Welke andere?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:55 schreef Manu82 het volgende:
in andere verder was te laat
En of! Ik heb een goede aan de haak geslagen. Hij kan alles en doet alles (en meer) wat mijn moeder ook kan en doetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
MelkeHoe was het? Heb je lekker gegeten?
Nee johquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:55 schreef Manu82 het volgende:
in andere verder was te laat
Heeft 'ie nog broers?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:56 schreef melke het volgende:
[..]
En of! Ik heb een goede aan de haak geslagen. Hij kan alles en doet alles (en meer) wat mijn moeder ook kan en doetPerfect dus wat een man betreft
Daarbij is het ook nog eens een schatje, wat wil je dan nog meer!
wat doe je dan alweer thuisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:56 schreef melke het volgende:
[..]
En of! Ik heb een goede aan de haak geslagen. Hij kan alles en doet alles (en meer) wat mijn moeder ook kan en doetPerfect dus wat een man betreft
Daarbij is het ook nog eens een schatje, wat wil je dan nog meer!
Slapen.. Op een of andere manier vind ik het nog wat raar om bij hem te blijven slapenquote:
Logischquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef melke het volgende:
[..]
Slapen.. Op een of andere manier vind ik het nog wat raar om bij hem te blijven slapen![]()
maakt niet uit, geeft alleen maar aan dat het goed zit denk ik dan, dat slapen komt vanzelf welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef melke het volgende:
[..]
Slapen.. Op een of andere manier vind ik het nog wat raar om bij hem te blijven slapen![]()
Nee die was niet eerder. Die was foutquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef Manu82 het volgende:
zullen we gewoon naar [HBB SC 370] Met een struinende kliko de nacht in....
gaan, hij was eerder
Ja is dat logisch? Ik dacht dat dat nogal iets aparts/raars was.. Soms denk ik dat haast alle meisjes gewoon alles in een keer doen. Kussen, rommelen, blijven slapen, etc.. Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde. Een moeilijke dusquote:
Dat is een oud topic, deze is prima wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef Manu82 het volgende:
zullen we gewoon naar [HBB SC 370] Met een struinende kliko de nacht in....
gaan, hij was eerder
okee, ik hou het allemaal niet bijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is een oud topic, deze is prima wat mij betreft![]()
Het valt ook niet meer meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee, ik hou het allemaal niet bij
Voor mijn gevoel wel, hoor, ik heb dat nooit gedaan. Misschien was ik ook wel moeilijk dan, nooit klachten gehad overigensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ja is dat logisch? Ik dacht dat dat nogal iets aparts/raars was.. Soms denk ik dat haast alle meisjes gewoon alles in een keer doen. Kussen, rommelen, blijven slapen, etc.. Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde. Een moeilijke dus![]()
Zitten voor de bluess is ook mooi!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Helmerstraat maakt me altijd aan het huilen. zo mooi en zo reeeel. Daarna mooi liedje en je kan me opvegen![]()
Ik doe wat voor mijn gevoel goed is. Jongens zijn volgens mij altijd sneller in zulke dingen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, hoor, ik heb dat nooit gedaan. Misschien was ik ook wel moeilijk dan, nooit klachten gehad overigens![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doe wat voor mijn gevoel goed is. Jongens zijn volgens mij altijd sneller in zulke dingen..
Niet altijd en niet alle jongens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doe wat voor mijn gevoel goed is. Jongens zijn volgens mij altijd sneller in zulke dingen..
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:06 schreef melke het volgende:
[..]
Hee hallo kijk mij eens het gras zien groeien .... geweldig stuk de beatles en de burenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten voor de bluess is ook mooi!
Nee dat is waar, maar volgens mij de meeste toch wel. Ik heb nog nooit een jongen leren kennen die zei nee ff rustig aan of iets in die trendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Niet altijd en niet alle jongens.![]()
voor mij ook relatief niet, maar vind het toch een mooi liedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee hallo kijk mij eens het gras zien groeien .... geweldig stuk de beatles en de buren![]()
zitten voor de bleus is niet zo fijn herinnering![]()
Ik ook niet, maak mezelf al gek genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Valt wel mee overigens, het is maar net wat je zelf aangeeft. Gewoon stoppen is bij 99 % gewoon helemaal OK. Meiden gaan vaak zelf over de grens om aardig, mooi of leuk gevonden te worden terwijl jongens ze vaak gewoon al aardig, mooi en leuk vinden. Meiden of vrouwen maken elkaar gek en daar doe ik dus niet aan mee![]()
Dan val je waarschijnlijk voor de zelfde types.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:12 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar volgens mij de meeste toch wel. Ik heb nog nooit een jongen leren kennen die zei nee ff rustig aan of iets in die trend![]()
Niet doen............jawel, ik kop hem gewoon inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maak mezelf al gek genoeg![]()
Hoe dan ook zijn ze de beste song writers ooitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voor mij ook relatief niet, maar vind het toch een mooi lied
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maak mezelf al gek genoeg![]()
Nee best wel verschillende jongens. Qua uiterlijk maar ook qua innerlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dan val je waarschijnlijk voor de zelfde types.![]()
Als het maar niet Esmee isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:15 schreef Manu82 het volgende:
Klopt trouwens geen fuck van wat ik net zei want ik bedoelde een ander liedje
Dies mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:13 schreef newsman het volgende:
Seal-Kiss bye the Rose
doet me denken aan een ander liedjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:14 schreef Sjet het volgende:
Black Crows - She talks to angels
nee, maar die is ook met whiskey en hij zing de bluess, maar weet de titel niet meerquote:
Slaap lekker, kanjerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Slaap Lekker ik ga naar bed allemaal, tot ergens morgen middag
Das wel zitten voor de buesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar die is ook met whiskey en hij zing de bluess, maar weet de titel niet meer
slaap lekker, en niet gaan lopen hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Weltrusten Newsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Dizzy komt tiequote:
dr zit nog gewoon een snorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Sjet, valt er nog een avatar van te maken?
Ja daarvoor moet ik me elke dag scherenquote:
Dat dacht ik dus ookquote:
of iedereen is caps aan het maken van je of iedereen is achterovergeslagen, maar je eet wel goed bij Yolande hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Henk is de kok bij ons thuis, ik kook niet, ik was alleen alles af.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
of iedereen is caps aan het maken van je of iedereen is achterovergeslagen, maar je eet wel goed bij Yolande he![]()
![]()
Das niet van 1 dagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja daarvoor moet ik me elke dag scheren![]()
je snor zou weg zijn en dan ook helemaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Jij doet draadjes vlees maken als bloemkolen zegt HenkJ letterlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk is de kok bij ons thuis, ik kook niet, ik was alleen alles af.
Die van de Black Crows is echt schitterend!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
doet me denken aan een ander liedje
Walk like a angel, talk like a angel![]()
Oke 2 dagen maar, als ik hem helemaal kaal maak wat ik liever aan vrouwen vraag, dan zie ik er nog jonger uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das niet van 1 dag![]()
STEREO, waar ben je, er kan gevlochten worden![]()
Draadjesvlees en erwtensoep is het enige wat ik goed kan koken voor de rest doet Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij doet draadjes vlees maken als bloemkolen zegt HenkJ letterlijk![]()
Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Je hebt hem weggejaagd, Vixen from Hellquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ja 3 op een rij
Slaap lekker Newsmanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Inderdaad maar, Ik heb ook mijn trotsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uiteraard!
Maar deze is niet met zonder snor![]()
Ik heb hem liever met deze snorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je snor zou weg zijn en dan ook helemaal![]()
Draadjes kan ik ook hoor maar Arliator snap niet dat het zo lang op moet staanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Draadjesvlees en erwtensoep is het enige wat ik goed kan koken voor de rest doet Henk![]()
![]()
lekker maar niets nieuwsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hebt hem weggejaagd, Vixen from Hell![]()
Wie is Hij dan welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Draadjes kan ik ook hoor maar Arliator snap niet dat het zo lang op moet staanleg het Hem maar eens uit
![]()
Broertje is het weer zo laat? nee toch, je bent extra vroeg opgestaan om mij te pesten , toch???quote:
Môgge Sjet, hmm koffie lekker.quote:
Scheer foutje met de tondeusequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:33 schreef melke het volgende:
Misschien is deze vraag al gesteld maar waarom heb je je snor er eigenlijk afgehaald Henk?
Ik durf hem dat niet uit te leggen Arliator is toch al zo verlegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Draadjes kan ik ook hoor maar Arliator snap niet dat het zo lang op moet staanleg het Hem maar eens uit
![]()
O, nee, hehquote:
Goedemorgen zusje, helaas het is weer zo laat en ik ben zelfs iets later als normaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Broertje is het weer zo laat? nee toch, je bent extra vroeg opgestaan om mij te pesten , toch???
zitten voor de bues , klem zuipen en de blues niet krijgen ..... that sucksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:33 schreef Manu82 het volgende:
Dizzy, wat is dat liedje nou, met dat ie thuis zit en nog een fles wijn en wodka heeft enzo?
The early bird.......quote:
Môgge Henk.quote:
nee, misschien heb ik de verkeerde voor me, ga het even opzoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zitten voor de bues , klem zuipen en de blues niet krijgen ..... that sucks![]()
Goedemorgen melke, uitstekend geslapen dank je.quote:
Nee dat kan niet de hele nachtploeg is hier nog en normaal zijn we toch bijna allemaal al aan het slapen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:35 schreef Muerte het volgende:
[..]
Goedemorgen zusje, helaas het is weer zo laat en ik ben zelfs iets later als normaal.![]()
Dan in het ongewisse laten tot Hij er wel alles en dan ook alles naleestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik durf hem dat niet uit te leggen Arliator is toch al zo verlegen.![]()
![]()
Oops.. Laat je hem ook weer groeien of bevalt je het snorloosleven wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scheer foutje met de tondeuse![]()
Ja maar dat gebeurt toch nooit, terug lezen is niet coolquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan in het ongewisse latten tot Hij wel alles en dan ook alles naleest![]()
Môgge Morwen, zou wel willen maar helaas, het kan niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
O, nee, hehZo laat alweer, muerte ga eens gewoon terug naar bed
![]()
Moggûh![]()
Vrij vertaald, denken dat je gaat wippen, lekker drankje, en dan niet wippen, dat is jammerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zitten voor de bues , klem zuipen en de blues niet krijgen ..... that sucks![]()
quote:
Neil Diamond?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb hem,
Maar niet op deze pc,
Ergens zingt een zanger
Tussen Brussel en Parijs?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:39 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb hem,
Maar niet op deze pc,
Ergens zingt een zanger
Dan ben je stiekem ook een acda en dinges aanhangerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Vrij vertaald, denken dat je gaat wippen, lekker drankje, en dan niet wippen, dat is jammer![]()
![]()
Knap, scheelt weer een dag scheren want het wordt wel schraal ervanquote:
Ik kijk wel echt uit naar de foto die Yolande nog gaat makenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Knap, scheelt weer een dag scheren want het wordt wel schraal ervan![]()
Dan ben ik meer een geheime Acda en de dinges derde, ik kijk er nooit naar en weet niet eens wat ze doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan ben je stiekem ook een acda en dinges aanhanger
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:47 schreef Yolande het volgende:
voor de ochtendploeg http://www.filedump.nl/plaatjes/koffie12.jpg en voor de nachtploeg http://www.filedump.nl/plaatjes/biertje1.jpg
Mooi, Manuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:46 schreef Manu82 het volgende:
*knip
Welterusten Sjet, hup op bed jij en ik ben heel erg wakker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef Sjet het volgende:
Ik ga slapen mensen![]()
![]()
Trusten voor wie nog gaat slapen.....
Muerte werk ze![goed wakker worden
]
Manu, ik hoop dat je snel je telefoontje krijgt. En dan met goed nieuws uiteraard!
Bye allemaal![]()
Truste Sjet en weer een dikke knuffel voor je van onsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef Sjet het volgende:
Ik ga slapen mensen![]()
![]()
]
Manu, ik hoop dat je snel je telefoontje krijgt. En dan met goed nieuws uiteraard!
Bye allemaal![]()
Dank Muertequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Welterusten Sjet, hup op bed jij en ik ben heel erg wakker.![]()
Verder als deze foto gaat de snor er niet af, veels te koudquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:45 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik kijk wel echt uit naar de foto die Yolande nog gaat maken![]()
Slaap lekker, Sjetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef Sjet het volgende:
Ik ga slapen mensen![]()
![]()
]
Bye allemaal![]()
Kijk, dat hoor ik nou graagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Sjet![]()
![]()
![]()
Ik ga met je mee![]()
![]()
![]()
Ksst, vort, op bed jij!!quote:
Ja ik dacht een lekker onbijtje gaat er wel in , maar wist niet of je haast had en dit is net wat je dan nodig had.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lekker, dank je wel Yolande.![]()
Welterusten Morwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Sjet![]()
![]()
![]()
Ik ga met je mee![]()
![]()
![]()
trusten Morwen. tot morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Sjet![]()
![]()
![]()
Ik ga met je mee![]()
![]()
![]()
Koffie is altijd lekker en straks op het CS Rotterdam neem ik er nog 1, want ik moet 's ochtends altijd even een minuut of 10 op mijn trein wachten, net genoeg tijd voor een bakkie en een peukie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:52 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja ik dacht een lekker onbijtje gaat er wel in , maar wist niet of je haast had en dit is net wat je dan nodig had.![]()
Zie je er zijn nog wel tevreden reizigers, als je maar je tijd neemtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Koffie is altijd lekker en straks op het CS Rotterdam neem ik er nog 1, want ik moet 's ochtends altijd even een minuut of 10 op mijn trein wachten, net genoeg tijd voor een bakkie en een peukie.![]()
Zo is het maar net Henk, maar nu ben ik echt weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zie je er zijn nog wel tevreden reizigers, als je maar je tijd neemt![]()
![]()
![]()
Wel het peukie bij de paal roken, ander kost het je geld gezeik altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Koffie is altijd lekker en straks op het CS Rotterdam neem ik er nog 1, want ik moet 's ochtends altijd even een minuut of 10 op mijn trein wachten, net genoeg tijd voor een bakkie en een peukie.![]()
Ik relpy even de laatste, hij zit er al 35 jaar.quote:
Perron 4 in de buurt van vlaggetje 17 van de Thalys, daar kan je me vinden een paar minuten voor 7.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Wel het peukie bij de paal roken, ander kost het je geld gezeik altijd
Nee, dan willen alle vrouwen gelijk zoenen met hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:56 schreef Manu82 het volgende:
Hey Henk je kunt toch wel voor 1 dag je snor er compleet afscheren?
Te vroeg voor me. werk ze broertje tot morgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 06:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Perron 4 in de buurt van vlaggetje 17 van de Thalys, daar kan je me vinden een paar minuten voor 7.![]()
![]()
truste manuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 06:09 schreef Manu82 het volgende:
En ik ga m'n bed ook even opzoeken, ga over een paar uur weer proberen om worm uit z'n bed te schoppen en daarna snaptnix
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:17 schreef Manu82 het volgende:
nouja, alles wat ik doe is toch wel leuk
het is toegestaan om nu Worm uit z'n bed te schoppen en over een half uur Snaptnizquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:29 schreef frizti het volgende:
De ochtendploeg wil maar niet wakker worden geloof ik.
succes met het maken van de jurken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:31 schreef MissJ. het volgende:
Manuje spotte me goed maar was wat druk hier met koters die naar school moesten.
Goedemorgen en meteen weer tot ziens....moet een dagje achter de naaimachine om carnavalsjurken te maken. [afbeelding]
Ik ben zooooocreatief. (onder dwang)
we zien ze wel aan komen waaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is toegestaan om nu Worm uit z'n bed te schoppen en over een half uur Snaptniz
naaise, ik ga zo maar weer eens in bed liggen geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:31 schreef MissJ. het volgende:
Manuje spotte me goed maar was wat druk hier met koters die naar school moesten.
Goedemorgen en meteen weer tot ziens....moet een dagje achter de naaimachine om carnavalsjurken te maken. [afbeelding]
Ik ben zooooocreatief. (onder dwang)
slapen is voorr voor ,ahc ik val bijna in slap deenk ik hebe rr evven geen zin meer in moet nu echt weer probren te slapenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:34 schreef frizti het volgende:
[..]
we zien ze wel aan komen waaien.
ik er hou er niet zo van om mensen ruw uit hun nachtrust te halen.![]()
slaap ze.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
slapen is voorr voor ,ahc ik val bijna in slap deenk ik hebe rr evven geen zin meer in moet nu echt weer probren te slapen
krijg zo antwoord en voor de rest staat alles eeen eind terug, sorrry, bedankt voor je interessequote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:35 schreef frizti het volgende:
Hoe was je sollicitatie verlopen eigenlijk Manu?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
het is toegestaan om nu Worm uit z'n bed te schoppen en over een half uur Snaptniz
helemaal mooi ga je slapen en je probeert iedereen eerst wakker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
krijg zo antwoord en voor de rest staat alles eeen eind terug, sorrry, bedankt voor je interesseik moet slapen en ben weg
Morguhquote:
Geen idee, wormpje was ff hier.quote:
Nee, het is weer een dooie boel.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef frizti het volgende:
[..]
Nee, het is weer een dooie boel.
Zowel op de streams als hier.
Zou kunnen, maar je hebt er de kracht niet voor zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:51 schreef teamlead het volgende:
[..]tsja.. ik zou nu natuurlijk kunnen gaan poetsen... tijd nuttig besteden enzo.....
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef frizti het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar je hebt er de kracht niet voor zeker?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]ik heb een sociale dag vandaag... wil jou niet alleen laten
yup, wordt een saaie dag vandaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef teamlead het volgende:nah.. topdag zo.. de OS is vandaag ook al enorm boeiend... met langlaufen en curling
de OS worden pas rond 5 uur leuk... skeleton Heren...quote:
staat niks op het programma in HBB.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
de OS worden pas rond 5 uur leuk... skeleton Heren...
maar HBB gaat niks worden vandaag vrees ik
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef frizti het volgende:
[..]
staat niks op het programma in HBB.
vanavond wel zangles hoorde ik Annelies zeggen voor de italiaanse avond.![]()
Ik hoef ook geen gehoorbeschadiging nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik de streams aan ga zetten voor zangles.....
ik ben nog niet helemaal hersteld van de BB5-karaokeopdracht...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen gehoorbeschadiging nee.![]()
En waar was ie om 9 uur... Lag ie zelf op z'n bedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
morguh schatje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En waar was ie om 9 uur... Lag ie zelf op z'n bed![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En waar was ie om 9 uur... Lag ie zelf op z'n bed![]()
Uitgekeken op het poetskanaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef Snaptnix het volgende:
Wat is het weer stil zeg..... Waar is iedereen de laatste dagen toch?
Mot eerlijk zeggen heb de streams vanmorgen ook nog niet aangehad.quote:
je mist ook niksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mot eerlijk zeggen heb de streams vanmorgen ook nog niet aangehad.
Op deze manier probeert ze ons weer naar de TV te laten kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
je mist ook niks
Het lijkt erop dat Hummie van de internetters af wil...
Op deze manier kijk ik juist helemaal niet naar de tvquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op deze manier probeert ze ons weer naar de TV te laten kijken.
Maar dat doet Regenworm niet want mijn TV is niet Kliko proef.
Moeten ze zelf weten ik kijk niet meer naar de afleveringen op deze manier iigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef frizti het volgende:
Op deze manier kunnen ze de waarheid lekker verdraaien op de tv.
Ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten ik kijk niet meer naar de afleveringen op deze manier iig![]()
Hoi BSOLquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo allemaal LEL (Loopt Even Langs)![]()
Het is zo saai, dat ik het niet kan opbrengen nog veel te kijken. Als er iets gaat gebeuren kom ik wel weer terug.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo allemaal LEL (Loopt Even Langs)![]()
Het is zo saai, dat ik het niet kan opbrengen nog veel te kijken. Als er iets gaat gebeuren kom ik wel weer terug.
Vreemd het doel is toch zoveel mogelijk geld voor MM binnen te halen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef frizti het volgende:
Op deze manier kunnen ze de waarheid lekker verdraaien op de tv.
Nee zat nog niet eens aan de 100 posts gisteren, was een erg vreemde gewaarwording ineensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef frizti het volgende:
Op deze manier komen we helemaal niet meer in de dag top 10.
Yup, maar daar hebben we t gisteren ook al overgehadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreemd het doel is toch zoveel mogelijk geld voor MM binnen te halen.
Door het verdraaien van feiten straalt HBB niks positief uit.
Er is er geen vertrouwen van mogelijke sponsors om mee te werken.
Hierdoor loopt alles in de soep en dit is de schuld van de redactie.
Misschien erg hard maar het is gewoon zo de redactie zit te veel op de BB lijn i.p.v.. de HBB lijn.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
nummer 4... KWARTET!!!!!!!![]()
Sorry, word hier een beetje melig van geloof ik![]()
Hoi Bongetjequote:
Klopt helemaal maar het is wel de oorzaak dat het nu zo vreselijk saai isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yup, maar daar hebben we t gisteren ook al overgehad![]()
Met Bongetje is allesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Bongetje![]()
![]()
Alles goed met Bongetje vandaag?
Hej wormpjequote:
Met mij is ook alles goed hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met Bongetje is alles
Dus goed ja
En hoe is het met Snappie vandaag dan?
Zit overdag nooit naar de streams te kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej wormpje![]()
Ik kom even het topic wat nieuw leven inblazen want op de streams is het knettersaai
Dat kan het topic wel gebruiken inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kom even het topic wat nieuw leven inblazen want op de streams is het knettersaai
Nog ff en HBB gaat mss wel dicht bij gebrek aan postsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat kan het topic wel gebruiken inderdaad![]()
Dat op zich zou niet eens erg hoeven zijn, als ze leuke gesprekken zouden hebben ofzo... Maar de hoteliers hebben t eecht gehad door het hele gedoe van de redactie zo lijkt het. Maakt het er allemaal niet echt leuker op om naar te kijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit overdag nooit naar de streams te kijken.
Trouwens vanavond hoeven we de streams ook niet aan te zetten.
Er staat helemaal niks geplaned![]()
![]()
Zolang de nachtploeg nog gewoon doorrammelt hoeven we daar niet bang voor te zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog ff en HBB gaat mss wel dicht bij gebrek aan posts![]()
Maar daar gaan we gevoegelijk en hopelijk maar niet van uit![]()
![]()
Het gaat bij mij nu ook niet meer zo snel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee zat nog niet eens aan de 100 posts gisteren, was een erg vreemde gewaarwording ineens![]()
Ik ga er niet vanuit en denk ook niet dat ze het durven na de reactie op de sluiting van BB5 topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog ff en HBB gaat mss wel dicht bij gebrek aan posts![]()
Maar daar gaan we gevoegelijk en hopelijk maar niet van uit![]()
![]()
Tot straksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef frizti het volgende:
Ik ga boodschappen, voor ik helemaal indommel.
Tot straks.![]()
En dan draait de regie het weer te laat weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat op zich zou niet eens erg hoeven zijn, als ze leuke gesprekken zouden hebben ofzo... Maar de hoteliers hebben t eecht gehad door het hele gedoe van de redactie zo lijkt het. Maakt het er allemaal niet echt leuker op om naar te kijken![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef frizti het volgende:
Tot straks.![]()
Tot straks friztiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef frizti het volgende:
Tot straks.![]()
Yep. Monique heeft vandaag ook eindelijk een dagje vrij. Omdat ze afglopen week tot hotelier van de week is verkozen. Ze komt pas morgen weer terug.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dan draait de regie het weer te laat weg.
Het is nu wachten of de boel echt gaat ontploffen.
En dat ze de handboek in de ring gooien en naar huis gaan.
Is Monique vandaag tijdelijk naar huis gegaan.?
Dat heeft Monique wel verdiend die heeft de afgelopen weken wel erg heel erg veel uren gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep. Monique heeft vandaag ook eindelijk een dagje vrij. Omdat ze afglopen week tot hotelier van de week is verkozen. Ze komt pas morgen weer terug.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
ik ga even wat nuttigs doen![]()
tot laters
Tot later TLquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef teamlead het volgende:
ik ga even wat nuttigs doen![]()
tot laters
Sja.. heb alleen zo'n vaag voorgevoel dat ze niet meer terug gaat komenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat heeft Monique wel verdiend die heeft de afgelopen weken wel erg heel erg veel uren gemaakt.![]()
![]()
Neeeeeee.... een HBB zonder Monnie is geen HBBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sja.. heb alleen zo'n vaag voorgevoel dat ze niet meer terug gaat komen![]()
Hahahaha dus nu goed uitgeslapen Talithaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
Ik kom even binnen vallen![]()
gisteravond 22.30 uur naar bed, vanochtend 7.30 m'n werk gebeld dat ik vrij neem,
weer naar bed gegaan en 11.30 uur pas opgestaan![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
Ik kom even binnen vallen![]()
gisteravond 22.30 uur naar bed, vanochtend 7.30 m'n werk gebeld dat ik vrij neem,
weer naar bed gegaan en 11.30 uur pas opgestaan![]()
Ha Bong... ja ze schakelen soms weg... en dan weer terug. Zit er 1 achter de knoppen die trigger happy isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
Masterlock (tuinstreams)
EDIT: en weer even terug
Hej FBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Bong... ja ze schakelen soms weg... en dan weer terug. Zit er 1 achter de knoppen die trigger happy is
Wees maar blij dat ik geen FA benquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej FB
Ze blocken de boel graag ja, net zoals hier soms stevig gebanned wordt![]()
![]()
Dat heb je als sommige mensen achter de knopjes zitten/staan
Daar ben je veel te lief voorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik geen FA ben![]()
Snappppieeeeeeeequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik ook weer.......
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha dus nu goed uitgeslapen Talitha
[slijmmodus] De 2 liefste Fok-mannen zijn aanwezigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook weleens gedaan hoor, mag eigenlijk niet...maarja doen zoveel mensen dus
Ik wil wel, maar m'n mannetje wil zich ook niet een klein beetje flexibel opstellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snappppieeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ferri en John gaan ook tussen het Speed daten zitten... dus Snappie en alle andere geintreseerden... grijp je kans![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
[slijmmodus] De 2 liefste Fok-mannen zijn aanwezig[/slijmmodus]
Ah...dus echt een ochtendmensquote:Ik was helemaal niet moe gisteravond, maar ben nu wel super uitgerust.
Uitslapen doe ik eigenlijk nooit: doordeweeks meestal 6.30 uur op en in het weekend rond 8.30 uur.
[verlegenmodus] Wie, wij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
[slijmmodus] De 2 liefste Fok-mannen zijn aanwezig[/slijmmodus]
Ik was helemaal niet moe gisteravond, maar ben nu wel super uitgerust.
Uitslapen doe ik eigenlijk nooit: doordeweeks meestal 6.30 uur op en in het weekend rond 8.30 uur.
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar m'n mannetje wil zich ook niet een klein beetje flexibel opstellen![]()
Dank jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuk moment, mooie caps![]()
Hoi Snappie![]()
Nee echt niet, ik barst van de energie de laatste weken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[schaammodus] Wie, wij?[/schaammodus]
Lekker toch... betekend dat je het nodig had.
Volgt je mannetje HBB ? Zo nee, wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar m'n mannetje wil zich ook niet een klein beetje flexibel opstellen![]()
Dat lijkt me knap lastig.... loop je over straat... ineens... plop...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik barst van de energie de laatste weken.
Misschien heb ik de slaapziekte![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat lijkt me knap lastig.... loop je over straat... ineens... plop...![]()
Ja precies, er zal maar net een botonnen bloembak staanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
En ook pijnlijk als je met je kopje zo op de tegels knalt
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tot later![]()
Ik ga even douchen [afbeelding]
Niet, maar wil best ouderwets zijn als dat beter uitkomtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahahahaha![]()
Raar hè? Dat is toch helemaal niet meer ala 2006?
whehehe.. zit wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgt je mannetje HBB ? Zo nee, wat niet weet wat niet deert![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet, maar wil best ouderwets zijn als dat beter uitkomt![]()
Staan ze nu al in de nachtstand danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:34 schreef Foreverblue het volgende:
De regie brengt tot 3x toe de klok in beeld... waarom weet ik ook niet.
Hoe lang zijn je armen danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zal ik je rug even afdrogen ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:59 schreef Talitha het volgende:
[afbeelding]
vreemde smilie![]()
4 op een rij![]()
We hebben lol, echt welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Talitha het volgende:
Tis weer een feestje hier [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |