quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef MrX1982 het volgende:
die verschrikkelijke stand-up "comedians".
quote:
Om allen kan ik lachen.quote:
Hoe heten die klompendragers van jou eigenlijk, Bas?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Coen is daar een gevleugelde naam.
Dat moet je mij eens leren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Om allen kan ik lachen.
mod worden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat moet je mij eens leren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar was ik bij hun optreden, tijdens dit nummer heb ik mijn eerste crowdsurfervaring mét dronkenschap opgedaan. Hemels.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Godtering, ik mot echt die cd weer s opzetten 14.gif
doe ik toch ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik verplicht CIVven.
Nee, dank je. Als ik omhoogkruip in status, wil ik wel meer met hem kunnen doen dan hem tot persona non grata maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
doe ik toch ook nietJe kan Bluesdude bannen als je dat wilt
![]()
daar wordt aan gewerkt, achter de schermenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dank je. Als ik omhoogkruip in status, wil ik wel meer met hem kunnen doen dan hem tot persona non grata maken.
Ik heb alleen maar dommec boeren in de klas die luisteren naar de naam: Marcel, Klaas, veel Remco's, Tjitske, Geertje Anna, Jorn, Fardou, Esther, Kim, Fatima, Idwer, Noortje, Hendrik, veel Sanders, Janneke, Rutger, Wietske, Afke, Marian, Brandon, Marrit, Sierd, Pytrik, Jentje, Femke, Arno, Patrick (ook veel), Romario, Jos, Willem, Pieter, Willem, Auke, BIliam, Thomas, Rients, Stefan, Alwin, Almer, Manon, Loesanne, Alexander, Sebastiaan, Jeremy, Tjisse, Luutzen (:r), Sjoerd Haije, Selma, Paulus-Yde, etc etcquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe heten die klompendragers van jou eigenlijk, Bas?
Waaraan precies?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
daar wordt aan gewerkt, achter de schermen
dat heet lekken, daar kunnen we natuurlijk niet aan beginnen, nu is het gitmo, straks is het weet ik veel watquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]Zoals in de film Road Trip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, das 1 vd weinige stoere negers op school.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:23 schreef RichardQuest het volgende:
RomarioWordt 'ie nou veel gepest?
Pas maar op, hij verkoopt wiet!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee man, das 1 vd weinige stoere negers op school.
Kereltje is 13 of 14. Veel indruk maakt dat niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pas maar op, hij verkoopt wiet!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeker vernoemd naar de plaats waar 'ie verwekt is?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom trek jij je dat aan? Heb je gelogen over je ware naam?
Het ergste wat 'ie kan doen is z'n petje ophouden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kereltje is 13 of 14. Veel indruk maakt dat niet.
Met alles, behalve mijn naam. O nee, zelfs daar mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Ben jij vroeger veel gepest op school?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het ergste wat 'ie kan doen is z'n petje ophouden.
Hij thuis problemen, jij op school. Onderwijs? Daar komen we samen wel uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat moet ik elke les weer vragen. Het liefst drie keer, en dan nog 2 keer vragen of ie recht wil zitten en dan 5 keer of ie nog van plan is vandaag iets te gaan doen.
Maar verder is het een aardige gast. Zal wel thuis problemen hebben.
Ik ken zijn echte naam, maar dat maakt ook niets uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:30 schreef MrX1982 het volgende:
www.onderwijs.nl/bas
Ik dacht dat elke docent een pagina had daar.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat moet ik elke les weer vragen. Het liefst drie keer, en dan nog 2 keer vragen of ie recht wil zitten en dan 5 keer of ie nog van plan is vandaag iets te gaan doen.
Maar verder is het een aardige gast. Zal wel thuis problemen hebben.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:32 schreef Monidique het volgende:
Zo! Dat is spannend. En dan een crash!
jij zegt hetquote:
Eigenlijk moet je het zelf gewoon niet meer doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Eigenlijk moesten ze die optie ongedaan maken.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee, Extra Gaskracht?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het zelf gewoon niet meer doen.![]()
Je hebt het wel over een coalitiegenoot, lul.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee, Extra Gaskracht?
Nou, grappigenamenmaker, het was mijn civ die crashte.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee, Extra Gaskracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |