morguh schatje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En waar was ie om 9 uur... Lag ie zelf op z'n bed![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En waar was ie om 9 uur... Lag ie zelf op z'n bed![]()
Uitgekeken op het poetskanaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:26 schreef Snaptnix het volgende:
Wat is het weer stil zeg..... Waar is iedereen de laatste dagen toch?
Mot eerlijk zeggen heb de streams vanmorgen ook nog niet aangehad.quote:
je mist ook niksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mot eerlijk zeggen heb de streams vanmorgen ook nog niet aangehad.
Op deze manier probeert ze ons weer naar de TV te laten kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
je mist ook niks
Het lijkt erop dat Hummie van de internetters af wil...
Op deze manier kijk ik juist helemaal niet naar de tvquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op deze manier probeert ze ons weer naar de TV te laten kijken.
Maar dat doet Regenworm niet want mijn TV is niet Kliko proef.
Moeten ze zelf weten ik kijk niet meer naar de afleveringen op deze manier iigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef frizti het volgende:
Op deze manier kunnen ze de waarheid lekker verdraaien op de tv.
Ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten ik kijk niet meer naar de afleveringen op deze manier iig![]()
Hoi BSOLquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo allemaal LEL (Loopt Even Langs)![]()
Het is zo saai, dat ik het niet kan opbrengen nog veel te kijken. Als er iets gaat gebeuren kom ik wel weer terug.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hallo allemaal LEL (Loopt Even Langs)![]()
Het is zo saai, dat ik het niet kan opbrengen nog veel te kijken. Als er iets gaat gebeuren kom ik wel weer terug.
Vreemd het doel is toch zoveel mogelijk geld voor MM binnen te halen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef frizti het volgende:
Op deze manier kunnen ze de waarheid lekker verdraaien op de tv.
Nee zat nog niet eens aan de 100 posts gisteren, was een erg vreemde gewaarwording ineensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef frizti het volgende:
Op deze manier komen we helemaal niet meer in de dag top 10.
Yup, maar daar hebben we t gisteren ook al overgehadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vreemd het doel is toch zoveel mogelijk geld voor MM binnen te halen.
Door het verdraaien van feiten straalt HBB niks positief uit.
Er is er geen vertrouwen van mogelijke sponsors om mee te werken.
Hierdoor loopt alles in de soep en dit is de schuld van de redactie.
Misschien erg hard maar het is gewoon zo de redactie zit te veel op de BB lijn i.p.v.. de HBB lijn.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
nummer 4... KWARTET!!!!!!!![]()
Sorry, word hier een beetje melig van geloof ik![]()
Hoi Bongetjequote:
Klopt helemaal maar het is wel de oorzaak dat het nu zo vreselijk saai isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yup, maar daar hebben we t gisteren ook al overgehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |