Dies mooiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:13 schreef newsman het volgende:
Seal-Kiss bye the Rose
doet me denken aan een ander liedjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:14 schreef Sjet het volgende:
Black Crows - She talks to angels
nee, maar die is ook met whiskey en hij zing de bluess, maar weet de titel niet meerquote:
Slaap lekker, kanjerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Slaap Lekker ik ga naar bed allemaal, tot ergens morgen middag
Das wel zitten voor de buesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, maar die is ook met whiskey en hij zing de bluess, maar weet de titel niet meer
slaap lekker, en niet gaan lopen hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Weltrusten Newsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Dizzy komt tiequote:
dr zit nog gewoon een snorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Sjet, valt er nog een avatar van te maken?
Ja daarvoor moet ik me elke dag scherenquote:
Dat dacht ik dus ookquote:
of iedereen is caps aan het maken van je of iedereen is achterovergeslagen, maar je eet wel goed bij Yolande hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Henk is de kok bij ons thuis, ik kook niet, ik was alleen alles af.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
of iedereen is caps aan het maken van je of iedereen is achterovergeslagen, maar je eet wel goed bij Yolande he![]()
![]()
Das niet van 1 dagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja daarvoor moet ik me elke dag scheren![]()
je snor zou weg zijn en dan ook helemaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Jij doet draadjes vlees maken als bloemkolen zegt HenkJ letterlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk is de kok bij ons thuis, ik kook niet, ik was alleen alles af.
Die van de Black Crows is echt schitterend!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
doet me denken aan een ander liedje
Walk like a angel, talk like a angel![]()
Oke 2 dagen maar, als ik hem helemaal kaal maak wat ik liever aan vrouwen vraag, dan zie ik er nog jonger uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das niet van 1 dag![]()
STEREO, waar ben je, er kan gevlochten worden![]()
Draadjesvlees en erwtensoep is het enige wat ik goed kan koken voor de rest doet Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij doet draadjes vlees maken als bloemkolen zegt HenkJ letterlijk![]()
Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dizzy komt tie
[afbeelding]
Je hebt hem weggejaagd, Vixen from Hellquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ja 3 op een rij
Slaap lekker Newsmanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:19 schreef newsman het volgende:
Inderdaad maar, Ik heb ook mijn trotsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uiteraard!
Maar deze is niet met zonder snor![]()
Ik heb hem liever met deze snorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je snor zou weg zijn en dan ook helemaal![]()
Draadjes kan ik ook hoor maar Arliator snap niet dat het zo lang op moet staanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Draadjesvlees en erwtensoep is het enige wat ik goed kan koken voor de rest doet Henk![]()
![]()
lekker maar niets nieuwsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je hebt hem weggejaagd, Vixen from Hell![]()
Wie is Hij dan welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Draadjes kan ik ook hoor maar Arliator snap niet dat het zo lang op moet staanleg het Hem maar eens uit
![]()
Broertje is het weer zo laat? nee toch, je bent extra vroeg opgestaan om mij te pesten , toch???quote:
Môgge Sjet, hmm koffie lekker.quote:
Scheer foutje met de tondeusequote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:33 schreef melke het volgende:
Misschien is deze vraag al gesteld maar waarom heb je je snor er eigenlijk afgehaald Henk?
Ik durf hem dat niet uit te leggen Arliator is toch al zo verlegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Draadjes kan ik ook hoor maar Arliator snap niet dat het zo lang op moet staanleg het Hem maar eens uit
![]()
O, nee, hehquote:
Goedemorgen zusje, helaas het is weer zo laat en ik ben zelfs iets later als normaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:33 schreef Yolande het volgende:
[..]
Broertje is het weer zo laat? nee toch, je bent extra vroeg opgestaan om mij te pesten , toch???
zitten voor de bues , klem zuipen en de blues niet krijgen ..... that sucksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:33 schreef Manu82 het volgende:
Dizzy, wat is dat liedje nou, met dat ie thuis zit en nog een fles wijn en wodka heeft enzo?
The early bird.......quote:
Môgge Henk.quote:
nee, misschien heb ik de verkeerde voor me, ga het even opzoekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 05:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zitten voor de bues , klem zuipen en de blues niet krijgen ..... that sucks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |