quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik las al zoiets. Sterkte meis, voor jou en je moeder![]()
Snaptnix, als ik je ergens mee kan helpen? Als ik het kan dan doe ik het.....quote:
Dat bedoel ik inderdaad ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Normale raadsels hebben een oplossing, gevoelsmatige niet nee, of bedoel je dat niet?
En he blinddoek bestaat uit een ....? wat voor biljet ? 100 200 of 250 euro biljet???quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:11 schreef Yolande het volgende:
[..]
Als jullie het echt graag willen doe ik mijn blinddoekje wel voor dan zie ik niets.![]()
![]()
![]()
Denk t wel want t klopt welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Normale raadsels hebben een oplossing, gevoelsmatige niet nee, of bedoel je dat niet?
10 euroquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En he blinddoek bestaat uit een ....? wat voor biljet ? 100 200 of 250 euro biljet???
Maar als je denkt dat hij zo laat komt dan kan je toch gewoon lekker slapen, laat je je wakker bellen door dat telefoontje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:18 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het gewoon echt kut, ik moet morgen gewoon om 8 uur opstaan aangezien ik een telefoontje verwacht wat waarschijnlijk tot laat in de middag op zich laat wachten
Pfffff, ik ken het.....wehkramp bijv.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:18 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het gewoon echt kut, ik moet morgen gewoon om 8 uur opstaan aangezien ik een telefoontje verwacht wat waarschijnlijk tot laat in de middag op zich laat wachten
Oke je zoekt het maar met Henk uit, ik doe mijn ogen dicht en van mij heb je geen last meerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe ik het niet voor, of ik betaal meer of nix![]()
had je maar een kamer moeten huren in het Hbb die maken je wel wakker met ontbijt van Fiool op bed BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:18 schreef Manu82 het volgende:
Die zijn Melke aan het begeleidenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:21 schreef Manu82 het volgende:
Hey waar zijn A en M eigenlijk, moeten we al aan de alarmbel trekken? Of hebben ze een romantisch avondje ingepland?
nee, dat lukt me niet, en ik ben meestal nogal zenuwachtig bij zulk soort gesprekken aan de telefoon, dus wil echt al een uur wakker zijn voordat ze bellen en pen en papier al hebben klaar gelegd, koffie gedronken en dan lukt hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat hij zo laat komt dan kan je toch gewoon lekker slapen, laat je je wakker bellen door dat telefoontje.![]()
melke heeft het waarschijnlijk erg naar haar zin nu of is aan het bijkomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die zijn Melke aan het begeleiden![]()
Geen idee eigenlijk. misschien even een rustig avondje met z'n tweeénquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:21 schreef Manu82 het volgende:
Hey waar zijn A en M eigenlijk, moeten we al aan de alarmbel trekken? Of hebben ze een romantisch avondje ingepland?
A-en-M post nog wel in het elk pondje gaat door het mondje maar waar M-en-A is geen idee, mis ze welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:21 schreef Manu82 het volgende:
Moeten ze wel een eindje rijdenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die zijn Melke aan het begeleiden![]()
Wel leuk dat je er een positieve gedachte bij hebtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
melke heeft het waarschijnlijk erg naar haar zin nu of is aan het bijkomen![]()
Ja oke dan moet je inderdaad wel vroeg opstaan. Niets aan te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, dat lukt me niet, en ik ben meestal nogal zenuwachtig bij zulk soort gesprekken aan de telefoon, dus wil echt al een uur wakker zijn voordat ze bellen en pen en papier al hebben klaar gelegd, koffie gedronken en dan lukt het
Ik zie het al , je wilt met Arliator gaan swingen , nou mooi nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:22 schreef Yolande het volgende:
[..]
Oke je zoekt het maar met Henk uit, ik doe mijn ogen dicht en van mij heb je geen last meer![]()
![]()
Hop, naar je bed danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, dat lukt me niet, en ik ben meestal nogal zenuwachtig bij zulk soort gesprekken aan de telefoon, dus wil echt al een uur wakker zijn voordat ze bellen en pen en papier al hebben klaar gelegd, koffie gedronken en dan lukt het
Zullen we er een leuke 60&70 nachtje van maken en dan met een beetje romantische muziekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:24 schreef newsman het volgende:
Anouk- The Dark
ga zo wel naar bed, en word geloof ik rond een uur of acht toch m'n bed uitgeschopt door m'n vriendinquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hop, naar je bed dan![]()
Half acht de wekker, douchen, bakkie erbij![]()
Ja dat is ook klotequote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:18 schreef Manu82 het volgende:
Anouk - Michelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:24 schreef newsman het volgende:
Anouk- The Dark
That's me, Henk, ik ben eigenlijk altijd positief......irritant, ik weet hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er een positieve gedachte bij hebt![]()
![]()
![]()
Je hebt me echt door he.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik zie het al , je wilt met Arliator gaan swingen , nou mooi niet![]()
Dat zijn 2 hele lieve mensen en hebben een privejet (op de foto wel tenminste)quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:29 schreef Sjet het volgende:
Hebben we trouwens al een foto van een snorloze Henk![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ga zo wel naar bed, en word geloof ik rond een uur of acht toch m'n bed uitgeschopt door m'n vriendin
Nee nog steeds nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:29 schreef Sjet het volgende:
Hebben we trouwens al een foto van een snorloze Henk![]()
me eigenste kereltje dus weer gerust stellen dat er echt geen Yolande om elke hoek staatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Je hebt me echt door he.![]()
![]()
Nou ja oke dan gaat de deal niet door
Henk word niet msbruikt door je.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |