4 kroegen en 5 minuten naar de Vismarkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nieuwe Blekerstraat, Groningen, Nederland.
Groningen, daar heb ik ook gewoond!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nieuwe Blekerstraat, Groningen, Nederland.
Schilderswijk, bij de Westerhaven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Groningen, daar heb ik ook gewoond!
In welke wijk is dat?
Oee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Schilderswijk, bij de Westerhaven.
Kaasmarktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oee.
Ik woonde in het zuiden van het centrum, Kaasmarkt.
Groningen is geweldig. Ik mis het...
Jawel, bij het Zuiderdiep, het politiebureau daar. Het verlengde van de Oosterstraat heet Kaasmarkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kaasmarkt
Ik woon al 8 jaar in Groningen, maar een Kaasmarkt is er niet....
Waar? Je PR is niet goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:47 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb 3 hotels op A-kerkhof
Da's lawaaiig, drie keer per week de draaimolen...quote:en 2 huizen op de Heerenstraat.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jawel, bij het Zuiderdiep, het politiebureau daar. Het verlengde van de Oosterstraat heet Kaasmarkt.
Nee, hoor, dat ding heet de Kaasmarkt. Zo noemden wij 'm althans altijd. Het was vroeger de overslagplaats van kazen uit het zuiden, die werden gekocht met het geld van verkochte vissen uit het noorden op (dat raad je nooit) de Vismarkt. Of noem jij die Priedliemarkt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]Je bedoelt de Rademarkt, meiske.
Ik heb de kaart van Groningen erbij gepakt, maar niemand heeft jouw benaming overgenomenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat ding heet de Kaasmarkt. Zo noemden wij 'm althans altijd. Het was vroeger de overslagplaats van kazen uit het zuiden, die werden gekocht met het geld van verkochte vissen uit het noorden op (dat raad je nooit) de Vismarkt. Of noem jij die Priedliemarkt?![]()
Groningen leverde nooit echt veel op.Ze stonden altijd in Utrecht of Leiden...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:52 schreef RichardQuest het volgende:
Vlakbij het A-kerkhof mag je vrij parkeren.
1998-2004.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb de kaart van Groningen erbij gepakt, maar niemand heeft jouw benaming overgenomen
Maakt ook niet uit.
Wanneer heb je er gewoond?
Leiden? 's Gravenhage denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Groningen leverde nooit echt veel op.Ze stonden altijd in Utrecht of Leiden...
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Leiden? 's Gravenhage denk ik.
Hoe staat het met de beschavingen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef Monidique het volgende:
Hallo.
Technische Bedrijfswetenschappen met extra specialisatie in het ontwerpen van productie systemen, Psychologie en Docent opleiding Economie en Management en Organisatie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Klassieke Talen, Geschiedenis, Mediaevistiek, Nedelands en Kunstgeschiedenis.
Jij?
Ook in Groningen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Technische Bedrijfswetenschappen met extra specialisatie in het ontwerpen van productie systemen, Psychologie en Docent opleiding Economie en Management en Organisatie.
Serieus?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:04 schreef George-Butters het volgende:
Je hebt een keer een foto van je geplaatst en toen kwam je hoofd me al verdomd bekend voor.
Egypte moet vallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe staat het met de beschavingen?
Ja,maar tussendoor wel op andere plekken gewoond. 1998 Enschede en, 2003 en begin 2004 in Utrecht.quote:
Heb je ook enig idee waarvan je me zou kunnen kennen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja,maar tussen door wel op andere plekken gewoond. 1998 Enschede en, 2003 en begin 2004 in Utrecht.
Nee, maar Groningen is niet zo groot. Zal wel iets met stappen te maken hebben ofzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee waarvan je me zou kunnen kennen?
Waar stapte jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee, maar Groningen is niet zo groot. Zal wel iets met stappen te maken hebben ofzo.
Jij leert een beroep. Jij gaat naar school. Vieze HBOerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:12 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Oh ja? Wat studeer je?
- Joaaaah, scriptie bezig
Et tu, Quest?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:12 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Oh ja? Wat studeer je?
- Joaaaah, scriptie bezig
Jij stond zeker op de museumbrug, Socialistische blaadjes te verkopenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar stapte jij?
Was je nog matschappelijk, bestuurlijk of politiek actief?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij stond zeker op de museumbrug, Socialistische blaadjes te verkopen
Het is niet minder hoor. Er moeten altijd mensen zijn die orders uitvoeren...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat Bassie zegt, en het lijkt soms wel een jongensschool.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van mij. Op andere dagen had deze opmerking je minstens twee vingers gekost.
HBO a gogo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag naar Burgers Zoo geweest voor de startdag van Milieu- en natuurwetenschappen.
joh, je deed toch ict, zelfkastijder?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat Bassie zegt, en het lijkt soms wel een jongensschool.
Een studentenvereniging?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zat jij bij een vereniging?
He ik probeer je een beetje te plaatsen. Je zoekt eerst uitersten op en dan werk je langzaam naar het midden toe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een studentenvereniging?
Nee, man.![]()
Oh wacht, ik was geloof ik erelid van Bernlef.
Mwa, niet helemaal ICT, bedrijfskundige informatica.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
joh, je deed toch ict, zelfkastijder?![]()
En van die immens wollige Groninger Studentenbond. Dat dan weer wel, je wèèt toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een studentenvereniging?
Nee, man.![]()
Oh wacht, ik was geloof ik erelid van Bernlef.
da's nog een graadje erger inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mwa, niet helemaal ICT, bedrijfskundige informatica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |