Ik ben wel groot maar niet gevaarlijk hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
me eigenste kereltje dus weer gerust stellen dat er echt geen Yolande om elke hoek staat![]()
David Bowie - Heroesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:36 schreef Manu82 het volgende:
David Bowie - heroes
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:35 schreef Sjet het volgende:
Echt waar, er liep iemand met ontbloot bovenlijf naar de wc.... wat Bonnie volgens mij........ [afbeelding]
Zou best kunnen Bonnie heeft toch geen ondergoed aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:35 schreef Sjet het volgende:
Echt waar, er liep iemand met ontbloot bovenlijf naar de wc.... wat Bonnie volgens mij........ [afbeelding]
Zag alleen hele snelle stream schakelingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:35 schreef Sjet het volgende:
Lig er nog geeneens in....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wil ik nog een ding weten, hoe laat is iedereen hier weer uit zijn nest?![]()
![]()
acht uur, negen uur jullie tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Mijn nachtrust, wat doe jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Zou best kunnen Bonnie heeft toch geen ondergoed aan.
Uurtje of 1 en dan ga ik om 3 uur weer een uurtje terug. En dan werken van 17:00 tot 1:30quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Dat was om te voorkomen dat wij een Bonnie met blote tieten weer van de wc af zouden zien komen...... en met wel het cap-materiaal in de aanslag....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zag alleen hele snelle stream schakeling![]()
Ze had wel een broek aan...... maar aan de bovenkant niets................. ik schrok me kapotquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:37 schreef Yolande het volgende:
[..]
Zou best kunnen Bonnie heeft toch geen ondergoed aan.
beterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:31 schreef newsman het volgende:
Carpenters- a song for you
Klaag Talpa aan . Traumatische ervaringquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ze had wel een broek aan...... maar aan de bovenkant niets................. ik schrok me kapot![]()
You will be queen, for ever and everquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:40 schreef Yolande het volgende:
Morgen maak ik een foto van Henk zonder snor, de camera is leeg op dit moment![]()
![]()
We could be heroes... just for one dayquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:40 schreef Manu82 het volgende:
I will be king, and you, you will be queen![]()
En wie gaat dat betalenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:40 schreef Manu82 het volgende:
I will be king, and you, you will be queen![]()
Zo.... nou echt wel....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
Klaag Talpa aan . Traumatische ervaring![]()
kan geen foto's plaatsen, maar zal morgen even proberen de streams bij te houden totdat m'n vriendin weer terug is. Die heeft meestal ook een laptop nodigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wil dan heel af en toe iemand, een manu of zo ff in het sv zetten wat er wel of niet te zien valt, ik lees het elke dag en mis een hoop sinds M-en-A vlaggen loopt te verbranden of zo.
ff een foto daar zetten met een korte text is al zo fijn voor de lezers![]()
14:00/15:00 onze tijdquote:
dankjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
14:00/15:00 onze tijdmaar wij hebben al een baan
Dadelijk kan jij ook uitrusten of niet ligt eraan wat de werktijden zijn
Ik hoop dat het het lukt voor je![]()
doe je best, wij geloven in je
![]()
![]()
Hear hearquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoop dat het het lukt voor je![]()
doe je best, wij geloven in je
![]()
![]()
je kan ook fotos jatten of andere mensen aanspreken om die fotos in SV te plaatsenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan geen foto's plaatsen, maar zal morgen even proberen de streams bij te houden totdat m'n vriendin weer terug is. Die heeft meestal ook een laptop nodig
quote:
zal m'n best doen morgen, maar de beschikking van streams hangt mn af van hoe lang m'n vriendin college heeft aangezien ik anders echt geen streams ga kijken in m'n eentje geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je kan ook fotos jatten of andere mensen aanspreken om die fotos in SV te plaatsen![]()
![]()
![]()
kijk naar buiten door het raam zie me staan hier in de sneeuw ben gekomen om te lachen om de blunder van de eeuw ( uit het blote hoofd)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:45 schreef Manu82 het volgende:
Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komt
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kijk naar buiten door het raam zie me staan hier in de sneeuw ben gekomen om te lachen om de blunder van de eeuw ( uit het blote hoofd)
Robbie Williams - Angelsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:50 schreef Manu82 het volgende:
Robbie Williams - She's the one
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |