Hahahaha dus nu goed uitgeslapen Talithaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
Ik kom even binnen vallen![]()
gisteravond 22.30 uur naar bed, vanochtend 7.30 m'n werk gebeld dat ik vrij neem,
weer naar bed gegaan en 11.30 uur pas opgestaan![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef Talitha het volgende:
Ik kom even binnen vallen![]()
gisteravond 22.30 uur naar bed, vanochtend 7.30 m'n werk gebeld dat ik vrij neem,
weer naar bed gegaan en 11.30 uur pas opgestaan![]()
Ha Bong... ja ze schakelen soms weg... en dan weer terug. Zit er 1 achter de knoppen die trigger happy isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
Masterlock (tuinstreams)
EDIT: en weer even terug
Hej FBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Bong... ja ze schakelen soms weg... en dan weer terug. Zit er 1 achter de knoppen die trigger happy is
Wees maar blij dat ik geen FA benquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej FB
Ze blocken de boel graag ja, net zoals hier soms stevig gebanned wordt![]()
![]()
Dat heb je als sommige mensen achter de knopjes zitten/staan
Daar ben je veel te lief voorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik geen FA ben![]()
Snappppieeeeeeeequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik ook weer.......
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha dus nu goed uitgeslapen Talitha
[slijmmodus] De 2 liefste Fok-mannen zijn aanwezigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook weleens gedaan hoor, mag eigenlijk niet...maarja doen zoveel mensen dus
Ik wil wel, maar m'n mannetje wil zich ook niet een klein beetje flexibel opstellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Snappppieeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ferri en John gaan ook tussen het Speed daten zitten... dus Snappie en alle andere geintreseerden... grijp je kans![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
[slijmmodus] De 2 liefste Fok-mannen zijn aanwezig[/slijmmodus]
Ah...dus echt een ochtendmensquote:Ik was helemaal niet moe gisteravond, maar ben nu wel super uitgerust.
Uitslapen doe ik eigenlijk nooit: doordeweeks meestal 6.30 uur op en in het weekend rond 8.30 uur.
[verlegenmodus] Wie, wij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
[slijmmodus] De 2 liefste Fok-mannen zijn aanwezig[/slijmmodus]
Ik was helemaal niet moe gisteravond, maar ben nu wel super uitgerust.
Uitslapen doe ik eigenlijk nooit: doordeweeks meestal 6.30 uur op en in het weekend rond 8.30 uur.
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar m'n mannetje wil zich ook niet een klein beetje flexibel opstellen![]()
Dank jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuk moment, mooie caps![]()
Hoi Snappie![]()
Nee echt niet, ik barst van de energie de laatste weken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[schaammodus] Wie, wij?[/schaammodus]
Lekker toch... betekend dat je het nodig had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |