Welke andere?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:55 schreef Manu82 het volgende:
in andere verder was te laat
En of! Ik heb een goede aan de haak geslagen. Hij kan alles en doet alles (en meer) wat mijn moeder ook kan en doetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:54 schreef Sjet het volgende:
[..]
MelkeHoe was het? Heb je lekker gegeten?
Nee johquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:55 schreef Manu82 het volgende:
in andere verder was te laat
Heeft 'ie nog broers?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:56 schreef melke het volgende:
[..]
En of! Ik heb een goede aan de haak geslagen. Hij kan alles en doet alles (en meer) wat mijn moeder ook kan en doetPerfect dus wat een man betreft
Daarbij is het ook nog eens een schatje, wat wil je dan nog meer!
wat doe je dan alweer thuisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:56 schreef melke het volgende:
[..]
En of! Ik heb een goede aan de haak geslagen. Hij kan alles en doet alles (en meer) wat mijn moeder ook kan en doetPerfect dus wat een man betreft
Daarbij is het ook nog eens een schatje, wat wil je dan nog meer!
Slapen.. Op een of andere manier vind ik het nog wat raar om bij hem te blijven slapenquote:
Logischquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef melke het volgende:
[..]
Slapen.. Op een of andere manier vind ik het nog wat raar om bij hem te blijven slapen![]()
maakt niet uit, geeft alleen maar aan dat het goed zit denk ik dan, dat slapen komt vanzelf welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef melke het volgende:
[..]
Slapen.. Op een of andere manier vind ik het nog wat raar om bij hem te blijven slapen![]()
Nee die was niet eerder. Die was foutquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef Manu82 het volgende:
zullen we gewoon naar [HBB SC 370] Met een struinende kliko de nacht in....
gaan, hij was eerder
Ja is dat logisch? Ik dacht dat dat nogal iets aparts/raars was.. Soms denk ik dat haast alle meisjes gewoon alles in een keer doen. Kussen, rommelen, blijven slapen, etc.. Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde. Een moeilijke dusquote:
Dat is een oud topic, deze is prima wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:00 schreef Manu82 het volgende:
zullen we gewoon naar [HBB SC 370] Met een struinende kliko de nacht in....
gaan, hij was eerder
okee, ik hou het allemaal niet bijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is een oud topic, deze is prima wat mij betreft![]()
Het valt ook niet meer meequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee, ik hou het allemaal niet bij
Voor mijn gevoel wel, hoor, ik heb dat nooit gedaan. Misschien was ik ook wel moeilijk dan, nooit klachten gehad overigensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ja is dat logisch? Ik dacht dat dat nogal iets aparts/raars was.. Soms denk ik dat haast alle meisjes gewoon alles in een keer doen. Kussen, rommelen, blijven slapen, etc.. Ik ben eigenlijk het tegenovergestelde. Een moeilijke dus![]()
Zitten voor de bluess is ook mooi!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Helmerstraat maakt me altijd aan het huilen. zo mooi en zo reeeel. Daarna mooi liedje en je kan me opvegen![]()
Ik doe wat voor mijn gevoel goed is. Jongens zijn volgens mij altijd sneller in zulke dingen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, hoor, ik heb dat nooit gedaan. Misschien was ik ook wel moeilijk dan, nooit klachten gehad overigens![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doe wat voor mijn gevoel goed is. Jongens zijn volgens mij altijd sneller in zulke dingen..
Niet altijd en niet alle jongens.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ik doe wat voor mijn gevoel goed is. Jongens zijn volgens mij altijd sneller in zulke dingen..
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:06 schreef melke het volgende:
[..]
Hee hallo kijk mij eens het gras zien groeien .... geweldig stuk de beatles en de burenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten voor de bluess is ook mooi!
Nee dat is waar, maar volgens mij de meeste toch wel. Ik heb nog nooit een jongen leren kennen die zei nee ff rustig aan of iets in die trendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
Niet altijd en niet alle jongens.![]()
voor mij ook relatief niet, maar vind het toch een mooi liedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee hallo kijk mij eens het gras zien groeien .... geweldig stuk de beatles en de buren![]()
zitten voor de bleus is niet zo fijn herinnering![]()
Ik ook niet, maak mezelf al gek genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Valt wel mee overigens, het is maar net wat je zelf aangeeft. Gewoon stoppen is bij 99 % gewoon helemaal OK. Meiden gaan vaak zelf over de grens om aardig, mooi of leuk gevonden te worden terwijl jongens ze vaak gewoon al aardig, mooi en leuk vinden. Meiden of vrouwen maken elkaar gek en daar doe ik dus niet aan mee![]()
Dan val je waarschijnlijk voor de zelfde types.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:12 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar volgens mij de meeste toch wel. Ik heb nog nooit een jongen leren kennen die zei nee ff rustig aan of iets in die trend![]()
Niet doen............jawel, ik kop hem gewoon inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maak mezelf al gek genoeg![]()
Hoe dan ook zijn ze de beste song writers ooitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voor mij ook relatief niet, maar vind het toch een mooi lied
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maak mezelf al gek genoeg![]()
Nee best wel verschillende jongens. Qua uiterlijk maar ook qua innerlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dan val je waarschijnlijk voor de zelfde types.![]()
Als het maar niet Esmee isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:15 schreef Manu82 het volgende:
Klopt trouwens geen fuck van wat ik net zei want ik bedoelde een ander liedje
Dies mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:13 schreef newsman het volgende:
Seal-Kiss bye the Rose
doet me denken aan een ander liedjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:14 schreef Sjet het volgende:
Black Crows - She talks to angels
nee, maar die is ook met whiskey en hij zing de bluess, maar weet de titel niet meerquote:
Slaap lekker, kanjerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Slaap Lekker ik ga naar bed allemaal, tot ergens morgen middag
Das wel zitten voor de buesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar die is ook met whiskey en hij zing de bluess, maar weet de titel niet meer
slaap lekker, en niet gaan lopen hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Weltrusten Newsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Dizzy komt tiequote:
dr zit nog gewoon een snorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Sjet, valt er nog een avatar van te maken?
Ja daarvoor moet ik me elke dag scherenquote:
Dat dacht ik dus ookquote:
of iedereen is caps aan het maken van je of iedereen is achterovergeslagen, maar je eet wel goed bij Yolande hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Henk is de kok bij ons thuis, ik kook niet, ik was alleen alles af.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
of iedereen is caps aan het maken van je of iedereen is achterovergeslagen, maar je eet wel goed bij Yolande he![]()
![]()
Das niet van 1 dagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja daarvoor moet ik me elke dag scheren![]()
je snor zou weg zijn en dan ook helemaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Jij doet draadjes vlees maken als bloemkolen zegt HenkJ letterlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk is de kok bij ons thuis, ik kook niet, ik was alleen alles af.
Die van de Black Crows is echt schitterend!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
doet me denken aan een ander liedje
Walk like a angel, talk like a angel![]()
Oke 2 dagen maar, als ik hem helemaal kaal maak wat ik liever aan vrouwen vraag, dan zie ik er nog jonger uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das niet van 1 dag![]()
STEREO, waar ben je, er kan gevlochten worden![]()
Draadjesvlees en erwtensoep is het enige wat ik goed kan koken voor de rest doet Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij doet draadjes vlees maken als bloemkolen zegt HenkJ letterlijk![]()
Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Je hebt hem weggejaagd, Vixen from Hellquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ja 3 op een rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |