quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:30 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Marokkaanse jongens in een winkelcentrum in de Dordtse Wielwijk. „We doen hier niets verkeerd. Als we geeneens meer mogen lachen...” (Foto NRC Handelsblad, Rien Zilvold)
Dat zeg ik ook niet. De media zijn machtiger dan goed voor ze is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Die kiddo's doen meestal ik niets verkeerd overigens.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. De media is machtiger dan goed voor ze is.
Ze hebben wel anders op de ruiten gebonkt bij de streetdancemeisjes èn de soep opgegeten van de ambtenaren....tijd voor een enkeltje Guantanamo Bay!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
Hassan: „Ik ben super geïntegreerd. Alleen zien jullie dat niet.”
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:15 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Leen van Frisia....
Leven op droog brood, water en spinnen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze hebben wel anders op de ruiten gebonkt bij de streetdancemeisjes èn de soep opgegeten van de ambtenaren....tijd voor een enkeltje Guantanamo Bay!
Zelfs onder de Mocro's ben jij een paria?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben nooit geïntegreerd en eenieder die iets anders beweert beledigt mij.
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef Monidique het volgende:
Ja, nou, vijf kilometer zeiknat naar huis lopen omdat je in een sloot vol met kroos bent gevallen en om redenen die de Heer slechts kent niet de fiets gepakt hebt, noem ik wel een reden.
Bezie de mens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:15 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Leen van Frisia....
Je maakt alhier geen d/t-fout.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef kLowJow het volgende:
Vaak zijn het de users die zichzelf het meest Hollands vinden die zulke spelfouten maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je maakt alhier geen d/t-fout.
Jij bent geintegreerd.
Natuurlijk! Die kan ik dan dus ook niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vaak zijn het de users die zichzelf het meest Hollands vinden die zulke spelfouten maken.
Kijk jij naar de Winterspelen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:11 schreef kLowJow het volgende:
quote:Ik wilde dat ik alle schurken die deze vrede gesloten hebben, de nek kon laten breken
Winnie de Jong!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:32 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Fahren! Fahren! SCHNELLER!!!!!
Onjuist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je maakt alhier geen d/t-fout.
Jij bent geintegreerd.
quote:Russinnen: ’te groot en te sterk’
TURIJN – Russische vrouwen zijn te groot voor kunstrijden. Zij zijn geschikt voor het aanleggen van spoorlijnen in Siberië. Deze uitspraken kwamen gisteren in Turijn uit de mond van Aleksei Misjin, de trainer van de Russische kunstrijders en ook de coach van de fabuleuze nieuwe olympische kampioen Jevgeni Ploesjenko. Russen hebben de laatste vier olympiades het artistieke schaatsen gedomineerd met vier keer goud.
De Russische vrouwen daarentegen blonken niet uit. Misjin beantwoordde een vraag daarover. „Te groot en te sterk“, zei hij, „geschikt voor de bouw van spoorlijnen in Siberië bijvoorbeeld.“
Nee, nee.quote:
Geen FOK-user dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, nee.
Dat je McC noemt is eigenlijk heel fout, maar zodra hij 24 is zou ik de vergelijking misschien wel kunnen waarderen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:32 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Fahren! Fahren! SCHNELLER!!!!!
Oh ja, het is extase!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je zou dat maar in bed hebben liggen.
Heel goed.quote:
Valt eigenlijk wel mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
weer een hoop tijd verkwist
Een schouderklopje met de opmerking: "Nice try kid."quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee.
Ik kreeg wel een paternaliserende "Dank voor je sollicitatie, je was zeker niet ongeschikt, maar we hadden iemand met meer ervaring gevonden". Een échte UD dus...
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef George-Butters het volgende:
Ik ga maar s inpakken voor de verhuizing.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Een schouderklopje met de opmerking: "Nice try kid."
tien meter lopen naar 4 kroegen en 5 minuten naar de Vismarkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nieuwe Blekerstraat, Groningen, Nederland.
Groningen, daar heb ik ook gewoond!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nieuwe Blekerstraat, Groningen, Nederland.
Schilderswijk, bij de Westerhaven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Groningen, daar heb ik ook gewoond!
In welke wijk is dat?
Oee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Schilderswijk, bij de Westerhaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |